marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Apple Pay v ZDA vodilna platforma plačevanja


30.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Pet let po lansiranju je Apple Pay vodilna mobilna platforma za plačevanje v trgovini, vsaj tako trdijo v novem poročilu pri eMarketer. Apple Pay naj bi v zadnjem letu tako prehitel tudi Starbucksovo mobilno aplikacijo, ki je bila začuda vodilna do sedaj.

Ocenjuje se, da ima Apple Pay sedaj okoli 30,3 milijona uporabnikov, sledi mu Starbucksova aplikacija, ki jo uporablja 25,2 milijona uporabnikov. Daleč zadaj je Google Pay, ki ga uporablja 12,1 milijona uporabnikov ter Samsung Pay z 10,8 milijona uporabnikov. Ocenjuje se, da bo Apple Pay zaradi dobrega sprejema do leta 2020 prisoten pri skoraj 70 odstotkih trgovcev.

eMarketer napoveduje, da bo v prihodnjem letu približno 30 odstotkov lastnikov pametnih telefonov v ZDA uporabljalo aplikacijo za mobilno plačevanje. Razširitev Apple Pay zunaj ZDA prav tako močno napreduje, saj je trenutno na voljo v več kot 40 državah. To bi moralo še dodatno uveljaviti prevlado Appla v fazi mobilnega plačevanja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki