marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei prodal preko dva milijona ur Watch GT
26.06.2019

Huawei je v prvem četrtletju letošnjega leta odlično prodajal svoje nosljive naprave, zabeležili so kar 282 % povišanje glede na leto poprej. Podjetje je skupaj razposlalo pet milijonov naprav, kar jih uvršča med največje tri znamke v tej kategoriji.

slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

članki

Študentje pripravljeni sprejeti oglase – za primerno ceno

Deli z ostalimi

26.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Oglaševalci vse bolj pogosto uporabljajo storitve mobilne telefonije za doseganje študentov in občinstva, ki bi sprejelo oglase, govori nova študija na univerzi Ball State Universitry.

V anketi, kjer je novembra sodelovalo 669 študentov, je tretjina študentov prejemala oglase na svoje mobilnike, kar je okoli 9 % več, kot v prvi raziskavi, ki je bila izvedena v začetku leta.

Michael Hanley, asistent profesorja za oglaševanje: "Število oglasov na mobilnikih, namenjeni študentom, hitro narašča," je povedal. "Oglaševalci težko dosežejo študente preko klasičnih medijev. Ponudbe preko mobilnikov pa zelo hitro dosežejo študente. Ključno je najti sprejem in ne zavrnitev oglasnih sporočil."

Pri raziskavi so ugotovili, da študentje ne bi imeli nič proti tovrstnemu početju, pod pogojem, da se oglasi plačujejo. Ideja pa je zelo sporna pri oglaševalcih, je povedal Hanley.

"Študentje kažejo manj odpora pri sprejemanju oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bi še vedno hoteli kontrolirati število in tip sporočil," je povedal. "Ko smo jih vprašali, kaj bi naredili, da bi sprejemali oglase, so vsi odvrnili, da brezplačne storitve ali denar. Največji odziv je bil pri plačilu oglasov."

Pri raziskavi so še odkrili, da bi 40 % študentov bilo zadovoljno s 25 centov ali manj na sporočilo, medtem ko ostalih 60 % zahteva 1 ameriški dolar ali več na sporočilo.

Študija o študentih je še pokazala:

    [*]Okoli 96 % študentov ima mobilnik.
    [*]Okoli 70 % študentov ima mobilnik z dostopom do interneta.
    [*]20 % je sprejelo oglas od neznane osebe ali firme.
    [*]Samo ena tretjina študentov od 92 % v prejšni študiji, ki so prejeli oglase, so bili nezadovoljni s tovrstnimi storitvami.
    [*]Okoli 55 % študentov po vsej verjetnosti ne bo kupilo produkta, ki se oglašuje v poslanem oglasnem sporočilu.
    [*]Skoraj 66 % študentov bi prejemalo oglase, če bi bili plačljivi.

Hanley je še povedal, da so mobilniki postali vse bolj sofisticirani z dodatnimi multimedijskimi programi, čemur se bo prilagodila tudi oglaševalska industrija.

"Oglaševalci, ki bodo zadovoljili interaktivne in vizualne potrebe študentov, bodo nagrajeni,"je povedal. "Vedno bodo študentje, ki ne bodo hoteli oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bodo drugi eventuelno sprejeli oglase, ki jim bodo nudili zaposlitev in kontrolo oglaševalskega prostora. To in pa četrt dolarja na oglas bo zelo hitro motiviralo študente."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki