marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaXiaomi razvija novo aplikacijo Mi Health
19.08.2019

Xiaomijeva aplikacija Mi Fit je narejena za zbiranje podatkov iz Xiamomi naprav, kot so Mi Band, Mi Scale, Redmi mobilniki in druge podobne naprave. Očitno pa pri podjetju želijo uporabnikom ponuditi še več, saj načrtujejo aplikacijo Mi Health, ki je bila prvič opažena v preizkusni različici MIUI.

slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

slikaSony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored
14.08.2019

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

slikaHuawei predstavil porazdeljeni operacijski sistem HarmonyOS
12.08.2019

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC predstavil operacijski sistem HarmonyOS. Sistem temelji na majhnem jedru (microkernel) in je zasnovan za zagotavljanje povezane uporabniške izkušnje na vseh napravah in v različnih načinih rabe.

slikaUporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov
09.08.2019

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

članki

Tušmobilu zaupa več kot 300.000 uporabnikov

Deli z ostalimi
Tušmobil

27.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Tušmobil, ki je že vrsto let najhitreje rastoči mobilni operater, je danes presegel mejo 300.000 uporabnikov. Podjetje tako še dodatno utrjuje svoj položaj tretjega največjega slovenskega mobilnega operaterja hkrati pa ohranja tudi najvišjo rast deleža aktivnih uporabnikov, saj je po zadnjem poročilu AKOS-a svoj tržni delež povečal na 12,7 %.

Tušmobil je v letu 2014 zaznamovala konstantna rast tržnega deleža in trend rasti števila uporabnikov. »Rast tržnega deleža in števila aktivnih uporabnikov, ki nas spremlja v zadnjih letih, dokazuje, da znamo prisluhniti potrebam uporabnikov, ki krojijo trg mobilne telefonije. Preskok meje 300.000 uporabnikov to zagotovo še potrjuje,« je povedal Gregor Štampohar, direktor družbe Tušmobil.

V Tušmobilu so z jasnim in preglednim pristopom do uporabnikov, ki se je začel s sloganom »Čisti računi« postavili nove standarde na slovenskem trgu mobilnih komunikacij in danes v svoje vrste sprejeli 300.000. uporabnika. Slovencem so dokazali, kako je mogoče dobiti več storitev za manj denarja in hkrati telefonirati z najsodobnejšimi mobilnimi telefoni za dostopno ceno.

Kot najhitreje rastoči mobilni operater svojo pozicijo dodatno utrjuje tudi z nedavno prejeto nagrado »Produkt leta«, ki so jo potrošniki nadeli Tušmobilovim paketom Mobilni internet. Tušmobilova ponudba je odgovor na sodoben življenjski stil uporabnikov mobilne telefonije, kar prepoznavajo tudi slovenski potrošniki.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki