marketing
povzetek
tehnične lastnosti
Za

StreetPilot je zagotovo dobra izbira za vse, ki jim je vsak tolar pomemben in potrebujejo zanesljivega sopotnika po neznanih krajih. Osebno vam vseeno priporočam Nüvija. Kljub vsemu pa sta obe napravi odlični za popolne laike, ki zadevo prižgejo in stvar deluje, tudi brez branja navodil.

Proti

Slabša plat je avtonomija baterije, vse ostalo so ''finese''. Želel bi si tudi nekoliko hitrejše ponovno kalkuliranje poti.

Priloge
Fotografije dodatne opreme
dodatna oprema
arhiv test
Garmin

Navigacija za plitkejši žep

Garmin StreetPilot C320


Garmin StreetPilot C320

21.06.2006
Objavil: Aleš Tomšič

Satelitska cestna navigacija se resnično vse bolj širi in dokaj kmalu bo to verjetno serijska oprema vsakega malo bolje opremljenega avtomobila. Do takrat pa si moramo pomagati sami. Odločitev za nakup bo vsekakor dirigirala tudi cena sistema, ki vsekakor ni ravno poceni - StreetPilot je med cenejšimi Garminovimi modeli.




StreetPilot C320 je precej konkretna naprava, ki je skoraj še enkrat težja kot Nüvi 350, in je v enem kosu skupaj z avtonosilcem, ki ima vakuumski prisesek. Tudi ta je sposoben napravo obdržati trdno na mestu, a je sama izvedba in zamisel na precej slabši ravni kot pri dražjem Nüviju. Moteče je tudi to, da je v napravo že vgrajen kabel za polnjenje v avtomobilu, ki ga ne moremo iztakniti, saj ga ne potrebujemo vedno.

Funkcijsko je StreetPilot precej podoben opisanemu Nüviju, le da mu manjka potovalni komplet, GPS antena pa je skrita v ohišju, zatorej se ne mislim ponovno spuščati v iste podrobnosti in svetujem, da si preberete tudi opis Nüvija 350.

Edina stvar, ki govori v prid StreetPilotu, je cena - če si lahko privoščite, kupite Nüvija, saj vam ponuja precej več ob boljši izvedbi in manjših merah. Če hočete najboljše, pa kupite Nüvi 360, ki pa ima že precej zasoljeno priporočeno prodajno ceno.

Posodil na test:
Garmin d.o.o.
Prodajalec/Uvoznik:
Garmin d.o.o.
Cena na dan testa:
(107.604,00 SIT)
albumfotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji