marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei razmišlja o prodaji 5G
16.09.2019

V nedavnem intervjuju za The Economist je izvršni direktor in ustanovitelj Huaweija Ren Zhengfei razkril, da podjetje preučuje možnost prodaje tehnologije 5G. Dodal je še, da bo Huawei iskal kupca s sedežem zunaj Azije, zelo verjetno na zahodu.

slikaSamsung sodeluje s partnerji za izjemne izkušnje z Galaxy Fold
13.09.2019

Samsung Electronics z Galaxy Fold prepogljivim telefonom utira pot prihodnosti nove mobilne kategorije. Naznanja začetek nove dobe mobilne tehnologije in skupaj s partnerji razvija ter prinaša novo uporabniško izkušnjo na prepogljivem telefonu.

slikaNovosti Huaweia na sejmu IFA 2019 v Berlinu
11.09.2019

Na letošnjem sejmu IFA, ki je potekal od 6. do 11. septembra 2019 v Berlinu, je Huaweijev glavni izvršni direktor, Richard Yu, na uvodnem predavanju govoril predvsem o novostih, ki jih pripravljajo za letošnjo jesen, nekaj pa tudi o tem, kaj so pred kratkim predstavili.

slikaApple predstavil nove iPhone, Apple Watch in iPad
11.09.2019

Apple je včeraj na svojem dogodku predstavil naslednjo generacijo mobilnikov iPhone, katerim so nadeli ime 11, 11 Pro in 11 Pro Max. Poleg mobilnikov so predstavili še novo tablico iPad, uro Apple Watch ter storitev Apple Arcade.

slikaHuawei predstavil napredni 5G procesor Kirin 990
09.09.2019

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group, je na sejmu IFA predstavil najnovejšo serijo procesorjev Kirin 990, v kateri sta običajna različica Kirin 990 in različica 5G.

članki

Študentje pripravljeni sprejeti oglase – za primerno ceno

Deli z ostalimi

26.12.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Oglaševalci vse bolj pogosto uporabljajo storitve mobilne telefonije za doseganje študentov in občinstva, ki bi sprejelo oglase, govori nova študija na univerzi Ball State Universitry.

V anketi, kjer je novembra sodelovalo 669 študentov, je tretjina študentov prejemala oglase na svoje mobilnike, kar je okoli 9 % več, kot v prvi raziskavi, ki je bila izvedena v začetku leta.

Michael Hanley, asistent profesorja za oglaševanje: "Število oglasov na mobilnikih, namenjeni študentom, hitro narašča," je povedal. "Oglaševalci težko dosežejo študente preko klasičnih medijev. Ponudbe preko mobilnikov pa zelo hitro dosežejo študente. Ključno je najti sprejem in ne zavrnitev oglasnih sporočil."

Pri raziskavi so ugotovili, da študentje ne bi imeli nič proti tovrstnemu početju, pod pogojem, da se oglasi plačujejo. Ideja pa je zelo sporna pri oglaševalcih, je povedal Hanley.

"Študentje kažejo manj odpora pri sprejemanju oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bi še vedno hoteli kontrolirati število in tip sporočil," je povedal. "Ko smo jih vprašali, kaj bi naredili, da bi sprejemali oglase, so vsi odvrnili, da brezplačne storitve ali denar. Največji odziv je bil pri plačilu oglasov."

Pri raziskavi so še odkrili, da bi 40 % študentov bilo zadovoljno s 25 centov ali manj na sporočilo, medtem ko ostalih 60 % zahteva 1 ameriški dolar ali več na sporočilo.

Študija o študentih je še pokazala:

    [*]Okoli 96 % študentov ima mobilnik.
    [*]Okoli 70 % študentov ima mobilnik z dostopom do interneta.
    [*]20 % je sprejelo oglas od neznane osebe ali firme.
    [*]Samo ena tretjina študentov od 92 % v prejšni študiji, ki so prejeli oglase, so bili nezadovoljni s tovrstnimi storitvami.
    [*]Okoli 55 % študentov po vsej verjetnosti ne bo kupilo produkta, ki se oglašuje v poslanem oglasnem sporočilu.
    [*]Skoraj 66 % študentov bi prejemalo oglase, če bi bili plačljivi.

Hanley je še povedal, da so mobilniki postali vse bolj sofisticirani z dodatnimi multimedijskimi programi, čemur se bo prilagodila tudi oglaševalska industrija.

"Oglaševalci, ki bodo zadovoljili interaktivne in vizualne potrebe študentov, bodo nagrajeni,"je povedal. "Vedno bodo študentje, ki ne bodo hoteli oglasov na njihovih mobilnikih, vendar bodo drugi eventuelno sprejeli oglase, ki jim bodo nudili zaposlitev in kontrolo oglaševalskega prostora. To in pa četrt dolarja na oglas bo zelo hitro motiviralo študente."

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki