marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung blizu pridobitve 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev
27.03.2024

Po poročanju agencije Reuters bo Samsung od ameriške vlade kmalu prejel 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev za širitev svojih tovarn za proizvodnjo čipov v ZDA. Nova nepovratna sredstva bodo del zakona CHIPS in zakona o znanosti, ki odobrava več kot 280 milijard dolarjev sredstev za spodbujanje raziskav in proizvodnje polprevodnikov v ZDA.

slikaXiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 odstotka
25.03.2024

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto 2023. Skupni prihodek skupine je znašal 271,0 milijarde RMB, medtem ko se je njen prilagojeni čisti dobiček povečal za 126,3 % in dosegel 19,3 milijarde RMB. Povečanje prilagojenega čistega dobička je močno preseglo pričakovanja trga in pomeni drugo najvišjo raven dobičkonosnosti od uvrstitve skupine na borzo.

slikaMediatek konec leta 2023 najbolj prevladujoč ponudnik čipov
22.03.2024

Canalys je objavil poročilo o trgu pametnih telefonov v četrtem četrtletju 2023 z razdelitvijo po prodajalcih procesorjev. Analiza je pokazala, da je Mediatek v zadnjem četrtletju lanskega leta poganjal več naprav kot katerikoli drug proizvajalec čipov, in sicer z 21-odstotnim medletnim povečanjem.

slikaDomača predstavitev telefona HONOR Magic6 Pro
21.03.2024

Najnovejša okrepitev prvorazredne serije pametnih telefonov HONOR Magic HONOR Magic6 Pro je danes doživela domačo premiero v prelepem ambientu posestva Guerila na Planini. Ob prihodu najnovejšega paradnega konja podjetja HONOR v Slovenijo je vrsta aktivnosti pokazala pravo moč najnovejše inovacije globalne tehnološke znamke HONOR.

članki

Test klicnih centrov


21.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) v neodvisnem primerjalnem testu odzivnosti klicnih centrov, ki je objavljen v oktobrski številki potrošniške revije VIP, razkriva, da bi odzivnost in strokovnost svetovalcev slovenskih telekomunikacijskih operaterjev lahko bila na višjem nivoju. Najbolje so se odrezali pri Debitelu in Izimobilu, najslabše pa pri T-2.

Neodvisni primerjalni test klicnih centrov so v ZPS izvedli v sredini septembra, pod drobnogled pa so vzeli devet ponudnikov mobilne telefonije in spletnih storitev oziroma paketa internetnega trojčka (Amis, Debitel, Izimobil, Mobitel, Simobil, T-2, Telekom-Siol, Telemach, Tušmobil). Pri operaterjih so preverjali informacije v zvezi z njihovo ponudbo, hkrati pa so jih povprašali tudi o preprostih tehničnih informacijah in možnostih blokiranja dostopa do določenih vsebin. Klicni centri so kot pomoč uporabnikom zelo pomembni, saj je ponudba telekomunikacijskih storitev vedno večja in hkrati vedno manj razumljiva. Boštjan Okorn, vodja primerjalnega testiranja na ZPS, pravi: »Izkazalo se je, da bi slovenski operaterji lahko več vlagali v strokovnost svojih svetovalcev, druga večja pripomba pa leti na odzivnike, ki takoj po vzpostavitvi zveze uporabniku naštejejo številne možnosti in ga s tem lahko dodatno zmedejo. Manj težav je s čakanjem na odgovor, opozoriti pa velja še na dejstvo, da klici na klicne centre za splošno javnost niso vedno brezplačni.«

Pred pogovorom s svetovalcem največ možnih izbir ponujata Simobil (7) in Telemach (6), pri čemer je Simobil na priporočilo ZPS število že zmanjšal na tri. Izguba časa je med poslušanjem vseh možnosti precejšnja, a še vedno krajša od tiste pri Mobitelu, kjer so v povprečju na svetovalca čakali najdlje. Še najbolj koristno je bilo čakanje pri Telemachu, saj med čakanjem posredujejo koristne informacije v stilu »Ali ste vedeli?, pri Simobilu pa lahko s pritiskom na določeno tipko sprožimo povratni klic-ko je operater prost, nas pokliče nazaj Pri ostalih operaterjih so pri ZPS dobili zvezo hitreje, največkrat prej kot v desetih sekundah.

V ZPS izpostavljajo, da so bili najmanj zadovoljni z odgovori svetovalcev glede možnosti blokiranja dostopa do določenih spletnih vsebin (ZPS je partner projekta Nasvet za net, ki je namenjen informiranju staršev in mladostnikov o varni rabi sodobnih komunikacijskih storitev-www.nasvetzanet.si). Neodvisni test je pokazal, da potrošniki od operaterjev, tako spletnih kot mobilnih, ne morejo pričakovati pomoči pri blokiranju dostopa do določenih plačljivih vsebin, se pa v večini primerov lahko odločijo za blokado celotne storitve, ne pa tudi le za delno blokado.

Na splošno so svetovalci pri mobilnih operaterjih na vprašanja ZPS odgovarjali bolj prepričljivo kot pri spletnih operaterjih, dva med njimi, Debitel in Izimobil sta kot edina na testu zaslužila oceno zelo dobro. Zaradi slabe kakovosti svetovanja pa pri obeh kategorijah negativno izstopa spletni operater T-2. Njegovi svetovalci so morali večkrat poiskati pomoč pri svojih kolegih, a tudi potem niso vedno podali popolnega in zaupanja vrednega odgovora, kar se je dogajalo tudi pri na videz preprostih vprašanjih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki