marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

slikaSamsung zapira oddelek za izdelovanje čipov po meri
06.11.2019

Samsung že od leta 2016 in mobilnika Galaxy S7 uporablja lastne čipe Exynos, ki temeljijo na v hiši razvitih jedrih Mongoose. Očitno pa se sedaj to spreminja, saj iz Austina v Texasu prihaja novica, da podjetje zapira oddelek ter s tem odpušča okoli 300 zaposlenih.

slikaHuawei se je odzval na obtožbe ameriškega predstavnika na forumu za kibernetsko varnost
04.11.2019

Huawei je neutemeljene obtožbe na račun zaupljivosti podjetja, ki jih je na 5. Evropskem forumu za kibernetsko varnost v Katovicah na Poljskem izrekel uradnik ameriškega zunanjega ministrstva, označil za popoln »nesmisel«.

slikaApple Pay v ZDA vodilna platforma plačevanja
30.10.2019

Pet let po lansiranju je Apple Pay vodilna mobilna platforma za plačevanje v trgovini, vsaj tako trdijo v novem poročilu pri eMarketer. Apple Pay naj bi v zadnjem letu tako prehitel tudi Starbucksovo mobilno aplikacijo, ki je bila začuda vodilna do sedaj.

članki

Wiko in Tinno združujeta moči

Deli z ostalimi

09.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

Podjetje Wiko, francoska blagovna znamka pametnih telefonov, je bilo ustanovljeno leta 2011 v Marseilleu. Ideja se je porodila iz tesnega sodelovanja med Laurentom Dahanom in Jamesom Linom, predsednikom podjetja Tinno Group. Združila sta svoje dopolnjujoče veščine in ustvarila uspešno svetovno zgodbo: Wiko s svojim poznavanjem trga, strategijo, usmerjeno v potrošnike, in edinstveno prodajno organizacijo ter Tinno s svojim industrijskim strokovnim znanjem in proizvodnimi zmogljivostmi.

Od takrat je podjetje Tinno še obogatilo svoje strokovno znanje na področju raziskav in razvoja, tehnike in proizvodnje s štirimi središči za raziskave in razvoj in dvema proizvodnima obratoma. Wiko pa se je medtem uveljavil v več kot 30 državah širom sveta in se v zahodni Evropi uvrstil na lestvico 5 najboljših blagovnih znamk pametnih telefonov.

Wiko je postal pomemben partner pri globalni dejavnosti podjetja Tinno. Za obe družbi združitev podjetja Wiko s podjetjem Tinno Group predstavlja naslednji logični korak pri ustvarjanju še močnejšega strateškega partnerstva. Ekipa v Marseilleu, ki določa in razvija edinstveno zgodbo blagovne znamke, izkušnje z izdelki, trženje in prodajo bo sedaj od svojih kitajskih kolegov lahko prejemala še močnejšo podporo in koristila še večjo prožnost.

Dve vodji, ki sta obenem tudi dolgoletna prijatelja, bosta skupaj vodila podjetje Wiko in ga popeljala do novih zmag. Novi vodstveni odbor sestavljajo predsednik James Lin, višji podpredsednik Laurent Dahan ter podpredsednika Michel Assadourian in Julien Heang.

Laurent Dahan je dejal: «Ta združitev je v skladu z logiko delničarjev in industrije. Tinno je bil naš poslovni partner že vse od ustanovitve podjetja Wiko in trenutno imamo skupno kar 30 milijonov uporabnikov v več kot 30 državah po vsem svetu. Ta nova faza je ključnega pomena pri zadovoljevanju zahtev in potreb naših strank, kajti tako jim lahko ponudimo široko paleto inovativnih izdelkov».

James Lin je dejal: «Wiko je fantastična blagovna znamka, ki dandanes nudi vse potrebno za osvojitev novih uporabnikov po celem svetu. Okrepljeno sodelovanje s podjetjem Tinno nam bo omogočilo hiter napredek in bo znamko Wiko spremenilo v ikonično in blagovno znamko na svetovni ravni».

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki