marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMotorola najavlja evropski izziv ‘Preoblikujte pametni telefon’
24.05.2017

Motorola Mobility, podjetje v lasti družbe Lenovo, daje priložnost zagonskim podjetjem, razvijalcem in ustvarjalcem, da presežejo omejitve pametnih telefonov in na dogodku Viva Technology 2017 predstavijo svoje ideje.

slikaLenovo in Google sodelujeta pri pripravi očal za navidezno resničnost (VR) Daydream
22.05.2017

Lenovo in Google imata nov skupni projekt. Tokrat sodelujeta pri pripravi novih očal, ki bodo uporabnika popeljale v svet navidezne resničnosti. Očala bodo ena prvih naprav s tehnologijo WorldSense in bodo uporabniku omogočala enostavno premikanje po prostoru in raziskovanje navideznih okolij – kot bi bili v njih.

slikaObnovljeni Galaxy Note7 bo precej cenejši
19.05.2017

Samsung je že potrdil govorice, da bodo izdali obnovljeno različico mobilnika Galaxy Note7, sedaj pa so se pojavile tudi prve informacije o ceni. Tako naj bi “novinec” stal kar do 50 % manj kot originalni Note7.

slikaZaključila se je 22. NT konferenca
18.05.2017

Med 15. in 17. majem se je v Portorožu odvila že 22. Microsoftova NT konferenca, največja in osrednja slovenska tehnološko-poslovna konferenca. V Grand Hotelu Bernardin je letos kar več kot 2.200 udeležencev prisluhnilo več kot 100 priznanim tujim in domačim strokovnjakom, tako iz tehnološkega kot poslovnega sveta.

IzimobilDobra novica! Dvojne enote v vseh izimesec paketih
18.05.2017

Izimobil obvešča, da bodo dne 22. 5. 2017 podvojili enote v izimesec paketih za vse obstoječe in nove uporabnike. Cene ostajajo enake. Enote v izimesec paketih bodo iziuporabniki po 15. 6. 2017 v EU gostovanju porabljali pod enakimi pogoji kot v Sloveniji, brez omejitev in pribitkov.

TelemachŠokantna ponudba fiksnih in mobilnih storitev pri Telemachu
18.05.2017

Telemach je za nove uporabnike pripravil združeno ponudbo vseh štirih telekomunikacijskih storitev – Telemach 2.0. Televizija, hitri internet, mobilna ter fiksna telefonija so zdaj na voljo za le 36 evrov mesečne naročnine. Uporabniki ob tem prvo leto ne bodo plačevali mesečne naročnine za mobilno telefonijo.

članki

Uporabniki bi svoje fotografije žrtvovali že za 10,37 evra

Deli z ostalimi

28.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Čeprav ljudje trdijo, da cenijo svoje digitalne spomine bolj kot katere koli druge podatke na svojih napravah, se jim z veseljem tudi odrečejo v zameno za denar. To kaže raziskava Kaspersky Laba, po kateri imajo za 49 % uporabnikov zasebne in občutljive fotografije njih samih največjo vrednost med podatki na njihovih napravah.

Temu sledijo fotografije otrok in partnerjev. Samo misel, da bi izgubili dragocene spomine, jih bolj obremenjuje kot denimo možnost prometne nesreče, prekinitev razmerja s partnerjem ali prepir s prijateljem oziroma družinskim članom. Kljub temu so uporabniki ob izzivu, da izbrišejo te podatke za denar, svoje dragocene spomine, kot so fotografije, žrtvovali – že za 10,37 evra.

Ljudje trdijo, da imajo njihovi digitalni spomini posebno mesto v njihovem srcu ali jih celo označujejo za nenadomestljive. Na primer, več kot dve petini anketiranih uporabnikov menita, da ne bi mogli nadomestiti fotografij s potovanj (45 %), njihovih otrok (44 %) ali njih samih (40 %). Raziskava Kaspersky Laba je pokazala, da se ljudem že sama misel na izgubo teh dragocenih spominov zdi zaskrbljujoča. Pravzaprav ljudje pogosto cenijo svoje naprave in fotografije bolj kot svoje partnerje, prijatelje in hišne ljubljenčke.

V raziskavi so ljudje odgovarjali na vprašanje, kako bi jih prizadele različne situacije, vključno z boleznijo bližnjega sorodnika, prekinitvijo odnosa s partnerjem, prometno nesrečo ter izgubo njihovih digitalnih fotografij in kontaktnih informacij. Ljudi po vsem svetu bi najbolj prizadela bolezen ožjega sorodnika. Na drugo in tretje mesto so uporabniki v več regijah po svetu uvrstili izgubo oziroma krajo naprave ter izgubo digitalnih fotografij. S tem so nižje uvrstili druge pretresljive situacije, kot so prometna nesreča, prekinitev odnosa s partnerjem, slab dan v službi, prepir z družinskimi člani ali prijatelji in v nekaterih primerih celo bolezen hišnega ljubljenčka.

Kljub temu pa je poskus, ki so za ga Kaspersky Lab izvedli medijski psihologi na Univerzi v Wuerzburgu, pokazal še drugo plat zgodbe. Četudi so ljudje izkazovali veliko pomembnost njihovih podatkov, so jih bili pripravljeni prodati že za zelo nizke zneske denarja.

Sodelujoči v poskusu so ovrednotili podatke na svojih napravah, vključno s fotografijami družine in prijateljev, kontaktnimi informacijami in zasebnimi dokumenti. Vrednosti, ki so jih ljudje navedli, so bile presenetljivo nižje od pričakovanj, saj so poprej trdili, da bi jih izguba podatkov precej pretresla. Ljudje so višje od drugih podatkov ovrednotili svoje finančne in plačilne informacije (v povprečju 13,33 evra). Kontaktne informacije so bile v povprečju vredne 11,89 evra, splošne fotografije pa le 10,37 evra.

Nadalje je poskus pokazal, da so se bili ljudje za denar pripravljeni najprej odreči svojim dragocenim spominom. Ko jim je bilo skladno z zgoraj navedenimi zneski ponujeno plačilo za izbris podatkov, čeprav nobeni podatki nato dejansko niso bili izbrisani, so ljudje pristali prav na izbris fotografij družine in prijateljev, zasebnih dokumentov in fotografij njih samih.

»Poskus je pokazal zanimive rezultate: medtem ko ljudje trdijo, da razumejo vrednost svojih podatkov, pa emocionalna vrednost ne odseva skozi njihova dejanja. Na eni strani ljudje se ljudje zavedajo tistih podatkov, ki so jim najpomembnejši in bi jih prizadelo, če bi svoje digitalne spomine, kot so fotografije, izgubili. Na drugi strani imajo nizko zavedanje o vrednosti njihovih podatkov in jih pripisujejo nizko finančno vrednost. Vedo, da so jim podatki pomembni, ampak ne cenijo njihove vrednosti. Potrebujejo nenehno opominjanje o tem, koliko so njihovi podatki vredni, preden jih delijo z drugimi ali jih celo izbrišejo,« pojasnjuje Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri Kaspersky Labu.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

 Mobile World Congress 2017
07.02.2017

Od 27. februarja do vključno 2. marca 2017 se bo v Barceloni odvijal letošnji Mobile World Congress oz. krajše MWC. Ta sodi med največje tehnološke dogodke na evropskih tleh in velik del proizvajalcev svoje spomladanske novosti predstavlja ravno na tem dogodku. Kot že zadnjih nekaj let, se bomo tudi letos udeležili tega dogodka in vas obveščali o letošnjih tehnoloških novitetah.

več članki