marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaStoritev Huawei Track AI bo pri otrocih iskala znake poslabšanja vida
25.04.2019

Huaweijevo umetno inteligenco in pametne tehnologije bodo uporabljali v očesnih Sodeluje namreč z ustanovama IIS Aragon in DIVE Medical pri razvoju storitve Track AI, katere umetna inteligenca razvita na podlagi bogatega znanja Huaweija, bo odkrivala in diagnosticirala zgodnje znake poslabšanja vida.

slikaSamsung prestavil lansiranje Galaxya Fold
24.04.2019

Samsung je prestavil lansiranje svojega prvega prepogljivega mobilnika Galaxy Fold, ki naj bi bil po prvotnem načrtu lansiran jutri, 26. aprila. Za to potezo so se odločili, ker so prva testiranja pokazala kar nekaj nepravilnosti pri delovanju.

slikaS posodobitvijo Nokie 9 PureView postane čitalec prstnih odtisov manj varen
23.04.2019

Že od samega začetka se je Nokia 9 PureView ubadala s težavo čitalnika prstnih odtisov, ni bil tako zanesljiv, kot bi moral biti. HMD Global zato sedaj izvaja posodobitev programske opreme, s katero naj bi odpravili težavo. Nekateri uporabniki so posodobitev že namestili, vendar se je izkazalo, da popravek povzroča varnostno težavo.

slikaAmazon načrtuje lansiranje brezplačne glasbene storitve
19.04.2019

Glede na zadnje navedbe na spletu pri Amazonu pripravljajo brezplačno glasbeno storitev, s katero želijo pridobiti stranke, ki trenutno uporabljajo Spotify. Nova storitev bo zajemala manjši nabor glasbe kot plačljiva Prime in Amazon Music Unlimited.

slikaHonor bo maja predstavil serijo 20
17.04.2019

Honor je razposlal vabila za dogodek, ki bo potekal 21. maja v Londonu. Na njem bodo predstavili serijo Honor 20, samo vabilo pa je precej zanimivo, saj je bil datum napisan kot matematična enačba: 444+4x4x4+(4+4)/4+44/4.

članki

Prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji

Deli z ostalimi

19.03.2019
Objavil: Thomas Bergant

Addiko Chat Banking je inovativna in prva slovenska finančna storitev, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. 'Addiko Chat Banking' uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja.

To sodobno in edinstveno storitev digitalnega bančništva za Slovenijo sta ekskluzivno za medije predstavila Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber ter Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine.

Addiko banka je tako postala prva banka v Sloveniji – in ena izmed prvih na svetu – ki omogoča storitve plačevanja preko aplikacije Viber. S predstavitvijo 'Addiko Chat Banking' v Sloveniji Addiko banka nadaljuje z modernizacijo in digitalizacijo svojega poslovanja in tako poenostavlja osnovne bančne storitve, jih še bolj približuje in prilagaja potrebam svojih uporabnikov ter dokazuje, da je bančništvo lahko tudi zabavno.

Addiko Chat Banking uporabnikom omogoča izvajanje vseh ključnih bančnih storitev: takojšnja plačila znotraj države, uporabo plačilnih predlogov, prenos sredstev med lastnimi računi in posamezniki, pregled stanja na računu, pregled transakcij ter iskanje najbližjih poslovalnic in bankomatov. Storitev je resnično v koraku s sodobnim komuniciranjem, saj Addiko banka na platformi Viber ponuja tudi brezplačne nalepke ali 'stickerje', ki jih lahko uporabniki za zabavo pošiljajo v svojih pogovorih. Z direktnim bančništvom in preprostimi storitvami, ki so osnova njihovega poslovanja, Addiko banka svojim uporabnikom omogoča, da finance resnično vzamejo v svoje roke.

Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Bank Slovenija, je ob lansiranju povedal: “Digitalizacija temeljito spreminja finančne institucije ter njihovo delovanje in banke nismo pri tem nobena izjema. Stranke zahtevajo od nas moderne storitve, s katerimi je upravljanje njihovih osebnih financ enostavnejše, hitrejše, bolj priročno in na voljo ves čas. V Addiko banki se ves čas prilagajamo našim strankam in tako smo razvili tudi storitev »Addiko Chat Banking«. Gre za storitev, ki je osredotočena na pomembno, je učinkovita in enostavna, hkrati pa z njo ponovno spreminjamo sodobno bančništvo. V Addiko banki želimo biti drugačni – jasni, enostavni in neposredni, zdaj pa v bančništvo vnašamo tudi zabavno plat. Zavedamo se, da je bančništvo resen posel, a delamo in uporabljamo ga ljudje. Ponosen sem, da v Addiko banki rastemo na vseh ključnih segmentih delovanja, razvijamo nove in nove storitve ter seveda na naše partnerstvo z globalno blagovno znamko, kot je Viber. S storitvijo »Addiko Chat Banking« smo pionir na področju bančništva, saj opravljanje bančnih storitev sedaj omogočamo na eni od najbolj priljubljenih komunikacijskih platform. Najbolj pomembno pa je, in tega sem tudi najbolj vesel, da z »Addiko Chat Banking« ustvarjamo še večjo vrednost za naše stranke.

Aktivacijo storitve 'Addiko Chat Banking' lahko obstoječi uporabniki brezplačno opravijo preko spletne banke Addiko EBank. Dnevni limit za plačila je 100 €, plačila so možna za fizične in pravne osebe, prejemniki pa ne potrebujejo računa v Addiko banki ali nameščene storitve 'Addiko Chat Banking', saj so plačila izvedena enako, kot ostale e-bančne transakcije, avtorizirane s PIN kodo. Prenosi med lastnimi računi so neomejeni.

Momchil Elenkov, director Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber, ki je prišel v Slovenijo ekskluzivno na predstavitev nove bančne storitve 'Addiko Chat Banking', je povedal: “Razvili smo se iz preproste aplikacije za pošiljanje sporočil v 360-stopinjsko platformo za komuniciranje, ki ponuja zaželene storitve vsem uporabnikom po svetu. Naš cilj je zgraditi most med milijoni ljudi, ki dnevno uporabljajo Viber ter znamkami in storitvami, ki jih imajo radi. Pridružitev skupnosti določene znamke na Viberju ti omogoča stik in interakcijo z znamko. S pomočjo Addikovega pogovornega robotka (chatbot) bodo lahko uporabniki dostopali do relevantnih informacij in upravljali s storitvami na hiter in varen način. V B2C komunikaciji vidimo velik potencial tudi za samo poslovanje.

“Addiko banka s ponosom predstavlja storitev 'Addiko Chat Banking' v sodelovanju s Comtrade Digital Services in Viberjem, ki je prodrl že na 80 % slovenskega in tudi regijskega trga,” je še dodal Srdjan Novakovic, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki