marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

Pametni telefoni Nokia z optiko ZEISS

Deli z ostalimi

10.07.2017
Objavil: Dare Gliha

Dom telefonov Nokia HMD Global in ZEISS sta naznanila podpis ekskluzivnega partnerstva, katerega namen je postaviti nove standarde na področju snemanja v industriji pametnih telefonov. Ta dolgoročni sporazum temelji na skupni zgodovini in strokovnosti med podjetjem ZEISS in pametnimi telefoni Nokia.

S skupnim prizadevanjem za izboljšanje kakovosti celovite izkušnje snemanja s pametnimi telefoni, ki zajemajo celoten ekosistem, od programske opreme in storitev pa do kakovosti zaslona in optičnega oblikovanja, bo partnerstvo med podjetjema ZEISS in HMD Global nadgrajevalo trenutne standarde zmogljivosti snemanja in bo blagovno znamko ZEISS ponovno vpeljalo v pametne telefone Nokia. Ta zaveza, da bodo nenehno izboljševali izkušnje snemanja potrošnikov, je odsev skupnih vrednot obeh podjetij – zavezanosti h kakovosti, resnični izdelavi in želji po izboljšanju življenjskih izkušenj.

Odnos med ZEISS-om in telefoni Nokia traja že dlje kot desetletje. Temelji na skupni strasti do inovacij in temu, da potrošniku vedno zagotavljajo samo najboljše. V preteklosti je sodelovanje med podjetjem ZEISS in telefoni Nokia prineslo ogromno tehnoloških inovacij, kot je bil prvi mobilni telefon z več milijoni slikovnih točk na svetu ter veliko naprav, ki so postavljale nove standarde, od Nokia Nseries do tistih, ki so se ponašale s tehnologijo Nokia PureView. Ta prenovljeni odnos je dolgoročna zaveza, da bosta na teh tehnoloških inovacijah gradila tudi v prihodnjih letih.

Arto Nummela, direktor podjetja HMD Global:

“Sodelovanje z ZEISS-om je pomemben del naše zaveze k temu, da bomo svojim potrošnikom vedno ponudili le najboljše uporabniške izkušnje. Naši oboževalci ne želijo le super kamere na svojem pametnem telefonu, temveč želijo popolno izkušnjo snemanja, ki postavlja nove standarde, hkrati pa jih še redifinira. Naši oboževalci so to pričakovali, mi pa jim skupaj z ZEISS-om to prinašamo – razvito odličnost snemanja za vse.”

Dr. Matthias Metz, član izvršnega odbora ZEISS Group:

"Sodelovanje med podjetjema HMD Global in ZEISS bo znova okrepilo celovitost potrošnikove izkušnje snemanja, ki temelji na odličnosti in inovacijah. Naše partnerstvo je zgrajeno na trdnih temeljih. Skupaj se veselimo razburljivega potovanja v prihodnost prefinjenega snemanja s pametnimi telefoni."

To ekskluzivno partnerstvo z ZEISS-om je še dodaten dokaz, kako HMD Global sodeluje z najboljšimi in najbolj spoštovanimi v industriji ter tako spodbuja popolnost pri vseh vidikih oblikovanja in izdelave telefona ter je zavezan potrošnikom, tako da zagotavlja najboljšo možno izkušnjo slikanja s pametnimi telefoni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki