marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

slikaSamsung zapira oddelek za izdelovanje čipov po meri
06.11.2019

Samsung že od leta 2016 in mobilnika Galaxy S7 uporablja lastne čipe Exynos, ki temeljijo na v hiši razvitih jedrih Mongoose. Očitno pa se sedaj to spreminja, saj iz Austina v Texasu prihaja novica, da podjetje zapira oddelek ter s tem odpušča okoli 300 zaposlenih.

slikaHuawei se je odzval na obtožbe ameriškega predstavnika na forumu za kibernetsko varnost
04.11.2019

Huawei je neutemeljene obtožbe na račun zaupljivosti podjetja, ki jih je na 5. Evropskem forumu za kibernetsko varnost v Katovicah na Poljskem izrekel uradnik ameriškega zunanjega ministrstva, označil za popoln »nesmisel«.

slikaApple Pay v ZDA vodilna platforma plačevanja
30.10.2019

Pet let po lansiranju je Apple Pay vodilna mobilna platforma za plačevanje v trgovini, vsaj tako trdijo v novem poročilu pri eMarketer. Apple Pay naj bi v zadnjem letu tako prehitel tudi Starbucksovo mobilno aplikacijo, ki je bila začuda vodilna do sedaj.

članki

Sony Ericsson prinaša navdušenje ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva

Deli z ostalimi

15.09.2009
Objavil: Dare Gliha

Sony Ericsson je objavil kampanjo Extra Man (dodatni igralec) za svetovno nogometno prvenstvo v Južnoafriški republiki leta 2010 (2010 FIFA World Cup South Africa™). Kampanja želi ljubiteljem svetovnega nogometnega prvenstva po celotnem svetu omogočiti kar najboljšo nogometno izkušnjo s pomočjo edinstvenega statusa Sony Ericsson kot uradnega sponzorja za mobilne telefone za prvenstvo.

Sony Ericsson bo ob upoštevanju sprememb na področju medijev in novih načinov njihove potrošnje zagotovil, da bodo mobilni telefoni v središču prvega svetovnega prvenstva, ki bo potekalo ob močni prisotnosti družbenega mreženja in izmenjave večpredstavnostnih vsebin. Od sedaj do junija 2010 želi Sony Ericsson vse ljubitelje tako pred kot med prvenstvom nagraditi z razburljivimi dejavnostmi in jim omogočiti ustvarjanje in izmenjavo samostojno ustvarjenih vsebin. To bo podjetje omogočilo tako na prvenstvu preko spletne strani www.sonyericsson.com/extraman kot neposredno preko mobilnih telefonov Sony Ericsson in tako zagotovilo izkušnje, ki jih bodo lahko ljubitelji uživali izključno preko Sony Ericssona.

Zavezanost podjetja Sony Ericsson za izboljšanje izkušnje nogometnih navdušencev na prvenstvu je del usklajene strategije blagovne znamke podjetja, ki želi izgraditi zabavno, igrivo in vključujočo interakcijo s potrošniki.

»Naš cilj je vsem ljubiteljem prvenstva ponuditi bogato in raznoliko izkušnjo, vključno s podelitvami brezplačnih vstopnic za tekme. Naša celotna investicija v trženje bo porabljena za izboljšanje njihove izkušnje, saj to za nas predstavlja absolutno prednostno nalogo. Za doseganje tega in za pomoč navdušencem pri uresničitvi njihovih sanj bomo tesno sodelovali z našimi sodelavci pri Sonyju,« je dejal Stephan Croix, vodja oddelka za globalna trženjska partnerstva pri Sony Ericssonu.

Osrednja točka naše misije bo predstavitev edinstvene nogometne aplikacije leta 2010, ki bo na mobilne telefone prinesla najboljšo nogometno izkušnjo. Ljubiteljem bo omogočila takojšnji dostop do najbolj razburljivih video posnetkov iz kvalifikacijskih in prijateljskih tekem, tekem na prvenstvu in nogometnih vesti. Ljubitelji bodo lahko prav tako svoje nogometne trenutke neposredno izmenjali s svojimi prijatelji preko aplikacije za dostop do strani za družbeno mreženje, ki bo nameščena na telefonih. Dodatne podrobnosti bodo razkrite v prihodnjih mesecih

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki