marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple vložil patent za brezžično polnjenje med napravami
20.08.2018

Apple je na ameriškem patentnem uradu USPTO vložil patent, ki opisuje brezžično polnilno tuljavo, ki lahko prenaša tok dvosmerno. Teoretično to pomeni, da bi lahko MacBook ali iPad brezžično polnil iPhone.

slikaHMD želi razširiti poslovanje v ZDA
17.08.2018

HMD je s svojimi produkti v ZDA bolj slabo zastopan, saj ponujajo le nekaj mobilnikov srednjega cenovnega razreda. Očitno pa želijo to sedaj spremeniti, na LikedInu so namreč objavili, da iščejo novo ekipo, ki jim bo pomagala pri rasti na tem trgu.

slikaNokia in T-Mobile v partnerstvo za izgradnjo omrežja 5G
15.08.2018

Nokiini poslovni rezultati v drugem četrtletju letošnjega leta niso bili bleščeči, vendar se do konca leta pričakuje boljše številke. Do konca leta bo namreč več operaterjev pričelo z izgradnjo omrežij 5G, pri Nokii pa so v luči teh pričakovanj oznanili partnerstvo z operaterjem T-Mobile.

slikaHuawei bi lahko prehitel Samsung pri lansiranju zložljivega mobilnika
13.08.2018

Po mnenju tržnih analitikov Huawei vlaga veliko truda, da bi bil prvi proizvajalec, ki bi predstavil popolnoma funkcionalen zložljiv pametni telefon. Viri trdijo, da želi pri tem Kitajski proizvajalec predvsem premagati največjega konkurenta, korejski Samsung.

slikaApplu pada tržni delež v segmentu pametnih ur
10.08.2018

Canalys je objavil svoje četrtletne rezultate na trgu pametnih ur. Čeprav je v drugem četrtletju 2018 Apple prodal preko 3,5 milijona svojih ur Watch, je vseeno zaradi rasti trga izgubil nekaj odstotkov tržnega deleža.

slikaHuawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
09.08.2018

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

članki

Wiko in Tinno združujeta moči

Deli z ostalimi

09.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

Podjetje Wiko, francoska blagovna znamka pametnih telefonov, je bilo ustanovljeno leta 2011 v Marseilleu. Ideja se je porodila iz tesnega sodelovanja med Laurentom Dahanom in Jamesom Linom, predsednikom podjetja Tinno Group. Združila sta svoje dopolnjujoče veščine in ustvarila uspešno svetovno zgodbo: Wiko s svojim poznavanjem trga, strategijo, usmerjeno v potrošnike, in edinstveno prodajno organizacijo ter Tinno s svojim industrijskim strokovnim znanjem in proizvodnimi zmogljivostmi.

Od takrat je podjetje Tinno še obogatilo svoje strokovno znanje na področju raziskav in razvoja, tehnike in proizvodnje s štirimi središči za raziskave in razvoj in dvema proizvodnima obratoma. Wiko pa se je medtem uveljavil v več kot 30 državah širom sveta in se v zahodni Evropi uvrstil na lestvico 5 najboljših blagovnih znamk pametnih telefonov.

Wiko je postal pomemben partner pri globalni dejavnosti podjetja Tinno. Za obe družbi združitev podjetja Wiko s podjetjem Tinno Group predstavlja naslednji logični korak pri ustvarjanju še močnejšega strateškega partnerstva. Ekipa v Marseilleu, ki določa in razvija edinstveno zgodbo blagovne znamke, izkušnje z izdelki, trženje in prodajo bo sedaj od svojih kitajskih kolegov lahko prejemala še močnejšo podporo in koristila še večjo prožnost.

Dve vodji, ki sta obenem tudi dolgoletna prijatelja, bosta skupaj vodila podjetje Wiko in ga popeljala do novih zmag. Novi vodstveni odbor sestavljajo predsednik James Lin, višji podpredsednik Laurent Dahan ter podpredsednika Michel Assadourian in Julien Heang.

Laurent Dahan je dejal: «Ta združitev je v skladu z logiko delničarjev in industrije. Tinno je bil naš poslovni partner že vse od ustanovitve podjetja Wiko in trenutno imamo skupno kar 30 milijonov uporabnikov v več kot 30 državah po vsem svetu. Ta nova faza je ključnega pomena pri zadovoljevanju zahtev in potreb naših strank, kajti tako jim lahko ponudimo široko paleto inovativnih izdelkov».

James Lin je dejal: «Wiko je fantastična blagovna znamka, ki dandanes nudi vse potrebno za osvojitev novih uporabnikov po celem svetu. Okrepljeno sodelovanje s podjetjem Tinno nam bo omogočilo hiter napredek in bo znamko Wiko spremenilo v ikonično in blagovno znamko na svetovni ravni».

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki