marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

slikaAnTuTujevi marčevski grafi kažejo, da Snapdragon 8 Gen 3 premaguje Dimensity 9300
10.04.2024

Primerjalna ocena AnTuTu vsak mesec objavi lestvice, ki nam pokažejo, kateri čipovski nabori so dosegli najboljše rezultate. Marčevska razkrije, da je Snapdragon 8 Gen 3 premagal Dimensity 9300 in prevzel krono AnTuTuja za marec 2024, vendar je pri tem veliko pripomb.

članki

Nokia predstavlja novo blagovno znamko za lokacijske storitve HERE


16.11.2012
Objavil: Dare Gliha

Nokia je predstavila HERE, prvo lokacijsko storitev v oblaku z najboljšimi zemljevidi in lokacijsko izkušnjo na več zaslonih in operacijskih sistemih. Z novo blagovno znamko HERE želi Nokia navdihniti novo generacijo lokacijskih storitev in naprav, ki bodo mobilno izkušnjo naredile še pomembnejšo za posameznike od vsepovsod.

»Uporabniki si želijo izjemnih zemljevidov. Z blagovno znamko HERE ponujamo lokacijske storitve Nokie na enem mestu in tako uporabnikom prinašamo boljše načine za raziskovanje, odkrivanje in deljenje njihovega sveta z drugimi,« je dejal predsednik in glavni izvršni direktor Nokie Stephen Elop. »Poleg tega z znamko HERE širimo 20 let izkušenj na področju lokacijskih storitev na nove naprave in operacijske sisteme, ki sežejo onkraj Nokie. Zato verjamemo, da ima od naše vodilne lokacijske ponudbe korist vse več ljudi, ki hkrati k njej tudi prispevajo.«

Širjenje lokacijskih storitev onkraj meja Nokie

Z namenom še dodatno razširiti lokacijske storitve Nokia predstavlja tudi mobilno različico zemljevidov HERE za iOS. Ta bo temeljila na HTML5 in bo vključevala možnost uporabe brez povezave, glasovno vodeno navigacijo za hojo in proge javnega prevoza. Aplikacija bo v Applovi spletni trgovini App Store za brezplačen prenos predvidoma na razpolago v naslednjih tednih.

Nokia je najavila strateško partnerstvo z Mozillo, v okviru katerega bo na operacijski sistem Firefox prinesla nove lokacijske izkušnje. Nokia načrtuje, da bo mobilno različico zemljevidov HERE za novi operacijski sistem Firefox predstavila naslednje leto. Podjetji želita ljudem skupaj ponuditi najboljšo izkušnjo uporabe zemljevidov na operacijskem sistemu Firefox.

»Mozilla je vodilno podjetje na področju HTML5, ki svetovni splet razume kot platformo za razvijanje kakovostnih aplikacij. Ključni del te platforme so ravno lokacijske storitve,« je dejal Jay Sullivan, podpredsednik Mozille za produkte. »Navdušeni smo, da delamo z Nokio, saj kombinacija operacijskega sistema Firefox in lokacijske platforme HERE zagotavlja bogate možnosti za razvijalce mobilnih aplikacij in jim omogoča ustvarjanje izjemnih izkušenj za uporabnike.«

Nokia je pokazala tudi na operacijskem sistemu Android temelječo referenčno aplikacijo in objavila načrte za predstavitev programskega vmesnika za zemljevide HERE za Android v začetku leta 2013. Tako bo partnerjem omogočila ustvarjanje na lokaciji temelječih aplikacij za Android, ki bodo ponujale vodilne lokacijske vsebine Nokie.

Uveljavljanje modernega razvoja zemljevidov

V želji po nadgradnji 3D-možnosti zemljevidov HERE je Nokia objavila tudi načrtovan prevzem kalifornijskega podjetja earthmine. Tehnologije podjetja earthmine za zajemanje in procesiranje resničnosti bodo postale del 3D-možnosti zemljevidov HERE. Nokia pričakuje, da bo transakcija zaključena do konca leta 2012.

»Zemljevide je težko narediti pravilno, toda lokacijske storitve revolucionarno spreminjajo način uporabe tehnologije za vključevanje v resnični svet,« je povedal Michael Halbherr, izvršni podpredsednik Nokie za lokacijske storitve in prodajo ter odgovorni za blagovno znamko HERE. »Zato smo vlagali in bomo še naprej vlagali v izgradnjo najboljše lokacijske ponudbe na svetu, ki bo drugačna od vsega, kar smo poznali doslej.«

S tehnologijo LiveSight(TM) je možno videti več resničnega sveta

Kot eno od novosti je Nokia predstavila tudi tehnologijo LiveSight(TM), ki temelji na zelo natančnem 3D-zemljevidu sveta. Tehnologija LiveSight(TM) zagotavlja najbolj natančno in intuitivno izkušnjo razširjene resničnosti ter z uporabo iskala na kameri mobilnega telefona odkrivanje sveta naredi tako preprosto, kot je dvigovanje telefona. Aplikacija Nokia City Lens, ki je bila razvita ekskluzivno za naprave Nokia Lumia, je prva aplikacija z vključeno tehnologijo LiveSight(TM).

»Ustanavljanje nove blagovne znamke je pravi korak za Nokio na področju lokacijskih storitev in zemljevidov. Premoženje Nokie na tem področju je izjemno. Prepričani smo, da bodo zemljevidi in lokacijske storitve vse pomembnejši pri razvoju naslednje generacije naprav in storitev v širokem naboru segmentov,« je dejal Crawford Del Prete, izvršni podpredsednik in svetovni vodja raziskav pri družbi IDC.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki