marketing
več | arhivpoudarjeno
TelekomTelekom s paketom, ki vsebuje letno količino prenosa podatkov
16.11.2018

V Telekomu Slovenije so kot prvi pri nas pripravili mobilni paket, ki mobilnega prenosa podatkov ne omejuje več na mesec, temveč uporabniku daje na voljo 2019 GB prenosa podatkov za vse leto, v državah območja z EU-tarifo pa je brez doplačila na voljo do 9,1045 GB mesečno. Poimenovali so ga Vse dobro.

slikaEvropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu
14.11.2018

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

slikaSamsung razkriva inovacije na področju umetne inteligence, interneta stvari in mobilne uporabniške izkušnje
12.11.2018

Samsung je predstavil novo zmogljivo orodje za svoji platformi Bixby in SmartThings, ter novo, zmogljivo mobilno izkušnjo z One UI in Infinity Flex Display. Da bi povezano življenje lahko postalo realnost, je Samsung razvijalcem in partnerjem olajšal hitro gradnjo, zagon in širjenje novih izkušenj na milijone naprav po vsem svetu.

slikaNokia 6.1 Plus ponovno dobiva opcijo skrivanja zareze
09.11.2018

Zareza, ki jo je prvi predstavil Apple z iPhonom X je predmet razprav že vse od takrat. Nekateri jo zagovarjajo, spet nekateri menijo, da ne izboljša uporabniške izkušnje. Nekateri proizvajalci v mobilnike vgrajujejo možnost skrivanja zareze, to opcijo je imela tudi Nokia 6.1 Plus, vendar jo je kasneje umaknil Google.

slikaZTE v ZDA izgublja tržni delež
07.11.2018

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

slikaSpletni nepridipravi so na lovu za uporabniškimi imeni in gesli študentov ter zaposlenih
05.11.2018

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so zaznali številne spletne napade, ki so bili usmerjeni na najmanj 131 univerz v 16 državah. Ti poskusi kraje občutljivih univerzitetnih podatkov so se zgodili v 12 mesecih (od septembra 2017 do avgusta 2018), pri čemer so od septembra 2017 zabeležili skoraj 1000 napadov s spletnim ribarjenjem.

članki

Wiko in Tinno združujeta moči

Deli z ostalimi

09.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

Podjetje Wiko, francoska blagovna znamka pametnih telefonov, je bilo ustanovljeno leta 2011 v Marseilleu. Ideja se je porodila iz tesnega sodelovanja med Laurentom Dahanom in Jamesom Linom, predsednikom podjetja Tinno Group. Združila sta svoje dopolnjujoče veščine in ustvarila uspešno svetovno zgodbo: Wiko s svojim poznavanjem trga, strategijo, usmerjeno v potrošnike, in edinstveno prodajno organizacijo ter Tinno s svojim industrijskim strokovnim znanjem in proizvodnimi zmogljivostmi.

Od takrat je podjetje Tinno še obogatilo svoje strokovno znanje na področju raziskav in razvoja, tehnike in proizvodnje s štirimi središči za raziskave in razvoj in dvema proizvodnima obratoma. Wiko pa se je medtem uveljavil v več kot 30 državah širom sveta in se v zahodni Evropi uvrstil na lestvico 5 najboljših blagovnih znamk pametnih telefonov.

Wiko je postal pomemben partner pri globalni dejavnosti podjetja Tinno. Za obe družbi združitev podjetja Wiko s podjetjem Tinno Group predstavlja naslednji logični korak pri ustvarjanju še močnejšega strateškega partnerstva. Ekipa v Marseilleu, ki določa in razvija edinstveno zgodbo blagovne znamke, izkušnje z izdelki, trženje in prodajo bo sedaj od svojih kitajskih kolegov lahko prejemala še močnejšo podporo in koristila še večjo prožnost.

Dve vodji, ki sta obenem tudi dolgoletna prijatelja, bosta skupaj vodila podjetje Wiko in ga popeljala do novih zmag. Novi vodstveni odbor sestavljajo predsednik James Lin, višji podpredsednik Laurent Dahan ter podpredsednika Michel Assadourian in Julien Heang.

Laurent Dahan je dejal: «Ta združitev je v skladu z logiko delničarjev in industrije. Tinno je bil naš poslovni partner že vse od ustanovitve podjetja Wiko in trenutno imamo skupno kar 30 milijonov uporabnikov v več kot 30 državah po vsem svetu. Ta nova faza je ključnega pomena pri zadovoljevanju zahtev in potreb naših strank, kajti tako jim lahko ponudimo široko paleto inovativnih izdelkov».

James Lin je dejal: «Wiko je fantastična blagovna znamka, ki dandanes nudi vse potrebno za osvojitev novih uporabnikov po celem svetu. Okrepljeno sodelovanje s podjetjem Tinno nam bo omogočilo hiter napredek in bo znamko Wiko spremenilo v ikonično in blagovno znamko na svetovni ravni».

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki