marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

slikaSamsung zapira oddelek za izdelovanje čipov po meri
06.11.2019

Samsung že od leta 2016 in mobilnika Galaxy S7 uporablja lastne čipe Exynos, ki temeljijo na v hiši razvitih jedrih Mongoose. Očitno pa se sedaj to spreminja, saj iz Austina v Texasu prihaja novica, da podjetje zapira oddelek ter s tem odpušča okoli 300 zaposlenih.

slikaHuawei se je odzval na obtožbe ameriškega predstavnika na forumu za kibernetsko varnost
04.11.2019

Huawei je neutemeljene obtožbe na račun zaupljivosti podjetja, ki jih je na 5. Evropskem forumu za kibernetsko varnost v Katovicah na Poljskem izrekel uradnik ameriškega zunanjega ministrstva, označil za popoln »nesmisel«.

članki

Prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji

Deli z ostalimi

19.03.2019
Objavil: Thomas Bergant

Addiko Chat Banking je inovativna in prva slovenska finančna storitev, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. 'Addiko Chat Banking' uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja.

To sodobno in edinstveno storitev digitalnega bančništva za Slovenijo sta ekskluzivno za medije predstavila Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber ter Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine.

Addiko banka je tako postala prva banka v Sloveniji – in ena izmed prvih na svetu – ki omogoča storitve plačevanja preko aplikacije Viber. S predstavitvijo 'Addiko Chat Banking' v Sloveniji Addiko banka nadaljuje z modernizacijo in digitalizacijo svojega poslovanja in tako poenostavlja osnovne bančne storitve, jih še bolj približuje in prilagaja potrebam svojih uporabnikov ter dokazuje, da je bančništvo lahko tudi zabavno.

Addiko Chat Banking uporabnikom omogoča izvajanje vseh ključnih bančnih storitev: takojšnja plačila znotraj države, uporabo plačilnih predlogov, prenos sredstev med lastnimi računi in posamezniki, pregled stanja na računu, pregled transakcij ter iskanje najbližjih poslovalnic in bankomatov. Storitev je resnično v koraku s sodobnim komuniciranjem, saj Addiko banka na platformi Viber ponuja tudi brezplačne nalepke ali 'stickerje', ki jih lahko uporabniki za zabavo pošiljajo v svojih pogovorih. Z direktnim bančništvom in preprostimi storitvami, ki so osnova njihovega poslovanja, Addiko banka svojim uporabnikom omogoča, da finance resnično vzamejo v svoje roke.

Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Bank Slovenija, je ob lansiranju povedal: “Digitalizacija temeljito spreminja finančne institucije ter njihovo delovanje in banke nismo pri tem nobena izjema. Stranke zahtevajo od nas moderne storitve, s katerimi je upravljanje njihovih osebnih financ enostavnejše, hitrejše, bolj priročno in na voljo ves čas. V Addiko banki se ves čas prilagajamo našim strankam in tako smo razvili tudi storitev »Addiko Chat Banking«. Gre za storitev, ki je osredotočena na pomembno, je učinkovita in enostavna, hkrati pa z njo ponovno spreminjamo sodobno bančništvo. V Addiko banki želimo biti drugačni – jasni, enostavni in neposredni, zdaj pa v bančništvo vnašamo tudi zabavno plat. Zavedamo se, da je bančništvo resen posel, a delamo in uporabljamo ga ljudje. Ponosen sem, da v Addiko banki rastemo na vseh ključnih segmentih delovanja, razvijamo nove in nove storitve ter seveda na naše partnerstvo z globalno blagovno znamko, kot je Viber. S storitvijo »Addiko Chat Banking« smo pionir na področju bančništva, saj opravljanje bančnih storitev sedaj omogočamo na eni od najbolj priljubljenih komunikacijskih platform. Najbolj pomembno pa je, in tega sem tudi najbolj vesel, da z »Addiko Chat Banking« ustvarjamo še večjo vrednost za naše stranke.

Aktivacijo storitve 'Addiko Chat Banking' lahko obstoječi uporabniki brezplačno opravijo preko spletne banke Addiko EBank. Dnevni limit za plačila je 100 €, plačila so možna za fizične in pravne osebe, prejemniki pa ne potrebujejo računa v Addiko banki ali nameščene storitve 'Addiko Chat Banking', saj so plačila izvedena enako, kot ostale e-bančne transakcije, avtorizirane s PIN kodo. Prenosi med lastnimi računi so neomejeni.

Momchil Elenkov, director Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber, ki je prišel v Slovenijo ekskluzivno na predstavitev nove bančne storitve 'Addiko Chat Banking', je povedal: “Razvili smo se iz preproste aplikacije za pošiljanje sporočil v 360-stopinjsko platformo za komuniciranje, ki ponuja zaželene storitve vsem uporabnikom po svetu. Naš cilj je zgraditi most med milijoni ljudi, ki dnevno uporabljajo Viber ter znamkami in storitvami, ki jih imajo radi. Pridružitev skupnosti določene znamke na Viberju ti omogoča stik in interakcijo z znamko. S pomočjo Addikovega pogovornega robotka (chatbot) bodo lahko uporabniki dostopali do relevantnih informacij in upravljali s storitvami na hiter in varen način. V B2C komunikaciji vidimo velik potencial tudi za samo poslovanje.

“Addiko banka s ponosom predstavlja storitev 'Addiko Chat Banking' v sodelovanju s Comtrade Digital Services in Viberjem, ki je prodrl že na 80 % slovenskega in tudi regijskega trga,” je še dodal Srdjan Novakovic, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki