marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Samsung prejel nagrade za inovacije CES 2018

Deli z ostalimi

15.11.2017
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

Med prejetimi nagradami sta dve prestižni nagradi za najboljšo inovacijo za kategorije virtualna in povečana resničnost, nosljive tehnologije, video zasloni, gospodinjski aparati in pametni dom. Samsung je letos prvič za nosljive naprave Gear Sport, Gear Fit2 Pro in Gear IconX (2018) prejel tudi nagrado za inovacijo CES 2018 v kategoriji fitnes, šport in biotehnologija.

"Inovacije so del našega DNK zapisa, saj smo zavezani zagotavljanju izdelkov, ki ustvarjajo pomembne izkušnje našim uporabnikom,” je dejal Tim Baxter, generalni direktor družbe Samsung Electonics za Severno Ameriko. “Biti prepoznani s stani industrije po oblikovalski odličnosti in najnaprednejši tehnologiji potrošniške elektronike je velika čast.”

Nagrade za inovacije CES podeljuje CTA (Consumer Technology Association), lastnik in organizator največjega sejma potrošniške elektronike CES. Večina nagrajenih Samsung naprav bo na ogled na sejmu CES 2018, ki bo potekal od 9. do 12. januarja 2018, v Samsung razstavnem prostoru, v osrednji dvorani kongresnega centra v Las Vegasu.

Nagrade so prejele sledeče naprave:

• Gear Fit2 Pro
• Gear Sport
• Gear IconX (2018)
• Galaxy Note8
• Galaxy S8 and S8+
• 124,46-centimetrski CHG90 monitor za igranje iger
• Samsung Chef Collection (4 prestižne nagrade)
• Samsung 16Gb GDDR6 pomnilnik
• Exynos 9 Series 9810
• Samsung ISOCELL Slim 2X7

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki