marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Študentje pripravljeni sprejeti oglase – za primerno ceno


26.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Oglaševalci vse bolj pogosto uporabljajo storitve mobilne telefonije za doseganje študentov in občinstva, ki bi sprejelo oglase, govori nova študija na univerzi Ball State Universitry.

V anketi, kjer je novembra sodelovalo 669 študentov, je tretjina študentov prejemala oglase na svoje mobilnike, kar je okoli 9 % več, kot v prvi raziskavi, ki je bila izvedena v začetku leta.

Michael Hanley, asistent profesorja za oglaševanje: "Število oglasov na mobilnikih, namenjeni študentom, hitro narašča," je povedal. "Oglaševalci težko dosežejo študente preko klasičnih medijev. Ponudbe preko mobilnikov pa zelo hitro dosežejo študente. Ključno je najti sprejem in ne zavrnitev oglasnih sporočil."

Pri raziskavi so ugotovili, da študentje ne bi imeli nič proti tovrstnemu početju, pod pogojem, da se oglasi plačujejo. Ideja pa je zelo sporna pri oglaševalcih, je povedal Hanley.

"Študentje kažejo manj odpora pri sprejemanju oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bi še vedno hoteli kontrolirati število in tip sporočil," je povedal. "Ko smo jih vprašali, kaj bi naredili, da bi sprejemali oglase, so vsi odvrnili, da brezplačne storitve ali denar. Največji odziv je bil pri plačilu oglasov."

Pri raziskavi so še odkrili, da bi 40 % študentov bilo zadovoljno s 25 centov ali manj na sporočilo, medtem ko ostalih 60 % zahteva 1 ameriški dolar ali več na sporočilo.

Študija o študentih je še pokazala:

    [*]Okoli 96 % študentov ima mobilnik.
    [*]Okoli 70 % študentov ima mobilnik z dostopom do interneta.
    [*]20 % je sprejelo oglas od neznane osebe ali firme.
    [*]Samo ena tretjina študentov od 92 % v prejšni študiji, ki so prejeli oglase, so bili nezadovoljni s tovrstnimi storitvami.
    [*]Okoli 55 % študentov po vsej verjetnosti ne bo kupilo produkta, ki se oglašuje v poslanem oglasnem sporočilu.
    [*]Skoraj 66 % študentov bi prejemalo oglase, če bi bili plačljivi.

Hanley je še povedal, da so mobilniki postali vse bolj sofisticirani z dodatnimi multimedijskimi programi, čemur se bo prilagodila tudi oglaševalska industrija.

"Oglaševalci, ki bodo zadovoljili interaktivne in vizualne potrebe študentov, bodo nagrajeni,"je povedal. "Vedno bodo študentje, ki ne bodo hoteli oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bodo drugi eventuelno sprejeli oglase, ki jim bodo nudili zaposlitev in kontrolo oglaševalskega prostora. To in pa četrt dolarja na oglas bo zelo hitro motiviralo študente."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki