marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung bo v Indiji predstavil napravo z Android Go
18.05.2018

Pred tedni je na spletni strani geekbench zaokrožila slika, ki je prikazovala neznano Samsungovo napravo z modelno številko SM-J260G, ki jo poganja štirijedrni procesor, gigabajt delovnega pomnilnika ter Android Oreo 8.1 v različici Go.

slikaYoutube vgradil funkcijo za zmanjšanje časa gledanosti
16.05.2018

Youtube je v svojo aplikacijo dodal funkcijo, ki uporabniku omogoča, da si nastavi čas gledanja video posnetkov. V praksi to pomeni, da si lahko nastavimo čas, ko nas aplikacija opomni, da je potreben odmor od gledanja.

slikaHuawei povečal tržni delež na 11,8 %
14.05.2018

Letošnja prva četrtina leta prvič pokazala na padec prodaje pametnih telefonov na globalnem trgu glede na leto poprej. Kljub temu je Huawei povišal svoj tržni delež glede na lansko leto, in s tem ohranil tretje mesto med največjimi proizvajalci pametnih telefonov.

slikaSamsung naj bi Galaxy S10 predstavil januarja, na MWC pa zložljiv mobilnik
11.05.2018

Iz Koreje prihajajo govorice, da bo Samsung februarja prihodnje leto na mobilnem kongresu predstavil zložljiv mobilni telefon. Poročilo še navaja, da je Samsung že prosil partnerje za dobavo sestavnih delov, ki naj jih dostavijo do novembra.

slikaApple potrdil težave z mikrofonom na iPhonu 7 in 7 Plus
09.05.2018

Apple je priznal težavo, ki je doletela nekaj mobilnikov iPhone 7 in 7 Plus in zaradi katere se onemogoči mikrofon. Uradno Apple sicer napake še ni komentiral, je pa težave z internim dokumentom že sporočil svojim pooblaščenim ponudnikom in servisom.

slikaHuawei prodal rekordno število naprav serije P20
07.05.2018

Pri Huawei Consumer Business Group so naznanili, da so prodali več kot 100.000 naprav serije Huawei P20 v prvih 30 dneh po predstavitvi v regijah vzhodne in osrednje Evrope ter nordijskih držav, ki je bila 27. marca 2018. Gre za velik mejnik za podjetje in predstavlja nov rekord za znamko. S tem je serija P20 postala najbolj prodajana serija P od njene predstavitve.

članki

Wiko in Tinno združujeta moči

Deli z ostalimi

09.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

Podjetje Wiko, francoska blagovna znamka pametnih telefonov, je bilo ustanovljeno leta 2011 v Marseilleu. Ideja se je porodila iz tesnega sodelovanja med Laurentom Dahanom in Jamesom Linom, predsednikom podjetja Tinno Group. Združila sta svoje dopolnjujoče veščine in ustvarila uspešno svetovno zgodbo: Wiko s svojim poznavanjem trga, strategijo, usmerjeno v potrošnike, in edinstveno prodajno organizacijo ter Tinno s svojim industrijskim strokovnim znanjem in proizvodnimi zmogljivostmi.

Od takrat je podjetje Tinno še obogatilo svoje strokovno znanje na področju raziskav in razvoja, tehnike in proizvodnje s štirimi središči za raziskave in razvoj in dvema proizvodnima obratoma. Wiko pa se je medtem uveljavil v več kot 30 državah širom sveta in se v zahodni Evropi uvrstil na lestvico 5 najboljših blagovnih znamk pametnih telefonov.

Wiko je postal pomemben partner pri globalni dejavnosti podjetja Tinno. Za obe družbi združitev podjetja Wiko s podjetjem Tinno Group predstavlja naslednji logični korak pri ustvarjanju še močnejšega strateškega partnerstva. Ekipa v Marseilleu, ki določa in razvija edinstveno zgodbo blagovne znamke, izkušnje z izdelki, trženje in prodajo bo sedaj od svojih kitajskih kolegov lahko prejemala še močnejšo podporo in koristila še večjo prožnost.

Dve vodji, ki sta obenem tudi dolgoletna prijatelja, bosta skupaj vodila podjetje Wiko in ga popeljala do novih zmag. Novi vodstveni odbor sestavljajo predsednik James Lin, višji podpredsednik Laurent Dahan ter podpredsednika Michel Assadourian in Julien Heang.

Laurent Dahan je dejal: «Ta združitev je v skladu z logiko delničarjev in industrije. Tinno je bil naš poslovni partner že vse od ustanovitve podjetja Wiko in trenutno imamo skupno kar 30 milijonov uporabnikov v več kot 30 državah po vsem svetu. Ta nova faza je ključnega pomena pri zadovoljevanju zahtev in potreb naših strank, kajti tako jim lahko ponudimo široko paleto inovativnih izdelkov».

James Lin je dejal: «Wiko je fantastična blagovna znamka, ki dandanes nudi vse potrebno za osvojitev novih uporabnikov po celem svetu. Okrepljeno sodelovanje s podjetjem Tinno nam bo omogočilo hiter napredek in bo znamko Wiko spremenilo v ikonično in blagovno znamko na svetovni ravni».

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki