22.02.2013
Objavil: Thomas Bergant
Zadnje četrtletno poročilo APEK-a je potrdilo, da je Tušmobil med vsemi mobilnimi operaterji v letu 2012 najbolj povečal svoj tržni delež. Od konca leta 2011, ko je znašal 10,1 %, se je v enem letu povzpel za dober odstotek na 11,2 %.
Prav tako se je v lanskem letu, ko je minilo pet let od delovanja Tušmobila, povečal tudi delež naročnikov in predplačnikov v strukturi uporabnikov. Ti so v letu 2012 poslali tudi bistveno več sporočil.
Tušmobilu je v prelomnem petem letu delovanja uspelo ohraniti status najhitreje rastočega mobilnega operaterja: »V letu 2012 smo kljub spremembam v navadah potrošnikov uspešno rasli, saj smo jim uspeli pravočasno ponuditi odgovor na njihova pričakovanja,« poudarjajo v Tušmobilu. Tržni delež se je od konca leta 2011, ko je znašal 10,1 %, povečal na 11,2 %, kolikor je znašal ob koncu leta 2012. To pomeni, da je Tušmobil v svojih vrstah štel že več kot 250.000 uporabnikov. »Rezultati iz leta 2012 so vsekakor dobra popotnica in potrditev, da so slovenski uporabniki v petih letih prepoznali, da pri Tušmobilu dobijo največ za svoj denar,« dodajajo v Tušmobilu.
Večje število uporabnikov prinaša tudi povečano uporabo storitev: »Naši uporabniki so v letu 2012 poslali tudi več SMS in MMS sporočil, opravili več klicev in več časa preživeli na mobilnem internetu,« pojasnjujejo v Tušmobilu. S svojim nacionalnim mobilnim omrežjem pokrivajo že 98,45 % slovenskega prebivalstva, s čimer so vzpostavili še konkurenčnejše pogoje za razvoj.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |