marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

Polovica žrtev finančnega kibernetskega kriminala ostane brez povračila sredstev

Deli z ostalimi

01.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Vsako leto na tisoče internetnih uporabnikov postane žrtev kibernetskega kriminala, ki stanjša njihove denarnice. Raziskava Kaspersky Laba kaže, da več kot polovica (52 %) internetnih uporabnikov ukradenega denarja ni nikoli dobila nazaj ali pa vsaj ne v celoti.

Raznolikost in dovršenost spletnih finančnih groženj za uporabnike narašča. Posledično izgube zaradi spletnih prevar, kraje identitete in vdorov znašajo več milijard letno. Ker veliko primerov ostaja neprijavljenih, je višina finančnih izgub verjetno še precej višja.

Raziskava razkriva, kako dragi so takšni napadi postali za internetne uporabnike na eni strani in kako donosni za kibernetske kriminalce na drugi. V povprečju uporabnik z enim napadom izgubi 440 evrov, vsak deseti anketiranec oškodovan za več kot 4.650 evrov.

Večina uporabnikov interneta pravi, da finančne transakcije izvajajo prek spleta (81 %), slaba polovica (44 %) pa jih shranjuje svoje finančne podatke na povezanih napravah. Z naraščajočim trendom uporabe spletnih finančnih storitev narašča tudi število nepridipravov, ki iščejo priložnosti za zaslužek. Zato je pomembno, da uporabniki sebe in svoj denar zaščitijo z namestitvijo zanesljive varnostne rešitve. A podatki kažejo, da ima le 60 % internetnih uporabnikov nameščeno varnostno rešitev na vseh svojih napravah.

Na odnos uporabnikov do spletne varnosti vpliva njihovo zmotno prepričanje, da bodo izgubljen denar dobili povrnjen. Skoraj polovica uporabnikov (45 %) namreč predvideva, da jim bodo banke v primeru finančnega kibernetskega kriminala brez težav povrnile izgubljeni denar. Kljub temu pa raziskava kaže, da več kot polovica oškodovancev (52 %) ni nikoli v celoti dobila povrnjenega ukradenega denarja.

»Kibernetski kriminalci nenehno iščejo nove načine za izkoriščanje in goljufanje, zato je pomembno, da so uporabniki ves čas previdni«, pravi Vyacheslav Zakorzhevsky, vodja raziskovalne skupine za preprečevanje napadov pri Kaspersky Labu, in dodaja: »Nepridipravi lahko zagrešijo kazniva dejanja denimo z uporabo zlonamerne programske opreme, spletnim ribarjenjem in drugim pristopi. Uporabniki naj ne pričakujejo, da bodo vedno dobili povrnjen denar, če se ga polastijo kibernetski kriminalci. Najboljši način za zaščito lastnih financ na spletu je, da uporabniki poskrbijo, da ne postanejo žrtev nepridipravov. Uporabnikom zato priporočamo namestitev dovršene varnostne rešitve, ki ščiti njihovo identiteto uporabnika in občutljive podatke pred napadi kibernetskih kriminalcev.«

Kaspersky Safe Money je ena ključnih zmogljivosti varnostnih rešitev Kaspersky Laba za domače uporabnike, kot je denimo Kaspersky Total Security. Gre za varnostni paket tehnologij, ki varujejo spletno finančno poslovanje uporabnika na osnovi treh ključnih varnih elementov: spletne strani, spletne povezave in spletnega okolja. Sposobnost rešitve, da zagotavljanja učinkovito zaščito uporabnikov pred finančnimi grožnjami, so potrdili tudi številni neodvisni raziskovalci.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki