marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple Music se približuje Spotifyu
18.04.2018

Apple Music je dosegel nov mejnik in sicer so presegli 40 milijonov naročnikov, ki storitev plačujejo. Hkrati pa so pridobili novo okrepitev v vodstvu, pridružil se jim je Oliver Schusser.

slikaGoogle Android Auto sedaj brezžično
16.04.2018

Google je najavil Android Auto Wireless, funkcijo, ki omogoča brezžično povezavo telefona z avtomobilom preko WiFi. Uporabnik bo tako mobilnik lahko imel v žepu, naprava pa se bo po prvotnem parjenju samodejno povezovala z radiem.

slikaHuawei z lastno globalno trgovino za aplikacije
13.04.2018

Čeprav je Huawei eden največjih proizvajalcev mobilnikov na svetu, pa je vsaj pri lastni spletni trgovini za aplikacije zaostajal za tekmeci. To se bo sedaj spremenilo, saj pri podjetju načrtujejo lansiranje trgovine AppGallery na globalni ravni.

slikaKitajski proizvajalci v 2018 z agresivnejšim planom prodaje
11.04.2018

Pred časom je IDC poročal, da se je kitajski mobilni trg skrčil za pet odstotkov. Glede na nove informacije, ki prihajajo iz Tajvanskih virov, pa kitajski proizvajalci sedaj načrtujejo bolj agresiven načrt za leto 2018.

slikaNokia izvedla raziskavo v Sloveniji
09.04.2018

HMD Global je v svoji video kampanji predstavil novo filozofijo: Umetnost Phone Shui, ki temelji na filozofiji Feng Shui, in hkrati poudaril prednosti življenja s čistim življenjskim stilom brez nepotrebne navlake: bivanje s tem, kar resnično potrebujemo, brez nepotrebnih stvari.

slikaSamsung nadgradil zaslone “Always-On”
05.04.2018

Samsung je nadgradil svoje zaslone “Always-On” z možnostjo prikazovanja slikovnih datotek GIF. Tako lahko od različice 3.2.26.4. dalje na zaslon mobilnika pošljete katero koli sličico v tem formatu.

članki

Uporabniki bi svoje fotografije žrtvovali že za 10,37 evra

Deli z ostalimi

28.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Čeprav ljudje trdijo, da cenijo svoje digitalne spomine bolj kot katere koli druge podatke na svojih napravah, se jim z veseljem tudi odrečejo v zameno za denar. To kaže raziskava Kaspersky Laba, po kateri imajo za 49 % uporabnikov zasebne in občutljive fotografije njih samih največjo vrednost med podatki na njihovih napravah.

Temu sledijo fotografije otrok in partnerjev. Samo misel, da bi izgubili dragocene spomine, jih bolj obremenjuje kot denimo možnost prometne nesreče, prekinitev razmerja s partnerjem ali prepir s prijateljem oziroma družinskim članom. Kljub temu so uporabniki ob izzivu, da izbrišejo te podatke za denar, svoje dragocene spomine, kot so fotografije, žrtvovali – že za 10,37 evra.

Ljudje trdijo, da imajo njihovi digitalni spomini posebno mesto v njihovem srcu ali jih celo označujejo za nenadomestljive. Na primer, več kot dve petini anketiranih uporabnikov menita, da ne bi mogli nadomestiti fotografij s potovanj (45 %), njihovih otrok (44 %) ali njih samih (40 %). Raziskava Kaspersky Laba je pokazala, da se ljudem že sama misel na izgubo teh dragocenih spominov zdi zaskrbljujoča. Pravzaprav ljudje pogosto cenijo svoje naprave in fotografije bolj kot svoje partnerje, prijatelje in hišne ljubljenčke.

V raziskavi so ljudje odgovarjali na vprašanje, kako bi jih prizadele različne situacije, vključno z boleznijo bližnjega sorodnika, prekinitvijo odnosa s partnerjem, prometno nesrečo ter izgubo njihovih digitalnih fotografij in kontaktnih informacij. Ljudi po vsem svetu bi najbolj prizadela bolezen ožjega sorodnika. Na drugo in tretje mesto so uporabniki v več regijah po svetu uvrstili izgubo oziroma krajo naprave ter izgubo digitalnih fotografij. S tem so nižje uvrstili druge pretresljive situacije, kot so prometna nesreča, prekinitev odnosa s partnerjem, slab dan v službi, prepir z družinskimi člani ali prijatelji in v nekaterih primerih celo bolezen hišnega ljubljenčka.

Kljub temu pa je poskus, ki so za ga Kaspersky Lab izvedli medijski psihologi na Univerzi v Wuerzburgu, pokazal še drugo plat zgodbe. Četudi so ljudje izkazovali veliko pomembnost njihovih podatkov, so jih bili pripravljeni prodati že za zelo nizke zneske denarja.

Sodelujoči v poskusu so ovrednotili podatke na svojih napravah, vključno s fotografijami družine in prijateljev, kontaktnimi informacijami in zasebnimi dokumenti. Vrednosti, ki so jih ljudje navedli, so bile presenetljivo nižje od pričakovanj, saj so poprej trdili, da bi jih izguba podatkov precej pretresla. Ljudje so višje od drugih podatkov ovrednotili svoje finančne in plačilne informacije (v povprečju 13,33 evra). Kontaktne informacije so bile v povprečju vredne 11,89 evra, splošne fotografije pa le 10,37 evra.

Nadalje je poskus pokazal, da so se bili ljudje za denar pripravljeni najprej odreči svojim dragocenim spominom. Ko jim je bilo skladno z zgoraj navedenimi zneski ponujeno plačilo za izbris podatkov, čeprav nobeni podatki nato dejansko niso bili izbrisani, so ljudje pristali prav na izbris fotografij družine in prijateljev, zasebnih dokumentov in fotografij njih samih.

»Poskus je pokazal zanimive rezultate: medtem ko ljudje trdijo, da razumejo vrednost svojih podatkov, pa emocionalna vrednost ne odseva skozi njihova dejanja. Na eni strani ljudje se ljudje zavedajo tistih podatkov, ki so jim najpomembnejši in bi jih prizadelo, če bi svoje digitalne spomine, kot so fotografije, izgubili. Na drugi strani imajo nizko zavedanje o vrednosti njihovih podatkov in jih pripisujejo nizko finančno vrednost. Vedo, da so jim podatki pomembni, ampak ne cenijo njihove vrednosti. Potrebujejo nenehno opominjanje o tem, koliko so njihovi podatki vredni, preden jih delijo z drugimi ali jih celo izbrišejo,« pojasnjuje Andrei Mochola, vodja oddelka varnostnih rešitev za končne uporabnike pri Kaspersky Labu.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki