marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

članki

Priznani slovenski ilustrator poslikal avto za Huawei

Deli z ostalimi

19.07.2018
Objavil: Thomas Bergant

Mitja Bokun, nagrajeni ilustrator in svetovno priznani umetnik, je tokrat ustvarjal malo drugače. Na eksluzivnem dogodku v ljubljanskem BTC-ju je za Huawei Slovenija poslikal avto, ki ga vozi Uroš Miklavčič, Huawei Tech Genius.

Huawei Tech Genius je komunikacijska platforma, ki deluje predvsem na kanalu YouTube in želi skozi privlačne video vsebine uporabnikom vedno znova prikazovati, kaj premorejo naprave Huawei. Gre za del nove platforme huaweiforum.si, s katerim se blagovna znamka želi še bolj približati končnim uporabnikom.

Ste opazili pisane vloge?
V kolikor spremljate razvoj Huaweija v Sloveniji, ste verjetno opazili divje vsebine, ki jih ponuja njihov YouTube kanal. Vsekakor je vredno na zemljevid spremljanja družbenih medijev postaviti kanal, ki je navdušil tudi s skokom iz letala, ob čemer je Uroš Miklavčič, Huawei Tech Genius telefon Huawei P20 Pro držal kar v roki! Miklavčič je v svetu tehnologije že več let znan kot strokovnjak mobilne tehnologije, avtor številnih recenzij mobilnih telefonov, sovoditelj tehnološkega podcasta Apgrajd, bloger, vloger in še veliko več. Tokrat se bo ukvarjal s popolnoma novim projektom, kjer bo za Huawei ustvarjal različne vsebine na področju Slovenije, Srbije in Hrvaške. Kot kreativni navdušenec in ljubitelj adrenalina se Urošu pridružuje tudi Peter Jenko, ki ga bomo imeli priložnost spoznati tudi pred kamero. Vabimo vse zainteresirane, da se pridružijo mladi skupini tehnoloških navdušencev na novem forumu Huawei preko povezave ali pa se naročijo na sveže vsebine na kanalu YouTube: Huawei Mobile Si.

Ilustrator, ki vedno navduši
Bokun je ploden umetnik, ki slovi predvsem po portretih, nakitu, kozmetičnih in modnih ilustracijah ter slikah znanih osebnosti. Sodeloval je z najbolj priznanimi globalnimi revijami, televizijskimi oddajami in največjimi blagovnimi znamkami na svetu. “Na leto naslikam ali skiciram več kot 500 ilustracij. To kar delam imam rad in vidim nešteto možnosti. Neverjetno je, kako se ljudje odzivajo na moje delo in vesel sem, da je zadovoljstvo obojestransko,” je povedal Bokun.

Dogodek, namenjen druženju in delitvi dobre volje vseh navdušenih uporabnikov naprav Huawei je okronal sončen dan in prijetno ohlajeno pivo iz kombija. Ta se je pod blagovno znamko Beer Bulli letošnje poletje podal na poletno misijo deljenja dobre volje. Tudi v projektu nastajanja in prenove tega imenitnega vozila / bara je sodeloval Bokun, ki svojo umetniško žilico deli z največjimi marketinškimi uspehi pri nas.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki