marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple vložil patent za brezžično polnjenje med napravami
20.08.2018

Apple je na ameriškem patentnem uradu USPTO vložil patent, ki opisuje brezžično polnilno tuljavo, ki lahko prenaša tok dvosmerno. Teoretično to pomeni, da bi lahko MacBook ali iPad brezžično polnil iPhone.

slikaHMD želi razširiti poslovanje v ZDA
17.08.2018

HMD je s svojimi produkti v ZDA bolj slabo zastopan, saj ponujajo le nekaj mobilnikov srednjega cenovnega razreda. Očitno pa želijo to sedaj spremeniti, na LikedInu so namreč objavili, da iščejo novo ekipo, ki jim bo pomagala pri rasti na tem trgu.

slikaNokia in T-Mobile v partnerstvo za izgradnjo omrežja 5G
15.08.2018

Nokiini poslovni rezultati v drugem četrtletju letošnjega leta niso bili bleščeči, vendar se do konca leta pričakuje boljše številke. Do konca leta bo namreč več operaterjev pričelo z izgradnjo omrežij 5G, pri Nokii pa so v luči teh pričakovanj oznanili partnerstvo z operaterjem T-Mobile.

slikaHuawei bi lahko prehitel Samsung pri lansiranju zložljivega mobilnika
13.08.2018

Po mnenju tržnih analitikov Huawei vlaga veliko truda, da bi bil prvi proizvajalec, ki bi predstavil popolnoma funkcionalen zložljiv pametni telefon. Viri trdijo, da želi pri tem Kitajski proizvajalec predvsem premagati največjega konkurenta, korejski Samsung.

slikaApplu pada tržni delež v segmentu pametnih ur
10.08.2018

Canalys je objavil svoje četrtletne rezultate na trgu pametnih ur. Čeprav je v drugem četrtletju 2018 Apple prodal preko 3,5 milijona svojih ur Watch, je vseeno zaradi rasti trga izgubil nekaj odstotkov tržnega deleža.

slikaHuawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
09.08.2018

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

članki

Mobilne aplikacije zaradi možnosti nadzora povzročajo skrbi vse več uporabnikom

Deli z ostalimi

25.07.2018
Objavil: Thomas Bergant

Zmožnost mobilnih aplikacij, da nadzirajo uporabnika, postaja skrb številnih lastnikov mobilnih naprav. Te namreč skrbi, da aplikacije na povezanih napravah spremljajo njihovo lokacijo, opazujejo, kaj počnejo, ali delijo njihove osebne podatke.

Omenjenim nevarnostim pa se lahko, kot opozarjajo strokovnjaki za spletno varnost družbe Kaspersky Lab, uporabniki ubranijo z upoštevanjem preprostih varnostnih ukrepov.

Potrošnike vse bolj skrbi, kako nadzorovani so pri uporabi interneta in če jih je možno izslediti prek njihovega digitalnega odtisa. Družba Kaspersky Lab je ugotovila, da je 61 % uporabnikom neprijetno deliti podatke o svoji lokaciji s spletnimi stranmi ali aplikacijami. Ta številka je glede na leto 2016 znatno narasla; takrat je namreč znašala 39 %.

Dobra polovica (56 %) uporabnikov je zelo zaskrbljenih, da bi lahko nekdo videl vse, kar počnejo ali gledajo na svojih napravah. Podoben odstotek (50 %) ljudi skrbi, da bi jih nekdo izsledil z uporabo podatkov o njihovi geografski lokaciji, ki se nahajajo na njihovi napravi.

Te skrbi imajo upravičen izvor. Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so odkrili, da imajo aplikacije dostop do ogromne količine podatkov (kot so ključni podatki o lokaciji uporabnikov, njihovih kontaktih, aktivnosti itd.). Poleg tega pogostokrat delujejo tudi v ozadju brez vednosti uporabnika. Po podatkih raziskave ima 83 % aplikacij za operacijski sistem Android dostop do zaupnih podatkov svojih lastnikov, 96 % takšnih aplikacij pa se lahko zažene brez privolitve uporabnika.

Skrbi glede dostopa aplikacij lahko uporabniki zmanjšajo z nekaj preprostimi varnostnimi ukrepi. A vendar se uporabniki izogibajo zaščiti podatkov ali upoštevanju ukrepov za varovanje zasebnosti. Na primer, okoli polovica (47 %) ljudi priznava, da ne preverijo dovoljenja že nastavljenih mobilnih aplikacij na napravah z operacijskim sistemom Android in iOS. Vsak peti uporabnik (21 %) ne preveri dovoljenja, ko prenaša in namešča nove aplikacije na svojo mobilno napravo. Tako kljub naraščajoči zaskrbljenosti uporabnikov, ti ostajajo nezaščiteni pred morebitnim uhajanjem podatkov.

Dmitry Aleshin, podpredsednik produktnega marketinga v družbi Kaspersky Lab, je ob tem izpostavil: »Aplikacije so postale pomemben del našega vsakdana. Uporabljamo jih za vse –urejanje fotografij, posodabljanje naših računov na družbenih omrežjih, igranje iger in celo za rezervacijo mize v restavraciji. A ta raziskava kaže, da čeprav aplikacije radi uporabljamo, ni nujno, da jim tudi zaupamo. Ljudje se vse bolj zavedajo možnosti, da aplikacije sledijo njihovim spletnim aktivnostim. To pa žal ne pomeni, da uvedejo tudi ukrepe, s katerimi bi se zaščiti pred neljubimi situacijami. Uporabniku lahko pomagamo pregnati skrbi z našimi varnostnimi rešitvami. Te so zasnovane tako, da pomagajo ljudem živeti v svojih digitalnih življenjih in uživati v vsem, kar ponuja internet, ne da bi se ob tem otepali skrbi.«

Varnostne rešitve družbe Kaspersky Lab ščitijo uporabnike pred nezaželeno aktivnostjo mobilnih aplikacij. Kaspersky Internet Security for Android zaščiti mobilne telefone uporabnikov pred potencialno škodljivimi mobilnimi aplikacijami, ki lahko z zlonamernimi nameni dostopajo do osebnih podatkov. Poleg tega Kaspersky Battery Life analizira vse aplikacije na uporabnikovi napravi in identificira tiste, ki delujejo v ozadju. Tako lahko uporabniki z enim dotikom zaustavijo delovanje aplikacij, ki trošijo energijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki