marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Si.mobilovi uporabniki v letu 2016 prenesli rekordnih 10 milijonov GB podatkov

Deli z ostalimi
Si.mobil

05.01.2017
Objavil: Thomas Bergant

Praznični čas je priložnost, ko svojim najbližjim ob vstopu v novo leto izrečemo lepe želje in zahvalo. Kljub temu da SMS in MMS sporočila ostajajo med najbolj priljubljenimi oblikami komuniciranja – samo v decembru so jih Si.mobilovi uporabniki poslali več kot 98 milijonov – pa je lansko leto zaznamovala skokovita rast uporabe mobilnega interneta.

Skupno so Si.mobilovi uporabniki v letu 2016 namreč prenesli za 96 % več podatkov kot leta 2015. Dnevni rekord v uporabi mobilnega interneta je bil dosežen ob smučarskih poletih v Planici, ko je bila povprečna dnevno prenesena količina podatkov Si.mobilovih uporabnikov kar podvojena.

Uporaba mobilnega interneta tudi v prazničnih časih beleži skokovito rast. Si.mobilovi uporabniki so tako v zadnjem mesecu lanskega leta prenesli prek 1 milijon GB podatkov, kar je 78 % več kot v decembru 2015. Na prednovoletni večer in na prvi dan novega leta so tako Si.mobilovi uporabniki prenesli več kot 6 % celotnega decembrskega prenosa podatkov.

»Izjemna rast prenosa podatkov v lanskem letu potrjuje, da sodoben svet zaznamuje vseobsegajoča povezanost ljudi, prostorov kot tudi predmetov. Mobilni internet omogoča sodobnemu človeku povezanost na vsakem koraku, v vsakem trenutku. V Si.mobilu želimo biti partner našim uporabnikom pri njihovem vsakdanjiku. V središče našega delovanja zato postavljamo skrb za zagotavljanje najboljše uporabniške izkušnje. Posebno pozornost namenjamo na eni strani oblikovanju širokega in cenovno ugodnega izbora mobilnih naprav ter na drugi strani izjemni ponudbi ugodnih paketov naših storitev. Z neprestanim napredkom in vlaganji v našo tehnično opremljenost ohranjamo položaj tehnološkega pionirja na slovenskem trgu,« je ob zaključku leta poudaril Jure Bohinc, vodja za upravljanje ponudbe in vrednosti v Si.mobilu.

Med priljubljenimi načini komuniciranja še vedno ostajajo tudi sporočila SMS in MMS. Si.mobilovi uporabniki so v letu 2016 skupno poslali več kot 1,139 milijarde SMS in MMS sporočil. Vsako uro v letu 2016 so tako Si.mobilovi uporabniki v povprečju poslali nekaj več kot 130.000 SMS in MMS sporočil. Na zadnji dan lanskega leta in prvi dan leta 2017 pa so skupno poslali skoraj 9 milijonov SMS in MMS sporočil.

Tako porast uporabe mobilnega prenosa podatkov kot tudi še vedno visoka priljubljenost sporočil SMS in MMS kažejo, da so sodobne tehnologije in splet nepogrešljivi del življenja. Zato bo Si.mobil tudi v prihodnje zavezan ustvarjanju rešitev, ki bodo predstavljale odgovor na trenutne in nastajajoče potrebe uporabnikov. Usmerjen bo v zagotavljanje storitev, ki jim bodo omogočale izkušnjo dela, zabave, ustvarjanja in deljenja na bolj povezan način, pod njihovimi pogoji. Z izvajanjem načrtovanih strateških korakov pa bo ustvarjal nadaljnjo rast na slovenskem trgu tako na področjih mobilnih in fiksnih storitev kot tudi naprednih digitalnih rešitev.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki