marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei prodal preko dva milijona ur Watch GT
26.06.2019

Huawei je v prvem četrtletju letošnjega leta odlično prodajal svoje nosljive naprave, zabeležili so kar 282 % povišanje glede na leto poprej. Podjetje je skupaj razposlalo pet milijonov naprav, kar jih uvršča med največje tri znamke v tej kategoriji.

slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

članki

Oppo je sedaj prvi na Kitajskem

Deli z ostalimi

05.08.2016
Objavil: Dare Gliha

Od junija dalje je Oppo vodilni mobilni proizvajalec na Kitajskem. Njihov tržni delež znaša 23 odstotkov, sledi pa jim Huawei z 17,4 in Vivo z 12 odstotki. Applov tržni delež je od leta 2014 padal in sedaj znaša 9 odstotkov, na najnižji točki v zadnjih letih je tudi Xiaomi z 6,8 odstotki.

Še bolj zanimiva je rast, ki jo je dosegel Oppo. Od junija 2014, ko je dosegal zgolj dva odstotka tržnega deleža, junia 2015 je ta odstotek znašal že 6,1 odstotka, sedaj pa je zrasel na najvišjo raven, ki jo beleži podjetje.

Oppo R9, ki je na drugih trgih poznan kot Oppo F1 Plus je najbolje prodajana naprava podjetja (pet odstotni tržni delež). Ker v podjetju načrtujejo lansiranje modela F1 tudi na drugih trgih se pričakuje, da bo tržni delež v avgustu še višji.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki