marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Sony Ericsson v naslednji fazi transformacije podjetja usklajuje blagovno znamko


10.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je predstavil naslednjo fazo svoje potekajoče transformacije usmeritve podjetja, ki vključuje uskladitev vizualne identitete in vrednot blagovne znamke z namenom uresničevanja svoje vizije blagovne znamke za komunikacijo in zabavo. Podjetje je prav tako potrdilo uporabo novega Sonyevega pozicijskega gesla za blagovne znamke ‘make.belive’ za vse komunikacije s potrošniki z namenom potrditve sodelovanja s skupino Sony in svojih korenin v ponujanju zabave.

»Združevanje komunikacije in zabave je bilo v središču ponudbe Sony Ericsson že od samega začetka delovanja mešanega podjetja. Uporaba slogana ‘make.belive’ podjetje Sony Ericsson usklajuje z ostalimi člani skupine Sony in odraža stično točko komunikacije in zabave. Z uskladitvijo naše blagovne znamke in sprejemom ‘make.belive’ še dodatno poudarjamo naše korenine v nudenju zabave za potrošnike,« je dejala Cathy Davies, vodja strategije za blagovno znamko pri Sony Ericsson.

»Naša potekajoča poslovna transformacija ustvarja temelje za novi Sony Ericsson in naša usklajena poslovna znamka predstavlja vitalni del te strategije. V povezavi z novo kulturo odprtosti to pomeni premik pri načinih našega načrtovanja in izgradnje ponudbe kot tudi načina našega spodbujanja angažmaja potrošnikov preko digitalnih platform in družbenih medijev,« je dodal Lennard Hoornik, vodja trženja pri Sony Ericsson.

Vizualno bo Sony Ericsson povečal privlačnost svojega globalno prepoznavnega logotipa 'liquid identity' tako, da bo izdelal sedem novih barvnih verzij in mu dodal 'liquid energy', ki bo iztekala iz njega. Tako bo logotip postal bolj igriv in vizualno privlačen za digitalno občinstvo. Podjetje namerava prav tako uvesti bolj odprt in izpraševalen odnos z omogočanjem večjega sodelovanja potrošnikov pri oblikovanju blagovne znamke preko intenzivnejše usmeritve na interaktivne digitalne in družbene medijske kanale.

Serija strateških marketinških kampanj bo to jesen promovirala usklajeno vizualno identiteto in prikazala začetek uporabe slogana ‘make.belive’ pri Sony Ericsson, vključujoč viralno kampanjo ‘spark something’ za nove telefone Satio, Aino in Yari.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki