marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaEvropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu
14.11.2018

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

slikaSamsung razkriva inovacije na področju umetne inteligence, interneta stvari in mobilne uporabniške izkušnje
12.11.2018

Samsung je predstavil novo zmogljivo orodje za svoji platformi Bixby in SmartThings, ter novo, zmogljivo mobilno izkušnjo z One UI in Infinity Flex Display. Da bi povezano življenje lahko postalo realnost, je Samsung razvijalcem in partnerjem olajšal hitro gradnjo, zagon in širjenje novih izkušenj na milijone naprav po vsem svetu.

slikaNokia 6.1 Plus ponovno dobiva opcijo skrivanja zareze
09.11.2018

Zareza, ki jo je prvi predstavil Apple z iPhonom X je predmet razprav že vse od takrat. Nekateri jo zagovarjajo, spet nekateri menijo, da ne izboljša uporabniške izkušnje. Nekateri proizvajalci v mobilnike vgrajujejo možnost skrivanja zareze, to opcijo je imela tudi Nokia 6.1 Plus, vendar jo je kasneje umaknil Google.

slikaZTE v ZDA izgublja tržni delež
07.11.2018

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

slikaSpletni nepridipravi so na lovu za uporabniškimi imeni in gesli študentov ter zaposlenih
05.11.2018

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so zaznali številne spletne napade, ki so bili usmerjeni na najmanj 131 univerz v 16 državah. Ti poskusi kraje občutljivih univerzitetnih podatkov so se zgodili v 12 mesecih (od septembra 2017 do avgusta 2018), pri čemer so od septembra 2017 zabeležili skoraj 1000 napadov s spletnim ribarjenjem.

slikaKaspersky Lab izziva etične hekerje v tekmovanju Capture the Flag
29.10.2018

Družba Kaspersky Lab odpira četrto mednarodno tekmovanje industrijske varnosti z naslovom »Capture the Flag« (CTF). Tako vabijo etične hekerje, znane tudi kot »beli klobuki« (angl. whitehats), iz vsega sveta, da preverijo varnost pametnih naprav in industrijskih sistemov.

članki

Poleti so otroci pogosteje uživali v video in avdio vsebinah kot uporabljali družbena omrežja

Deli z ostalimi

07.09.2018
Objavil: Dare Gliha

Otroci so čez poletje gledali video vsebine in poslušali glasbo, kupovali in brskali po spletu. Na seznamu najbolj priljubljenih storitev sta se znašla YouTube in Netflix, veliko zanimanje na glasbenem področju je požel tragično preminuli XXXTentacion, največkrat obiskane spletne trgovine so bile Ebay, Amazon, Aliexpress.

Otroci so poskušali dostopali do spletnih mest z vsebino za odrasle, pokazali pa so tudi skrb za ohranjanje zasebnosti na spletu. To kaže najnovejše poročilo družbe Kaspersky Lab, ki temelji na podatkih, pridobljenih iz modulov za starševski nadzor.

Poročilo Parental Control report kaže anonimne podatke v obdobju od junija do srede avgusta 2018. Pri tem upošteva spletna mesta, ki so jih otroci obiskali z uporabo računalnikov z operacijskim sistemom Windows in računalnikov Mac. Združuje tudi podatke o iskalnih nizih pri uporabi omenjenih računalnikov in naprav s programskima okoljema Android in iOS. Podatki so bili pridobljeni z varnostnih rešitev družbe Kaspersky Lab, na katerih so bili omogočeni moduli za starševski nadzor, in s storitve Kaspersky Safe Kids, ki je namenjena spletni zaščiti otrok.

Otroci so to poletje raje gledali video vsebine in poslušali glasbo (30,67 %), kot pa preživljali čas na družbenih omrežjih (28 %). Raziskava je pokazala, da so otroci veliko časa porabili za obisk platforme YouTube, kjer jih je najbolj zanimal vloger PewDiePie. Gledali so številne TV-serije na Netflixu. Pri tem so mlajše otroke najbolj pritegnili otroški programi in kanali Nickelodeon, Cartoon Network in Disney channel pa tudi za risana serija Spuži Kvadratnik.

Za poslušanje glasbe so se otroci največkrat posluževali platform Spotify, Soundcloud in iTunes, pri čemer je bil rap najbolj priljubljen glasbeni žanr. Tragična smrt priznanega raperja XXXTentacion je med otroki zbudila radovednost, saj so ti iskali več informacij o tem dogodku. Prav tako so otroci poslušali glasbo tega raperja več kot glasbo katerega koli drugega glasbenika.

Pogosteje so otroci obiskali novičarske portale, vključno z BBC, CNN in BuzzFeed. Sledili so tudi novicam in rezultatom Svetovnega prvenstva v nogometu 2018. Prav tako so bile priljubljene spletne igre. Otroci po vsem svetu to pokazali največje zanimanje za Fortnite, ki je PUBG izrinila s prestola najbolj priljubljene igre.

Veliko zanimanja so otroci pokazali tudi za oblačila in mobilne naprave. Med spletnimi trgovinami so največ obiskali Ebay, Amazon, Aliexpress, ASOS in H&M. Najbolj priljubljene znamke so bile Nike, Adidas, Supreme, Gucci in Vans. Na področju mobilne telefonije so največkrat iskali mobilne naprave iPhone in Samsung Galaxy.

Poleg iger, video vsebin in glasbe so otroci iskali tudi spletna mesta z vsebino za odrasle. Če so starši omejili dostop (na primer s pomočjo izdelka Kaspersky Lab), so se načrti otrok za obisk tovrstnih spletnih mest izjalovili.

Otroci so letošnjo poletje izkazali skrb za ohranjanje zasebnosti na spletu, saj so aktivno iskali spletni iskalnik DuckDuckgo in povpraševali po navideznih zasebnih omrežjih. To je namreč prvič, ko je Kaspersky Lab zasledil naraščanje zanimanja za to temo med otroki.

»Naši statistični podatki kažejo zanimanja otrok in najstnikov po vsem svetu. Družinam priporočamo uporabo izdelkov z možnostjo starševskega nadzora. Razlog ni le v omejevanju dostopa do nevarnih vsebin, temveč pomoč staršem, da so informirani o tem, kaj njihove otroke zanima. Varnostne rešitve, vključno s tistimi, ki jih ponuja Kaspersky Lab, staršem omogočajo pridobitev poročila o dejavnostih njihovih otrok na spletu. Seveda tovrstna poročila ne razkrijejo osebnih informacij. Znanje staršev o tem, kaj njihovi otroci počnejo na internetu, lahko prispeva k boljšim odnosom v družini. Cilj večje obveščenosti staršev je spodbujati odprt dialog in preprečevati resne grožnje otrokom, kot sta denimo »sexting« in spletno nadlegovanje,« poudarja Anna Larkina, analitičarka spletnih vsebin v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki