marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMicrosoft Teams bo v telefone iPhone prinesel funkcijo walkie-talkie
29.03.2024

Microsoftova aplikacija Teams bo v skladu z razvojnim načrtom maja prinesla funkcionalnost walkie-talkie na Applove telefone iPhone. Pri tem bo uporabljeno Applovo ogrodje Push-to-Talk, ki bo omogočalo uporabo walkie-talkiejev v aplikaciji Teams.

slikaSamsung blizu pridobitve 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev
27.03.2024

Po poročanju agencije Reuters bo Samsung od ameriške vlade kmalu prejel 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev za širitev svojih tovarn za proizvodnjo čipov v ZDA. Nova nepovratna sredstva bodo del zakona CHIPS in zakona o znanosti, ki odobrava več kot 280 milijard dolarjev sredstev za spodbujanje raziskav in proizvodnje polprevodnikov v ZDA.

slikaXiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 odstotka
25.03.2024

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto 2023. Skupni prihodek skupine je znašal 271,0 milijarde RMB, medtem ko se je njen prilagojeni čisti dobiček povečal za 126,3 % in dosegel 19,3 milijarde RMB. Povečanje prilagojenega čistega dobička je močno preseglo pričakovanja trga in pomeni drugo najvišjo raven dobičkonosnosti od uvrstitve skupine na borzo.

slikaMediatek konec leta 2023 najbolj prevladujoč ponudnik čipov
22.03.2024

Canalys je objavil poročilo o trgu pametnih telefonov v četrtem četrtletju 2023 z razdelitvijo po prodajalcih procesorjev. Analiza je pokazala, da je Mediatek v zadnjem četrtletju lanskega leta poganjal več naprav kot katerikoli drug proizvajalec čipov, in sicer z 21-odstotnim medletnim povečanjem.

članki

Samsung podal nove informacije glede napake na Note7


16.09.2016
Objavil: Dare Gliha

V začetku tega meseca je podjetje Samsung iz varnostnih razlogov zaustavilo prodajo telefona Galaxy Note7 in z namenom, da prostovoljno zamenja vse naprave Galaxy Note7, predstavilo [url=http://www.samsung.com/si/note7exchange/]proces menjave Galaxy Note7[/url].

Samsung na prvo mesto postavlja varnost uporabnikov, zato so takoj po prvih poročilih o napakah baterije začeli izvajati vse ukrepe, da bi uporabnikom zagotovili kar najboljšo podporo.

Tako so sedaj posredovali ukrepe, s katerimi želijo zmanjšati tveganje za varnost uporabnikov:

1) Vse uporabnike Galaxy Note7, ki so bili aktivirani na evropskem trgu, so neposredno obvestili, naj napravo izklopijo in čimprej vrnejo na mesto nakupa.

2) Ves čas so v stikih z uporabniki Galaxy Note7 in prizadevajo si, da so konstantno obveščeni o najnovejših informacijah; sem spadajo jasna obvestila in navodila, ki so objavljena na lokalnih evropskih spletnih straneh Samsung.com, direktna elektronska sporočila uporabnikom in objava najnovejših informacij na uradnih družabnih omrežjih.

3) Z dobavitelji in trgovskimi partnerji si močno prizadevajo, da uporabnikom Galaxy Note7 zagotovijo menjavo naprave s povsem novim Galaxy Note7, kar bo mogoče od ponedeljka, 19. septembra, dalje (v najkrajšem možnem času)
.
4) Povezali so se in sodelujejo tudi z relevantnimi regulatornimi organi in institucijami po Evropi, in tako zagotavljajo, da so o načrtih in najnovejših informacijah obveščeni tudi vsi ključni deležniki.

5) V tesnem sodelovanju z dobavitelji si prizadevajo, da bi kupcem zagotovili najvišjo možno kakovost izdelave in teste kakovosti. Po podrobni preiskavi so prepričani, da je težava z baterijo popolnoma odpravljena. Prva pošiljka povsem novih naprav Galaxy Note7 bo na evropski trg prispela že v kratkem.

6) Vsi novi Galaxy Note7 bodo označeni s črnim kvadratkom na embalaži, ki bo jasno označeval, da gre za novo napravo, ki je del nove pošiljke in se smatra kot zagotovilo uporabnikom, da so prejeli novo napravo z najnovejšo tehnologijo.

Saša Oravec, direktor oddelka mobilne telefonije v Samsung Electronics za regijo SEAD je izjavil: “Naša prioriteta je varnost naših uporabnikov, zato vse uporabnike Galaxy Note7 naprošamo, da Galaxy Note7 izklopijo in ga čimprej vrnejo na mesto nakupa. Zanje smo organizirali proces menjave Galaxy Note7. Novi Galaxy Note7 bodo na voljo od ponedeljka, 19. septembra dalje (v najkrajšem možnem času). Hkrati se našim uporabnikom iskreno zahvaljujemo za njihovo razumevanje in potrpljenje v tem času. Vse, ki imate kakršnakoli vprašanja ali skrbi, vabimo, da nas kontaktirate na brezplačno telefonsko številko 080 697 267 ali obiščete spletno stran http://www.samsung.com/si/note7exchange/, kjer so objavljene vse najnovejše informacije.”

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki