marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSpremembe pri vrhu v HMD Global
21.07.2017

HMD Global, lastnik blagovne znamke Nokia, je dokaj nepričakovano objavil, da jih zapušča njihov prvi mož Arto Numella, njegov odstop pa v veljavo stopi takoj.

slikaSamsung Galaxy S8 se prodaja bolje od predhodnika
19.07.2017

Zadnja poročila iz Južne Koreje navajajo, da se Samsungov dvojec Galaxy S8/S8+ prodaja slabše kot predhodnik Galaxy S7. V poročilu tudi navajajo, da prodaja v zadnjem mesecu upada in da je Samsung prodal »samo« 8,9 milijona Galaxya S8, v enakem obdobju lani pa kar 12 milijonov Galaxya S7.

slikaOdposlanih že milijon Honorjev 9
17.07.2017

Nov Honorjev paradni konj Honor 9 ponaša znamko še višje. Od predstavitve na Kitajskem pred dobrim mesecem dni in samo dva tedna po globalni predstavitvi v Berlinu je bilo po vsem svetu odposlanih že milijon naprav Honor 9.

slikaMicrosoft ukinil podporo za Windows Phone 8.1
14.07.2017

Microsoft je sporočil, da so ukinili podporo za mobilni sistem Windows Phone 8.1. Uporabniki, ki še uporabljajo omenjeno različico tako ne bodo več imeli na voljo popravkov in posodobitev.

slikaMobilniki na potovanjih najpomembnejši del prtljage
12.07.2017

Huaweijev poletni barometer razkriva, da med počitniško sezono mladi potujejo pametneje in lahkotneje. Pametni telefoni so postali najpomembnejši del prtljage, ki jo vzamejo na dopust, saj služijo tako kot fotoaparati in predvajalniki glasbe. Mladi tako v svoje poletne nahrbtnike ni treba spakirati prav veliko.

slikaPametni telefoni Nokia z optiko ZEISS
10.07.2017

Dom telefonov Nokia HMD Global in ZEISS sta naznanila podpis ekskluzivnega partnerstva, katerega namen je postaviti nove standarde na področju snemanja v industriji pametnih telefonov. Ta dolgoročni sporazum temelji na skupni zgodovini in strokovnosti med podjetjem ZEISS in pametnimi telefoni Nokia.

članki

Simobil pričel uporabljati znamko A1

Deli z ostalimi

12.04.2017
Objavil: Dare Gliha

Si.mobil je danes začel uporabljati blagovno znamko A1 namesto svoje prejšnje. V kratkem se bo Si.mobil, d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d.. A1 bo v Sloveniji ustvarjal edinstvena doživetja v digitalnem svetu.

Svojim uporabnikom bo ponujal storitve, ki obogatijo izkušnje življenja, dela in zabave v digitalni dobi ter zagotavljal celovito uporabniško izkušnjo. Nova, revolucionarna konvergentna ponudba, ki bo na preprost način povezala storitve televizije, interneta, mobilne in fiksne telefonije, bo predstavljena v prihodnjih dneh. Že sedaj pa lahko vsi obstoječi uporabniki A1 uživajo v širokem naboru ugodnosti, od polnih hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE naprej.

A1 bo povezoval ljudi, prostore in stvari, da bo slovenskim uporabnikom približal digitalno življenje. Podjetje bo ponujalo rešitve s celovitim naborom storitev, ki bodo dale povezanosti v dobi digitalizacije povsem nov pomen. S tem bo življenja svojih uporabnikov naredil bolj preprosta, učinkovita in zabavna.

»Danes začenjamo nekaj izjemnega. Z blagovno znamko A1 bomo na trgu pridobili nove prednosti, ki bodo dale pospešek rasti ne zgolj na mobilnem in fiksnem trgu, temveč tudi na trgu naprednih digitalnih rešitev. Hkrati bomo še naprej delovali kot odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in uporabniške izkušnje ter najzmogljivejše in napredne komunikacijske infrastrukture. Bomo zanesljiv, pozoren in življenja poln sopotnik naših uporabnikov, ki jim bomo omogočali, da si sami oblikujejo izkušnjo, ki jo želijo živeti,« je povedal Dejan Turk, predsednik uprave.

V čast rojstvu blagovne znamke A1 v Sloveniji je podjetje pripravilo vrsto ugodnosti za svoje uporabnike: nadgrajeno in hitrejšo internetno povezavo za fiksne pakete, polne hitrosti prenosa podatkov v omrežju LTE (150/50 Mbit/s), brezplačno testno uporabo aplikacije A1 NOW in članstvo v A1 Klubu, če naštejemo le nekatere.

A1 se osredotoča na neprekinjeno zagotavljanje ključne infrastrukture, ki predstavlja osnovo za prost pretok informacij in za odzivanje na rastoče potrebe po podatkih, računalništvu v oblaku in rešitvah s področja interneta stvari. Zagotavljal bo smiselne rešitve, ki bodo zadovoljevale trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov, in nudil edinstveno povezanost v digitalni svet. Tako namerava A1 ohraniti položaj tehnološkega pionirja in še naprej zagotavljati najboljšo uporabniško izkušnjo. Poleg tega bo podjetje nadaljevalo z aktivnim vračanjem družbi z ekološkimi in družbenimi pobudami, kot so Lahkonočnice – primer spodbujanja ustvarjanja medgeneracijskih vezi med starejšimi in mladimi v Sloveniji skozi pravljice slovenskih avtorjev.

Kmalu po spremembi blagovne znamke se bo Si.mobil d. d., tudi uradno preimenoval v A1 Slovenija, d. d., pri čemer pa bodo vsi drugi podatki o podjetju ostali nespremenjeni. Kljub spremembi imena podjetja se ne bo spremenilo nič v povezavi s pogodbami z uporabniki in s poslovnimi partnerji.

A1 je v Avstriji poznana kot kakovostna blagovna znamka na področju celovitih komunikacijskih rešitev. Prepoznana je kot posebej odgovoren in zanesljiv ponudnik kakovostnih storitev in odlične uporabniške izkušnje, kakor tudi vzdržljive in na prihodnost pripravljene komunikacijske infrastrukture.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki