marketing
več | arhivpoudarjeno
HoT - Hofer TelekomHoT povečuje količine prenosa podatkov
24.05.2019

HoT, HOFER Telekom, je ob 2. obletnici še dodatno izboljšal tarife. Odslej je uporabnikom tarif HoT MAXI in HoT EXTRA na voljo še dodatnih 10 GB prenosa podatkov za uporabo v Sloveniji.

slikaV Portorožu poteka 24. NT konferenca
22.05.2019

V Portorožu od včeraj poteka 24. Microsoftova NT konferenca, največja slovenska poslovno-tehnološka prireditev. Kot najboljši dogodek B2B v regiji bo v treh dneh in z več kot 140 predavanji odkrivala najnovejše tehnološke in poslovne trende, največ pozornosti pa bo letos namenjene razvoju umetne inteligence.

slikaApple TV aplikacija in AirPlay 2 sedaj tudi na Samsung pametnih televizorjih
22.05.2019

Samsung Electronics je naznanil, da bodo vsi Samsung pametni televizorji serije 2019 in izbrani modeli serije 2018, s posodobitvijo programske opreme, vključevali tudi novo Apple TV aplikacijo (na voljo v več kot 100 državah) in podporo AirPlay 2 (na voljo v 175 državah). Uporabniki Samsung pametnih televizorjev bodo tako sedaj uživali v Apple TV kanalih ter filmih in televizijskih oddajah, ki so na voljo v iTunes medijski knjižnici.

slikaGoogle prekinil sodelovanje s Huaweijem
20.05.2019

Reuters je včeraj popoldne sporočil, da so pridobili informacije, da je Google popolnoma prekinil sodelovanje s Huaweijem. To pomeni, da bo kitajsko podjetje ostalo brez dostopa do Googlovih storitev kot sta Play Store in Gmail, posledično pa tudi brez posodobitev operacijskega sistema Android.

slikaVsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu
20.05.2019

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

članki

V življenju je vredno pustiti sledi

Deli z ostalimi

27.10.2014
Objavil: Thomas Bergant

Mlekarna Celeia bo v projektu Mlečna cesta v naslednjih letih povezala vse svoje dobavitelje mleka. Gre za več kot tisoč izključno slovenskih kmetij, ki so vključene tudi v sistem sledljivosti Mlekarne Celeia.

Ta kupcem na spletni strani www.mlecnacesta.si in mobilni aplikaciji Izvor by Origin Trail omogoča, da sledijo izvoru surovin v izdelkih Zelene Doline vse do kmetije, ki je mleko pridelala. Samooskrba s podpiranjem izdelkov domačega izvora je za Slovenijo ključnega pomena, saj ne krepi le domačega gospodarstva in ne oživlja le slovenskega podeželja, temveč kupcem mleka in mlečnih izdelkov prinaša tudi kakovostno izbiro.

Štiri kmetije, štiri različne zgodbe, štirje kamenčki v mozaiku Mlečne ceste. Rakunovi iz Trnave pri Gomilskem, Lukmanovi iz Tabora, Satlerjevi iz Polzele in Pečečnikovi iz Arnač so le majhen, a izjemno ponosen del dobaviteljev mleka Mlekarne Celeia. Nekateri od njih na kmetijo gledajo kot na tehnološko napredno podjetje, v katerem ne zmanjka prostora za povezanost družine. Drugi v njej negujejo pristno sožitje z naravo, živalmi in skupnostjo, v kateri prebivajo. Vsem sta skupna zavezanost k pridelavi kakovostnega mleka za Mlekarno Celeia ter upoštevanje smernic certifikata Brez GSO – pridelano/proizvedeno brez gensko spremenjenih organizmov. Certifikat pomeni, da živali za oddajo mleka niso bile krmljene z rastlinami in krmnimi mešanicami, ki bi bile proizvedene iz gensko spremenjenih rastlin. Prav tako so dodatki v proizvodnji živil brez gensko spremenjenih organizmov. Z jesenjo Mlekarna Celeia omenjene kmetije skupaj z drugimi – več kot tisoč jih je – povezuje v Mlečno cesto.

Prva slovenska mlekarna, ki kupcem omogoča vpogled v izvor surovega mleka
Mlekarna Celeia je prva slovenska mlekarna, ki kupcem na spletu in mobilni aplikaciji omogoča sledljivost mleka v svojih izdelkih blagovne znamke Zelene Doline. To pomeni, da kupci lahko sledijo osnovni surovini, surovemu mleku, od njegovega izvora na kmetiji vse do trgovskih polic. Izvor se začne na odkupnem mestu, na kmetiji ali v zbiralnici, sledijo prevzem mleka v mlekarni, predelava skozi proizvodni proces in skladiščenje. Na koncu je še zadnji kamenček v mozaiku: prodaja mlečnega izdelka kupcu. »Proces sledljivosti pomeni poznavanje izvora surovega mleka ter sledenje po natančno in premišljeno določenih kontrolnih točkah skozi ves proizvodni proces. S tem načinom dela lahko v Mlekarni Celeia vsak trenutek določimo izvor surovega mleka, ki je bilo uporabljeno za posamezno proizvodnjo izdelkov Zelene Doline. Tako z neposrednim komuniciranjem gradimo zaupanje kupcev v blagovno znamko Zelene Doline. Sedaj informacije o sledljivosti kot prvo podjetje v Sloveniji ponujamo tudi kupcem,« je o sledljivosti povedal Marjan Jakob, direktor Mlekarne Celeia.

In kako kupci preverjajo izvor mleka v izbranem izdelku Zelene Doline?
Izvor se lahko preveri na spletni strani www.mlecnacesta.si, kamor se vpišeta črtna (EAN) koda in rok uporabnosti izdelka. Druga možnost preverjanja izvora je z mobilno aplikacijo Izvor by Origin Trail, ki se brezplačno prenese iz spletnih trgovin Google Play ali App Store. Z njo se skenira črtna (EAN) koda na izdelku in vpiše se rok uporabnosti izdelka. Na podlagi teh podatkov se kupcu izpišejo osnovne informacije o proizvodu, tabela hranilnih vrednosti in prednosti mlečnega izdelka. Hkrati aplikacija omogoča dostop do informacij o kmetiji, kjer je bilo mleko pridelano.

Ponuditi pester izbor mlečnih izdelkov Zelene Doline
S povezovanjem kmetij, kmetijskih zadrug in Mlekarne Celeia v Mlečno cesto mlekarna krepi ugled živil domačega izvora. Pri svojem delu sledi pričakovanjem kupcev, vedno bolj pozornih na kakovost in poreklo živil, ki jih zaužijejo. Zato ima vedno večjo težo poznavanje izvora surovin, ki so bile uporabljene v proizvodnem procesu. Izdelki Zelene Doline, proizvedeni v Mlekarni Celeia v Arji vasi, so izključno iz slovenskega mleka in brez gensko spremenjenih organizmov.

Ker si Mlekarna Celeia prizadeva prisluhniti kupcu, se za zagotavljanje pestre ponudbe mlečnih izdelkov povezuje tudi izven naših meja. Kljub prostorski stiski in proizvodno-tehnološkim omejitvam lahko trgu ponudi izdelke, kot sta trajno mleko in trajna smetana za stepanje Zelene Doline. Zanjo ju polni hrvaška mlekarna PIK, izključno iz slovenskega mleka. Tekoči jogurti Zelene Doline, polnjeni v PET-embalažo, so rezultat slovensko-avstrijskega znanja, po katerem proizvaja mlekarna Berglandmilch. Oba poslovna partnerja, ki pripomoreta k zadovoljitvi povpraševanja po teh izdelkih na trgu, sta zavezana proizvodnji brez gensko spremenjenih organizmov. Z vsakim prodanim izdelkom Zelene Doline pa je Mlekarna Celeia bližje uresničitvi načrtovanih razvojnih investicij, ki bodo omogočile, da se bodo v prihodnosti vsi izdelki Zelene Doline proizvajali v Arji vasi.

Več o izvoru izdelkov Zelene Doline si lahko preberete na www.mlecnacesta.si, kjer so dobavitelji mleka Mlekarne Celeia, povezani v Mlečno cesto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki