marketing
povzetek
tehnične lastnosti
dodatna oprema
arhiv test
Parrot

Parrot DriveBlue


18.04.2004
Objavil: Aleš Tomšič

Parrot je že pred časom na trg poslal prvo različico naprave, imenovane DriveBlue. Tokrat smo lahko preizkusili prenovljeno oz. izboljšano različico, ki se od svoje predhodnice razlikuje po tem, da ima sedaj mikrofon fizično ločen od same naprave.




Parrot prodaja tudi bluetooth avtoinštalacijo CK3000, pri kateri gre za praktično popolnoma enako zadevo kot je DriveBlue. Razlika sama je le v kvaliteti zvoka, saj inštalacija CK3000 vezana na prva dva sprednja zvočnika v vozilu, vse skupaj pa je več ali manj očem skrito.

DriveBlue je prostoročna bluetooth naprava, ki se uporablja izključno za uporabo v vozilih. Za samo namestitev naprave ni potrebno imeti nobene strokovne usposobljenosti, saj je to opravilo zelo enostavno. Napravo priklopimo na napajanje (vžigalnik v avtu), nanj priklopimo še mikrofon in ga napeljemo na poljubno mesto. Še najbolje se obnese montaža na senčnik ali sredinsko vzvratno ogledalo.

Ko prižgemo vozilo, se avtomatično seveda vklopi tudi DriveBlue, ki ga moramo še pripraviti na iskanje novih bluetooth naprav. DriveBlue smo testirali z Motorolo A835 ter Sony Ericssonom P800. Obe napravi smo brez kakršnihkoli težav sparili z DriveBluejem. DriveBlue naenkrat lahko komunicira samo z enim telefonom, čeprav ima "zgodovino" naprav lahko tudi daljšo. Uporaba DriveBlueja postane pravi užitek z uporabo glasovnih funkcij, ki jih premorejo današnji telefoni. Na samem DriveBlueju imamo dve tipki - za sprejem oz. zavrnitev klica ter proženje glasovnega klicanja. Ob strani se nahaja še tipka za uravnavanje glasnosti zvočnika.

Po vklopu vozila se torej vklopi DriveBlue, ki se v roku dveh, treh sekund avtomatično sam poveže s primarnim telefonom. Pritisnemo tipko za proženje glasovnega klicanja, razločno izgovorimo ime in zadeva že deluje, mi pa se pogovarjamo s sogovornikom. Glasovno klicanje deluje presenetljivo dobro, sploh glede na to, da je včasih kar precej hrupa v kabini. Ob igranju radia čez normalno mejo glasovno klicanje seveda ne bo delovalo. Na vse skupaj pa tudi vpliva pozicija mikrofona. Tega je najbolje namestiti čimbližje glavi.

Slišnost sogovornikov je dobra, saj zvočnik producira dovolj močan zvok, da lahko sogovornika normalno slišimo tudi ob povečanem hrupu v kabini. Tudi naši sogovorniki se niso prav posebej pritoževali, občasno se zgodi kakšna prekinitev, šum ali kaj podobnega, a nič omembe vrednega.

DriveBlue ima to pozitivno lastnost, da ga je ob izidu novega bluetooth telefona moč programsko nadgraditi, tako da je združljiv z novimi telefoni, na ta način pa se tudi izognemo težav pri združljivosti in seveda delovanju. Edina slaba lastnost tega je, da je za ta poseg potrebno obiskati pooblaščenega serviserja. Enako velja za CK3000 inštalacijo.

DriveBlue je zagotovo zanimiv izdelek, tako za posameznike kot za različna podjetja in njihove vozne parke, saj naprava omogoča popolno mobilnost. DriveBlue preprosto odstranimo v minuti iz vozila in ga namestimo v drugega. Poleg tega pripomore k večji varnosti v prometu, saj bodo roke vedno na volanu, telefon pa v žepu, torbici ali v nosilcu.

DriveBlue je na test posodilo podjetje Aimhigh plus d.o.o..

Prodajalec/Uvoznik:
Aimhigh plus d.o.o.
albumfotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji