marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

članki

Skoraj vsaka druga transakcija je zdaj brezstična

Deli z ostalimi

21.09.2018
Objavil: Dare Gliha

Brezstična tehnologija še naprej raste kot najbolj široko sprejeta oblika elektronskega plačevanja v zgodovini Evrope. Skoraj vsaka druga kartična transakcija je zdaj izvedena brezstično.

Eno glavnih področij, ki poganja rast brezstičnega plačevanja, so sistemi javnega prevoza. Brezstična plačila tukaj omogočajo hitrejše transakcije in večjo varnost. Število potnikov, ki uporabljajo brezstične kartice za plačevanje javnega prevoza, stabilno raste, medtem ko tehnologija zavzema pomembno vlogo v vsakodnevnem življenju. Mastercard® takšno gibanje dodatno krepi in vzpostavlja sprejemanje plačil z brezstičnimi karticami kot standard na evropski celini. Do leta 2020 bodo namreč vsi plačilni terminali v Evropi omogočali brezstično plačevanje.

Nova raziskava Mastercard postreže z več kot jasnimi podatki o rasti brezstičnega plačevanja v Evropi. Od začetka letošnjega leta do danes je zabeležena 97-odstotna rast. Na več kot 15 ključnih evropskih trgih - vključno z Dansko, Hrvaško, Grčijo, Madžarsko, Nizozemsko, Poljsko in Rusijo - pa brezstična plačila v trgovinah predstavljajo že več kot 50 odstotkov transakcij. Stalen tehnološki razvoj na področju plačil in podatkovne analitike v Evropi omogoča državam, da v celoti sprejemajo nenehne izboljšave regionalne tehnološke infrastrukture. Rezultat tega je, da je vsaka država sposobna delovati na bolj celosten in učinkovit način.

Nedavni podatki tudi kažejo, da se v evropskih državah dramatično spreminjajo navade potrošnikov, ki gredo v smeri brezstičnega plačevanja. Nekatere države, kot je na primer Poljska, še posebej izstopajo. Tam je bilo od začetka letošnjega leta do danes brezstično opravljenih že več kot 80 odstotkov transakcij. Mnoge evropske države tako prevzemajo brezgotovinsko ekonomijo. Ljudje namreč opuščajo gotovino in hitro sprejemajo brezstično tehnologijo.

Takšni rezultati jasno kažejo, da je Evropa vodilna v brezstični revoluciji, kjer potrošniki iščejo hitre in priročne načine plačila, ki jim lahko zaupajo. Poleg enostavnosti uporabe in priročnosti sta zanje prednost tudi varnost in zaščita, ki ju prav tako zasledujejo pri izbiri plačilne tehnologije. Skupaj s povečano uporabo brezstičnega plačevanja prihajata tudi seznanjenost in zaupanje potrošnikov. Med njimi jih vedno več verjame, da je brezstična tehnologija vsaj enako, če ne še bolj varna kot tradicionalni načini plačevanja.

»Evropa je vodilna v brezstičnem plačevanju. Kljub različnim ekonomskim situacijam in stopnjam razvoja potrošniki iz različnih držav usklajeno sprejemajo brezstično tehnologijo. Vse pogosteje vidimo, kako različni evropski trgi hitro sprejemajo tehnologijo, ko se poveča zaupanje potrošnikov vanjo,« je dejal Javier Perez, predsednik Mastercard Europe.

54% vseh kartičnih plačil v Sloveniji je brezstičnih
Slovenija je v obdobju od januarja do avgusta 2018 zabeležila 89-odstotno rast brezstičnih transakcij v primerjavi z enakim obdobjem leta 2017.

»V Sloveniji sta opazna dva porasta pri brezstičnih plačilih; Slovenija se uvršča nad evropsko povprečje – v avgustu 2018 je bilo 54-odstotkov vseh kartičnih plačil brezstičnih. Poleg tega smo v Sloveniji med januarjem in avgustom 2018 zabeležili 89-odstotno rast brezstičnih transakcij v primerjavi z enakim obdobjem leta 2017,« je dodal Luka Gabrovšek, predstavnik Mastercard za Slovenijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki