marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung Adriatic Roadshow 2017 tudi v Ljubljani
26.06.2017

Podjetje Samsung bo letos, v sklopu Samsung Adriatic Roadshow 2017 turneje, obiskovalcem prizorišč v središčih izbranih mest v regiji predstavilo najnovejše Samsung naprave. Po začetku na Hrvaškem bo Samsung promocijski tovornjak obiskal tudi Ljubljano.

slikaŠtevilo primerov zlonamerne programske opreme za pametne naprave se je v letu 2017 več kot podvojilo
23.06.2017

Skupno število primerov zlonamerne programske opreme, ki ogroža pametne naprave, je preseglo 7.000. Več kot polovica teh primerov se je pojavila v letu 2017, so ugotovili raziskovalci v družbi Kaspersky Lab.

slikaDoniranje odslej mogoče tudi z mobilnikom
22.06.2017

Odslej bodo Slovenci lahko še lažje podprli dobrodelne projekte, ki potrebujejo pomoč. Na slovenskem trgu se je namreč pojavila rešitev MBILLS QR kode, ki omogoča doniranje sredstev. S tem je premoščena najpogostejša ovira pri zbiranju manjših ali večjih zneskov za donacije – pomanjkanja drobiža ali gotovine pri roki.

slikaHMD ukinil različico Nokie 9 s 4 GB pomnilnika
21.06.2017

Nokia 9 uradno še ni najavljena, na spletu pa so se pojavljale tri različice omenjenega mobilnika in sicer s 4, 6 in 8 GB pomnilnika RAM. Mobilnik je bil pred kratkim certificiran s strani FCC, očitno pa so s strani HMDja dobili tudi dodatno zahtevo.

slikaLenovo dostavil največji na Intelovih procesorjih temelječ superračunalnik na svetu
20.06.2017

Na mednarodni konfereci International Supercomputing Conference (ISC2017) je družba Lenovo objavila, da je superračunalniškemu centru v Barceloni (BSC) dobavila največji na Intelovih procesorjih naslednje generacije temelječ superračunalnik.

slikaSpotify ima že 140 milijonov uporabnikov
19.06.2017

Spotify, ki je še vedno največji svetovni spletni ponudnik glasbe, je sporočil, da so presegli 140 milijonov uporabnikov. V zadnjem letu so tato dodatno pridobili vsaj 40 milijonov uporabnikov.

članki

Uporabniki bi svoje fotografije žrtvovali že za 10,37 evra

Deli z ostalimi

28.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Čeprav ljudje trdijo, da cenijo svoje digitalne spomine bolj kot katere koli druge podatke na svojih napravah, se jim z veseljem tudi odrečejo v zameno za denar. To kaže raziskava Kaspersky Laba, po kateri imajo za 49 % uporabnikov zasebne in občutljive fotografije njih samih največjo vrednost med podatki na njihovih napravah.

Temu sledijo fotografije otrok in partnerjev. Samo misel, da bi izgubili dragocene spomine, jih bolj obremenjuje kot denimo možnost prometne nesreče, prekinitev razmerja s partnerjem ali prepir s prijateljem oziroma družinskim članom. Kljub temu so uporabniki ob izzivu, da izbrišejo te podatke za denar, svoje dragocene spomine, kot so fotografije, žrtvovali – že za 10,37 evra.

Ljudje trdijo, da imajo njihovi digitalni spomini posebno mesto v njihovem srcu ali jih celo označujejo za nenadomestljive. Na primer, več kot dve petini anketiranih uporabnikov menita, da ne bi mogli nadomestiti fotografij s potovanj (45 %), njihovih otrok (44 %) ali njih samih (40 %). Raziskava Kaspersky Laba je pokazala, da se ljudem že sama misel na izgubo teh dragocenih spominov zdi zaskrbljujoča. Pravzaprav ljudje pogosto cenijo svoje naprave in fotografije bolj kot svoje partnerje, prijatelje in hišne ljubljenčke.

V raziskavi so ljudje odgovarjali na vprašanje, kako bi jih prizadele različne situacije, vključno z boleznijo bližnjega sorodnika, prekinitvijo odnosa s partnerjem, prometno nesrečo ter izgubo njihovih digitalnih fotografij in kontaktnih informacij. Ljudi po vsem svetu bi najbolj prizadela bolezen ožjega sorodnika. Na drugo in tretje mesto so uporabniki v več regijah po svetu uvrstili izgubo oziroma krajo naprave ter izgubo digitalnih fotografij. S tem so nižje uvrstili druge pretresljive situacije, kot so prometna nesreča, prekinitev odnosa s partnerjem, slab dan v službi, prepir z družinskimi člani ali prijatelji in v nekaterih primerih celo bolezen hišnega ljubljenčka.

Kljub temu pa je poskus, ki so za ga Kaspersky Lab izvedli medijski psihologi na Univerzi v Wuerzburgu, pokazal še drugo plat zgodbe. Četudi so ljudje izkazovali veliko pomembnost njihovih podatkov, so jih bili pripravljeni prodati že za zelo nizke zneske denarja.

Sodelujoči v poskusu so ovrednotili podatke na svojih napravah, vključno s fotografijami družine in prijateljev, kontaktnimi informacijami in zasebnimi dokumenti. Vrednosti, ki so jih ljudje navedli, so bile presenetljivo nižje od pričakovanj, saj so poprej trdili, da bi jih izguba podatkov precej pretresla. Ljudje so višje od drugih podatkov ovrednotili svoje finančne in plačilne informacije (v povprečju 13,33 evra). Kontaktne informacije so bile v povprečju vredne 11,89 evra, splošne fotografije pa le 10,37 evra.

Nadalje je poskus pokazal, da so se bili ljudje za denar pripravljeni najprej odreči svojim dragocenim spominom. Ko jim je bilo skladno z zgoraj navedenimi zneski ponujeno plačilo za izbris podatkov, čeprav nobeni podatki nato dejansko niso bili izbrisani, so ljudje pristali prav na izbris fotografij družine in prijateljev, zasebnih dokumentov in fotografij njih samih.

»Poskus je pokazal zanimive rezultate: medtem ko ljudje trdijo, da razumejo vrednost svojih podatkov, pa emocionalna vrednost ne odseva skozi njihova dejanja. Na eni strani ljudje se ljudje zavedajo tistih podatkov, ki so jim najpomembnejši in bi jih prizadelo, če bi svoje digitalne spomine, kot so fotografije, izgubili. Na drugi strani imajo nizko zavedanje o vrednosti njihovih podatkov in jih pripisujejo nizko finančno vrednost. Vedo, da so jim podatki pomembni, ampak ne cenijo njihove vrednosti. Potrebujejo nenehno opominjanje o tem, koliko so njihovi podatki vredni, preden jih delijo z drugimi ali jih celo izbrišejo,« pojasnjuje Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri Kaspersky Labu.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

 Nokia 3310 je nazaj!
23.05.2017

HMD Global, dom Nokiinih telefonov, je ponosno naznanil prihod prenovljene klasike – Nokie 3310. Govori sama zase. Nokia 3310 bo v Sloveniji na voljo v začetku junija. Na razpolago bo v dveh različnih barvah, in sicer single SIM različica v toplo rdeči barvi (Warm Red) s sijajem in v temno modri (Dark Blue) matirani barvi. Dual SIM različica pa bo na voljo v temno modri matirani barvi. Maloprodajna cena Nokie 3310 bo 59 evrov.

več članki