marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei prodal preko dva milijona ur Watch GT
26.06.2019

Huawei je v prvem četrtletju letošnjega leta odlično prodajal svoje nosljive naprave, zabeležili so kar 282 % povišanje glede na leto poprej. Podjetje je skupaj razposlalo pet milijonov naprav, kar jih uvršča med največje tri znamke v tej kategoriji.

slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

članki

Slovenski potrošnik komunicira ceneje

Deli z ostalimi

25.03.2009
Objavil: Thomas Bergant

Agencija za pošto in elektronske komunikacije (APEK) je z odobravanjem sprejela današnje poročilo evropske komisarke za informacijsko družbo in medije Viviane Reding. To kaže, da se na slovenskem trgu elektronskih komunikacij krepi konkurenca, zaradi katere se trg pospešeno spreminja.

Zagotovo je najbolj razveseljivo, da je vzpodbujanje konkurence na trgu pripeljalo do večje ponudbe, znižanja cen storitev in ustvarjanja pogojev za nove ponudnike.

Poročilo komisarke za informacijsko družbo in medije Viviane Reding ugotavlja, da se prisotnost konkurence zagotovo najbolj pozna na trgu mobilnih komunikacij, kjer v Sloveniji največja mobilna operaterja še vedno obvladujeta skoraj 90 % trga. Kljub temu se je mesečni strošek uporabnikov mobilnih komunikacij lani znižal za 3,77 evra na 15,51, s čimer so Slovenci prihranili skoraj dvakrat več kot v povprečju ostali Evropejci. Na APEK-u ob tem poudarjajo, da zniževanje cen zagotovo kaže pomembnost prisotnosti konkurence. Evropska komisija je v svoji analizi preverjala stanje tudi na drugih trgih elektronskih komunikacij v Sloveniji in ugotovila napredke.

V APEK-u v luči spodbujanja konkurenčnosti na trgu podpirajo tudi najnovejšo pobudo komisarke Viviane Reding. Po njenem predlogu naj bi bilo mogoče mobilnega operaterja zamenjati v zgolj enem dnevu. »Še pred časom je bilo operaterja mogoče zamenjati v sedmih dneh, danes je to mogoče v treh, kar pa je še vedno veliko hitreje kot v nekaterih drugih evropskih državah,« stanje na trgu pojasnjuje direktor APEK-a Tomaž Simonič.

Agencija za pošto in elektronske komunikacije si je v poročilu komisarke prislužila nadpovprečno dobro oceno, kar za direktorja Tomaža Simoniča pomeni obvezo za nadaljnje delo: »Na APEK-u smo ponosni, da je Komisija prepoznala pomen vzpostavitve brezplačne telefonske pomoči uporabnikom, informativno težo naše spletne strani in nenazadnje razmere na trgu, ki kažejo, da agencija dela v dobro slovenskega potrošnika elektronskih komunikacijskih vsebin.« Simonič je ob tem poudaril, da se zaveda številnih izzivov, ki čakajo APEK v prihodnje, zato bodo še povečali svojo vlogo pri nadziranju telekomunikacijskega sektorja. Pozdravljajo tudi vedno bolj aktivno vključevanje Urada za varstvo konkurence v dogajanja na trgu elektronskih komunikacij.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki