marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMicrosoft Teams bo v telefone iPhone prinesel funkcijo walkie-talkie
29.03.2024

Microsoftova aplikacija Teams bo v skladu z razvojnim načrtom maja prinesla funkcionalnost walkie-talkie na Applove telefone iPhone. Pri tem bo uporabljeno Applovo ogrodje Push-to-Talk, ki bo omogočalo uporabo walkie-talkiejev v aplikaciji Teams.

slikaSamsung blizu pridobitve 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev
27.03.2024

Po poročanju agencije Reuters bo Samsung od ameriške vlade kmalu prejel 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev za širitev svojih tovarn za proizvodnjo čipov v ZDA. Nova nepovratna sredstva bodo del zakona CHIPS in zakona o znanosti, ki odobrava več kot 280 milijard dolarjev sredstev za spodbujanje raziskav in proizvodnje polprevodnikov v ZDA.

slikaXiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 odstotka
25.03.2024

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto 2023. Skupni prihodek skupine je znašal 271,0 milijarde RMB, medtem ko se je njen prilagojeni čisti dobiček povečal za 126,3 % in dosegel 19,3 milijarde RMB. Povečanje prilagojenega čistega dobička je močno preseglo pričakovanja trga in pomeni drugo najvišjo raven dobičkonosnosti od uvrstitve skupine na borzo.

slikaMediatek konec leta 2023 najbolj prevladujoč ponudnik čipov
22.03.2024

Canalys je objavil poročilo o trgu pametnih telefonov v četrtem četrtletju 2023 z razdelitvijo po prodajalcih procesorjev. Analiza je pokazala, da je Mediatek v zadnjem četrtletju lanskega leta poganjal več naprav kot katerikoli drug proizvajalec čipov, in sicer z 21-odstotnim medletnim povečanjem.

članki

Samsung in oblikovalec Nicholas Kirkwood predstavila ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3


20.09.2013
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics in priznani londonski oblikovalec čevljev Nicholas Kirkwood sta na londonskem tednu mode (London Fashion Week, LFW) predstavila ekskluzivne dodatke za Samsungov najnovejši mobilni izdelek Galaxy Note 3.

Dodatki bodo okrašeni s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, na voljo pa bodo v dveh barvah: belo-črni in črno-beli. Naprodaj bodo po vsem svetu v različnih spletnih in prestižnih modnih trgovinah. To je prva serija Samsungovih dodatkov v sodelovanju s Kirkwoodom, kmalu ji bodo sledili novi za še druge izdelke Galaxy.

Poleg vrhunskih dodatkov je Nicholas Kirkwood, ki je letos tudi kreativni direktor londonskega tedna mode, oblikoval Samsungov Galaxy VIP prostor v kulturnem središču Somerset House. Oblikovanje prostora v treh barvah je spoj arhitekturno drznih nadstropij in sten z vgrajenimi zasloni, okrašenimi s Kirkwoodovim značilnim vzorcem chevron, ki krasi tako dodatke za Galaxy Note 3 kot oglaševalska gradiva po vsem londonskem tednu mode.

Samsungov Galaxy VIP prostor je bil opremljen tudi z zrcalnimi pulti in optičnimi zasloni v obliki diamanta, na katerih so se obiskovalci lahko poigrali s številnimi novimi izdelki, še preden bodo ti sploh na voljo v prodajalnah, kot sta Galaxy Gear in Galaxy Note 3. VIP prostor je bil v času LFW namenjen tudi raznovrstnim dogodkom ter različnim blogerjem in medijem. Blogerji in mediji so lahko uporabljali Samsungove računalnike, imeli pa so tudi dostop do brezžičnega interneta in prostor za snemanje izjav.

Samsung se je že drugo leto zapored povezal z British Fashion Councilom (BFC) in bil uradni sponzor LFW, ki ga je London letos gostil od 13.—17. septembra. Samsungove vrhunske mobilne naprave, med katerima sta Galaxy Note 8.0 in Galaxy S4 Zoom, so bile postavljene po vseh prizoriščih, tudi v novinarskih ložah in na informacijskih točkah, uporabljali pa so jih tudi glavni organizatorji LFW in nekateri člani osebja.

Galaxy Gear je pripomoček, ki bo postal prava modna ikona in prva naprava, ki bo resnično premostila vrzel med tehnologijo in modo. Galaxy Gear je združljiv s pametnim telefonom Galaxy Note 3, najnovejšo nadgradnjo v liniji Galaxy Note, ki je tanjši, lažji, ima večji zaslon, dlje časa trajajočo baterijo in izboljšano pisalo S Pen.

Nicholas Kirkwood je povedal: »Navdušen sem, da lahko že drugič sodelujem s Samsungom in ustvarim ekskluzivne dodatke za Galaxy Note 3. Pri oblikovanju ohišja sem iskal nekaj, kar bo izžarevalo tako kakovost kot kreativnost Samsunga, obenem pa tudi odsevalo moje oblikovne značilnosti londonskega tedna mode.«

Younghee Lee, izvršni podpredsednik Globalnega marketinga, IT in mobilnih komunikacij pri Samsungu, dodaja: »Tehnologija je vse bolj povezana z ustvarjalnim procesom modnih oblikovalcev in umetnikov, ki naše izdelke še dodatno obogatijo. Samsungovo sodelovanje z Nicholasom Kirkwoodom, ustvarjalnim genijem in priznanim oblikovalcem čevljev, je obrodilo sadove z dodatki za Galaxy Note 3, ki bodo našim modno naravnanim kupcem resnično polepšali življenje. Mislim, da to partnerstvo prinaša navdušujočo dodatno dimenzijo našemu sodelovanju na letošnjem tednu mode v Londonu. Komaj smo čakali, da izvemo, kaj si o tem mislijo obiskovalci naših VIP prostorov v Somerset House.«

Zadnje partnerstvo potrjuje vse večji preplet mode in tehnologije, ki za Samsung ni edini, saj je sodeloval že na lanskem LFW, na modnih dogodkih Fashion Fringe ter Vogue Fashion’s Night Out in z oblikovalcem moških oblek Spencerjem Hartom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki