marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

slikaSamsung zapira oddelek za izdelovanje čipov po meri
06.11.2019

Samsung že od leta 2016 in mobilnika Galaxy S7 uporablja lastne čipe Exynos, ki temeljijo na v hiši razvitih jedrih Mongoose. Očitno pa se sedaj to spreminja, saj iz Austina v Texasu prihaja novica, da podjetje zapira oddelek ter s tem odpušča okoli 300 zaposlenih.

slikaHuawei se je odzval na obtožbe ameriškega predstavnika na forumu za kibernetsko varnost
04.11.2019

Huawei je neutemeljene obtožbe na račun zaupljivosti podjetja, ki jih je na 5. Evropskem forumu za kibernetsko varnost v Katovicah na Poljskem izrekel uradnik ameriškega zunanjega ministrstva, označil za popoln »nesmisel«.

članki

Test klicnih centrov

Deli z ostalimi

21.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) v neodvisnem primerjalnem testu odzivnosti klicnih centrov, ki je objavljen v oktobrski številki potrošniške revije VIP, razkriva, da bi odzivnost in strokovnost svetovalcev slovenskih telekomunikacijskih operaterjev lahko bila na višjem nivoju. Najbolje so se odrezali pri Debitelu in Izimobilu, najslabše pa pri T-2.

Neodvisni primerjalni test klicnih centrov so v ZPS izvedli v sredini septembra, pod drobnogled pa so vzeli devet ponudnikov mobilne telefonije in spletnih storitev oziroma paketa internetnega trojčka (Amis, Debitel, Izimobil, Mobitel, Simobil, T-2, Telekom-Siol, Telemach, Tušmobil). Pri operaterjih so preverjali informacije v zvezi z njihovo ponudbo, hkrati pa so jih povprašali tudi o preprostih tehničnih informacijah in možnostih blokiranja dostopa do določenih vsebin. Klicni centri so kot pomoč uporabnikom zelo pomembni, saj je ponudba telekomunikacijskih storitev vedno večja in hkrati vedno manj razumljiva. Boštjan Okorn, vodja primerjalnega testiranja na ZPS, pravi: »Izkazalo se je, da bi slovenski operaterji lahko več vlagali v strokovnost svojih svetovalcev, druga večja pripomba pa leti na odzivnike, ki takoj po vzpostavitvi zveze uporabniku naštejejo številne možnosti in ga s tem lahko dodatno zmedejo. Manj težav je s čakanjem na odgovor, opozoriti pa velja še na dejstvo, da klici na klicne centre za splošno javnost niso vedno brezplačni.«

Pred pogovorom s svetovalcem največ možnih izbir ponujata Simobil (7) in Telemach (6), pri čemer je Simobil na priporočilo ZPS število že zmanjšal na tri. Izguba časa je med poslušanjem vseh možnosti precejšnja, a še vedno krajša od tiste pri Mobitelu, kjer so v povprečju na svetovalca čakali najdlje. Še najbolj koristno je bilo čakanje pri Telemachu, saj med čakanjem posredujejo koristne informacije v stilu »Ali ste vedeli?, pri Simobilu pa lahko s pritiskom na določeno tipko sprožimo povratni klic-ko je operater prost, nas pokliče nazaj Pri ostalih operaterjih so pri ZPS dobili zvezo hitreje, največkrat prej kot v desetih sekundah.

V ZPS izpostavljajo, da so bili najmanj zadovoljni z odgovori svetovalcev glede možnosti blokiranja dostopa do določenih spletnih vsebin (ZPS je partner projekta Nasvet za net, ki je namenjen informiranju staršev in mladostnikov o varni rabi sodobnih komunikacijskih storitev-www.nasvetzanet.si). Neodvisni test je pokazal, da potrošniki od operaterjev, tako spletnih kot mobilnih, ne morejo pričakovati pomoči pri blokiranju dostopa do določenih plačljivih vsebin, se pa v večini primerov lahko odločijo za blokado celotne storitve, ne pa tudi le za delno blokado.

Na splošno so svetovalci pri mobilnih operaterjih na vprašanja ZPS odgovarjali bolj prepričljivo kot pri spletnih operaterjih, dva med njimi, Debitel in Izimobil sta kot edina na testu zaslužila oceno zelo dobro. Zaradi slabe kakovosti svetovanja pa pri obeh kategorijah negativno izstopa spletni operater T-2. Njegovi svetovalci so morali večkrat poiskati pomoč pri svojih kolegih, a tudi potem niso vedno podali popolnega in zaupanja vrednega odgovora, kar se je dogajalo tudi pri na videz preprostih vprašanjih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki