marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaBuzzFeed in The Dodo bosta s Samsung Galaxy S9/S9+ snemala počasne posnetke
23.04.2018

Samsung Electronics je napovedal partnerstvo s podjetjema BuzzFeed in The Dodo, ki bosta s Samsung Galaxy S9 in S9+ naredila vsakodnevne trenutke epske z izredno počasnimi posnetki.

slikaTudi Meizu s patentom za čitalec odtisov pod zaslonom
20.04.2018

Čitalec prstnih odtisov pod zaslonom je ena bolj pričakovanih funkcij v letu 2018, žal pa ga do sedaj še nismo videli v napravi, ki je množično priljubljena. Glede na vse novice po spletu pa je to zelo verjetno le še vprašanje časa.

slikaApple Music se približuje Spotifyu
18.04.2018

Apple Music je dosegel nov mejnik in sicer so presegli 40 milijonov naročnikov, ki storitev plačujejo. Hkrati pa so pridobili novo okrepitev v vodstvu, pridružil se jim je Oliver Schusser.

slikaGoogle Android Auto sedaj brezžično
16.04.2018

Google je najavil Android Auto Wireless, funkcijo, ki omogoča brezžično povezavo telefona z avtomobilom preko WiFi. Uporabnik bo tako mobilnik lahko imel v žepu, naprava pa se bo po prvotnem parjenju samodejno povezovala z radiem.

slikaHuawei z lastno globalno trgovino za aplikacije
13.04.2018

Čeprav je Huawei eden največjih proizvajalcev mobilnikov na svetu, pa je vsaj pri lastni spletni trgovini za aplikacije zaostajal za tekmeci. To se bo sedaj spremenilo, saj pri podjetju načrtujejo lansiranje trgovine AppGallery na globalni ravni.

slikaKitajski proizvajalci v 2018 z agresivnejšim planom prodaje
11.04.2018

Pred časom je IDC poročal, da se je kitajski mobilni trg skrčil za pet odstotkov. Glede na nove informacije, ki prihajajo iz Tajvanskih virov, pa kitajski proizvajalci sedaj načrtujejo bolj agresiven načrt za leto 2018.

članki

Simobil pričel uporabljati znamko A1

Deli z ostalimi

12.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil je danes začel uporabljati blagovno znamko A1 namesto svoje prejšnje. V kratkem se bo Si.mobil, d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d.. A1 bo v Sloveniji ustvarjal edinstvena doživetja v digitalnem svetu.

Svojim uporabnikom bo ponujal storitve, ki obogatijo izkušnje življenja, dela in zabave v digitalni dobi ter zagotavljal celovito uporabniško izkušnjo. Nova, revolucionarna konvergentna ponudba, ki bo na preprost način povezala storitve televizije, interneta, mobilne in fiksne telefonije, bo predstavljena v prihodnjih dneh. Že sedaj pa lahko vsi obstoječi uporabniki A1 uživajo v širokem naboru ugodnosti, od polnih hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE naprej.

A1 bo povezoval ljudi, prostore in stvari, da bo slovenskim uporabnikom približal digitalno življenje. Podjetje bo ponujalo rešitve s celovitim naborom storitev, ki bodo dale povezanosti v dobi digitalizacije povsem nov pomen. S tem bo življenja svojih uporabnikov naredil bolj preprosta, učinkovita in zabavna.

»Danes začenjamo nekaj izjemnega. Z blagovno znamko A1 bomo na trgu pridobili nove prednosti, ki bodo dale pospešek rasti ne zgolj na mobilnem in fiksnem trgu, temveč tudi na trgu naprednih digitalnih rešitev. Hkrati bomo še naprej delovali kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture. Bomo zanesljiv, pozoren in življenja poln sopotnik naših uporabnikov, ki jim bomo omogočali, da si sami oblikujejo izkušnjo, ki jo želijo živeti,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave.

V čast rojstvu blagovne znamke A1 v Sloveniji je podjetje pripravilo vrsto ugodnosti za svoje uporabnike: nadgrajeno in hitrejšo internetno povezavo za fiksne pakete, polne hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE (150/50 Mbit/s), brezplačno testno uporabo aplikacije A1 NOW in članstvo v A1 Klubu, če naštejemo le nekatere.

A1 se osredotoča na neprekinjeno zagotavljanje ključne infrastrukture, ki predstavlja osnovo za prost pretok informacij in za odzivanje na rastoče potrebe po podatkih, računalništvu v oblaku in rešitvah s področja interneta stvari. Zagotavljal bo smiselne rešitve, ki bodo zadovoljevale trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov, in nudil edinstveno povezanost v digitalni svet. Tako namerava A1 ohraniti položaj tehnološkega pionirja in še naprej zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo. Poleg tega bo podjetje nadaljevalo z aktivnim vračanjem družbi z ekološkimi in družbenimi pobudami, kot so Lahkonočnice – primer spodbujanja ustvarjanja medgeneracijskih vezi med starejšimi in mladimi v Sloveniji skozi pravljice slovenskih avtorjev.

Kmalu po spremembi blagovne znamke se bo Si.mobil d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d., pri čemer pa bodo vsi drugi podatki o podjetju ostali nespremenjeni. Kljub spremembi imena podjetja se ne bo spremenilo nič v povezavi s pogodbami z uporabniki in s poslovnimi partnerji.

A1 je v Avstriji poznana kot kakovostna blagovna znamka na področju celovitih komunikacijskih rešitev. Prepoznana je kot posebej odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in odlične uporabniške izkušnje, kakor tudi vzdržljive in na prihodnost pripravljene komunikacijske infrastrukture.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki