marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEISA priznanja: Galaxy S8 je najboljši, Huawei tudi odlično
21.08.2017

EISA priznanja so podeljena. Huawei ima polne roke nagrad, vseeno pa sta nagrado za najboljšI mobilnik pa sta požela Samsungova S8 in S8+.

slikaPoročilo o naprednih usmerjenih napadih v drugem četrtletju: od ranljivosti ničtega dne do razmaha izsiljevalskih virusov
18.08.2017

V drugem četrtletju leta 2017 so napredni napadalci predstavili množico novih in izboljšanih zlonamernih orodij. V tem obdobju velja izpostaviti tri ranljivosti ničtega dne in dva dovršena napada z virusoma WannaCry in Ne-Petja.

slikaSamsung predstavil nov, izredno hiter LTE modem
16.08.2017

Samsung je predstavil nov LTE mode, ki podpira standard Cat.18 6CA, le-ta pa omogoča hitrosti vse do 1,2 GB/s. Modem je del izboljšanega čipseta Exynos 8895, ki ga je Samsung predstavil marca letos.

slikaNa Androidu končno tudi stanje baterije bluetooth naprav
14.08.2017

Na tovarniški različici Androida uporabniki do sedaj niso mogli preveriti stanje baterije svojih bluetooth naprav. To so sicer imeli možnost uporabniki na nekaterih različicah Androida, ki jih na svoje naprave nameščajo Samsung, LG in OnePlus.

slikaNokia od Appla dobila skoraj dve milijardi dolarjev za patente
11.08.2017

Nokia je objavila svoje poslovne rezultate. Podjetje je preseglo napovedi, njihov dobiček na delnico tako znaša 0,08 €. Nokia Technologies so dosegli 90 % povišanje poslovnega dobička v Q2 2017glede na leto poprej.

slikaSpotify ima preko 60 milijonov naročnikov, ki za storitve plačujejo
09.08.2017

Spotify še naprej povečuje število svojih naročnikov. Sedaj imajo že preko 60 milijonov naročnikov, ki za njihove storitve plačujejo, skupno število naročnikov pa je že preko 140 milijonov.

članki

Uporabniki bi svoje fotografije žrtvovali že za 10,37 evra

Deli z ostalimi

28.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Čeprav ljudje trdijo, da cenijo svoje digitalne spomine bolj kot katere koli druge podatke na svojih napravah, se jim z veseljem tudi odrečejo v zameno za denar. To kaže raziskava Kaspersky Laba, po kateri imajo za 49 % uporabnikov zasebne in občutljive fotografije njih samih največjo vrednost med podatki na njihovih napravah.

Temu sledijo fotografije otrok in partnerjev. Samo misel, da bi izgubili dragocene spomine, jih bolj obremenjuje kot denimo možnost prometne nesreče, prekinitev razmerja s partnerjem ali prepir s prijateljem oziroma družinskim članom. Kljub temu so uporabniki ob izzivu, da izbrišejo te podatke za denar, svoje dragocene spomine, kot so fotografije, žrtvovali – že za 10,37 evra.

Ljudje trdijo, da imajo njihovi digitalni spomini posebno mesto v njihovem srcu ali jih celo označujejo za nenadomestljive. Na primer, več kot dve petini anketiranih uporabnikov menita, da ne bi mogli nadomestiti fotografij s potovanj (45 %), njihovih otrok (44 %) ali njih samih (40 %). Raziskava Kaspersky Laba je pokazala, da se ljudem že sama misel na izgubo teh dragocenih spominov zdi zaskrbljujoča. Pravzaprav ljudje pogosto cenijo svoje naprave in fotografije bolj kot svoje partnerje, prijatelje in hišne ljubljenčke.

V raziskavi so ljudje odgovarjali na vprašanje, kako bi jih prizadele različne situacije, vključno z boleznijo bližnjega sorodnika, prekinitvijo odnosa s partnerjem, prometno nesrečo ter izgubo njihovih digitalnih fotografij in kontaktnih informacij. Ljudi po vsem svetu bi najbolj prizadela bolezen ožjega sorodnika. Na drugo in tretje mesto so uporabniki v več regijah po svetu uvrstili izgubo oziroma krajo naprave ter izgubo digitalnih fotografij. S tem so nižje uvrstili druge pretresljive situacije, kot so prometna nesreča, prekinitev odnosa s partnerjem, slab dan v službi, prepir z družinskimi člani ali prijatelji in v nekaterih primerih celo bolezen hišnega ljubljenčka.

Kljub temu pa je poskus, ki so za ga Kaspersky Lab izvedli medijski psihologi na Univerzi v Wuerzburgu, pokazal še drugo plat zgodbe. Četudi so ljudje izkazovali veliko pomembnost njihovih podatkov, so jih bili pripravljeni prodati že za zelo nizke zneske denarja.

Sodelujoči v poskusu so ovrednotili podatke na svojih napravah, vključno s fotografijami družine in prijateljev, kontaktnimi informacijami in zasebnimi dokumenti. Vrednosti, ki so jih ljudje navedli, so bile presenetljivo nižje od pričakovanj, saj so poprej trdili, da bi jih izguba podatkov precej pretresla. Ljudje so višje od drugih podatkov ovrednotili svoje finančne in plačilne informacije (v povprečju 13,33 evra). Kontaktne informacije so bile v povprečju vredne 11,89 evra, splošne fotografije pa le 10,37 evra.

Nadalje je poskus pokazal, da so se bili ljudje za denar pripravljeni najprej odreči svojim dragocenim spominom. Ko jim je bilo skladno z zgoraj navedenimi zneski ponujeno plačilo za izbris podatkov, čeprav nobeni podatki nato dejansko niso bili izbrisani, so ljudje pristali prav na izbris fotografij družine in prijateljev, zasebnih dokumentov in fotografij njih samih.

»Poskus je pokazal zanimive rezultate: medtem ko ljudje trdijo, da razumejo vrednost svojih podatkov, pa emocionalna vrednost ne odseva skozi njihova dejanja. Na eni strani ljudje se ljudje zavedajo tistih podatkov, ki so jim najpomembnejši in bi jih prizadelo, če bi svoje digitalne spomine, kot so fotografije, izgubili. Na drugi strani imajo nizko zavedanje o vrednosti njihovih podatkov in jih pripisujejo nizko finančno vrednost. Vedo, da so jim podatki pomembni, ampak ne cenijo njihove vrednosti. Potrebujejo nenehno opominjanje o tem, koliko so njihovi podatki vredni, preden jih delijo z drugimi ali jih celo izbrišejo,« pojasnjuje Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri Kaspersky Labu.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki