marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei predstavil serijo Mate 30, tokrat brez Googlovih aplikacij
20.09.2019

Huawei je včeraj v Munchenu predstavil novi napravi iz serije Mate in sicer Mate 30 in Mate 30 Pro. Gre za prva mobilnika te družbe, ki zaradi trgovinske vojne z ZDA prihajata brez priljubljenih Googlovih aplikacij.

slikaPri Telekomu danes pričenjajo s prodajo mobilnikov iPhone in ure Apple Watch 5
20.09.2019

Telekom Slovenije bo danes, ko se prične tudi globalna prodaja najnovejših Apple naprav, pričel s prodajo mobitelov serije Pro, iPhone 11 Pro in iPhone 11 Pro Max, iPhone 11 ter ure Apple Watch Series 5 (GPS). V E-trgovini Telekoma Slovenije so mobilniki na voljo že od polnoči dalje, v vseh Telekomovih centrih po Sloveniji pa ob njihovem običajnem odprtju.

slikaHTC je imenoval novega izvršnega direktorja za razvoj 5G, AI in XR
18.09.2019

Družba HTC je včeraj na mesto izvršnega direktorja družbe imenovala Yvesa Maitreja. Yves prihaja v HTC iz podjetja Orange, ene največjih svetovnih telekomunikacijskih družb, kjer je zasedal položaj višjega podpredsednika skupine za mobilne večpredstavne vsebine in naprave.

slikaHuawei razmišlja o prodaji 5G
16.09.2019

V nedavnem intervjuju za The Economist je izvršni direktor in ustanovitelj Huaweija Ren Zhengfei razkril, da podjetje preučuje možnost prodaje tehnologije 5G. Dodal je še, da bo Huawei iskal kupca s sedežem zunaj Azije, zelo verjetno na zahodu.

slikaSamsung sodeluje s partnerji za izjemne izkušnje z Galaxy Fold
13.09.2019

Samsung Electronics z Galaxy Fold prepogljivim telefonom utira pot prihodnosti nove mobilne kategorije. Naznanja začetek nove dobe mobilne tehnologije in skupaj s partnerji razvija ter prinaša novo uporabniško izkušnjo na prepogljivem telefonu.

članki

Test klicnih centrov

Deli z ostalimi

21.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) v neodvisnem primerjalnem testu odzivnosti klicnih centrov, ki je objavljen v oktobrski številki potrošniške revije VIP, razkriva, da bi odzivnost in strokovnost svetovalcev slovenskih telekomunikacijskih operaterjev lahko bila na višjem nivoju. Najbolje so se odrezali pri Debitelu in Izimobilu, najslabše pa pri T-2.

Neodvisni primerjalni test klicnih centrov so v ZPS izvedli v sredini septembra, pod drobnogled pa so vzeli devet ponudnikov mobilne telefonije in spletnih storitev oziroma paketa internetnega trojčka (Amis, Debitel, Izimobil, Mobitel, Simobil, T-2, Telekom-Siol, Telemach, Tušmobil). Pri operaterjih so preverjali informacije v zvezi z njihovo ponudbo, hkrati pa so jih povprašali tudi o preprostih tehničnih informacijah in možnostih blokiranja dostopa do določenih vsebin. Klicni centri so kot pomoč uporabnikom zelo pomembni, saj je ponudba telekomunikacijskih storitev vedno večja in hkrati vedno manj razumljiva. Boštjan Okorn, vodja primerjalnega testiranja na ZPS, pravi: »Izkazalo se je, da bi slovenski operaterji lahko več vlagali v strokovnost svojih svetovalcev, druga večja pripomba pa leti na odzivnike, ki takoj po vzpostavitvi zveze uporabniku naštejejo številne možnosti in ga s tem lahko dodatno zmedejo. Manj težav je s čakanjem na odgovor, opozoriti pa velja še na dejstvo, da klici na klicne centre za splošno javnost niso vedno brezplačni.«

Pred pogovorom s svetovalcem največ možnih izbir ponujata Simobil (7) in Telemach (6), pri čemer je Simobil na priporočilo ZPS število že zmanjšal na tri. Izguba časa je med poslušanjem vseh možnosti precejšnja, a še vedno krajša od tiste pri Mobitelu, kjer so v povprečju na svetovalca čakali najdlje. Še najbolj koristno je bilo čakanje pri Telemachu, saj med čakanjem posredujejo koristne informacije v stilu »Ali ste vedeli?, pri Simobilu pa lahko s pritiskom na določeno tipko sprožimo povratni klic-ko je operater prost, nas pokliče nazaj Pri ostalih operaterjih so pri ZPS dobili zvezo hitreje, največkrat prej kot v desetih sekundah.

V ZPS izpostavljajo, da so bili najmanj zadovoljni z odgovori svetovalcev glede možnosti blokiranja dostopa do določenih spletnih vsebin (ZPS je partner projekta Nasvet za net, ki je namenjen informiranju staršev in mladostnikov o varni rabi sodobnih komunikacijskih storitev-www.nasvetzanet.si). Neodvisni test je pokazal, da potrošniki od operaterjev, tako spletnih kot mobilnih, ne morejo pričakovati pomoči pri blokiranju dostopa do določenih plačljivih vsebin, se pa v večini primerov lahko odločijo za blokado celotne storitve, ne pa tudi le za delno blokado.

Na splošno so svetovalci pri mobilnih operaterjih na vprašanja ZPS odgovarjali bolj prepričljivo kot pri spletnih operaterjih, dva med njimi, Debitel in Izimobil sta kot edina na testu zaslužila oceno zelo dobro. Zaradi slabe kakovosti svetovanja pa pri obeh kategorijah negativno izstopa spletni operater T-2. Njegovi svetovalci so morali večkrat poiskati pomoč pri svojih kolegih, a tudi potem niso vedno podali popolnega in zaupanja vrednega odgovora, kar se je dogajalo tudi pri na videz preprostih vprašanjih.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki