marketing
več | arhivpoudarjeno
TelekomTelekom s paketom, ki vsebuje letno količino prenosa podatkov
16.11.2018

V Telekomu Slovenije so kot prvi pri nas pripravili mobilni paket, ki mobilnega prenosa podatkov ne omejuje več na mesec, temveč uporabniku daje na voljo 2019 GB prenosa podatkov za vse leto, v državah območja z EU-tarifo pa je brez doplačila na voljo do 9,1045 GB mesečno. Poimenovali so ga Vse dobro.

slikaEvropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu
14.11.2018

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

slikaSamsung razkriva inovacije na področju umetne inteligence, interneta stvari in mobilne uporabniške izkušnje
12.11.2018

Samsung je predstavil novo zmogljivo orodje za svoji platformi Bixby in SmartThings, ter novo, zmogljivo mobilno izkušnjo z One UI in Infinity Flex Display. Da bi povezano življenje lahko postalo realnost, je Samsung razvijalcem in partnerjem olajšal hitro gradnjo, zagon in širjenje novih izkušenj na milijone naprav po vsem svetu.

slikaNokia 6.1 Plus ponovno dobiva opcijo skrivanja zareze
09.11.2018

Zareza, ki jo je prvi predstavil Apple z iPhonom X je predmet razprav že vse od takrat. Nekateri jo zagovarjajo, spet nekateri menijo, da ne izboljša uporabniške izkušnje. Nekateri proizvajalci v mobilnike vgrajujejo možnost skrivanja zareze, to opcijo je imela tudi Nokia 6.1 Plus, vendar jo je kasneje umaknil Google.

slikaZTE v ZDA izgublja tržni delež
07.11.2018

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

slikaSpletni nepridipravi so na lovu za uporabniškimi imeni in gesli študentov ter zaposlenih
05.11.2018

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so zaznali številne spletne napade, ki so bili usmerjeni na najmanj 131 univerz v 16 državah. Ti poskusi kraje občutljivih univerzitetnih podatkov so se zgodili v 12 mesecih (od septembra 2017 do avgusta 2018), pri čemer so od septembra 2017 zabeležili skoraj 1000 napadov s spletnim ribarjenjem.

članki

V življenju je vredno pustiti sledi

Deli z ostalimi

27.10.2014
Objavil: Thomas Bergant

Mlekarna Celeia bo v projektu Mlečna cesta v naslednjih letih povezala vse svoje dobavitelje mleka. Gre za več kot tisoč izključno slovenskih kmetij, ki so vključene tudi v sistem sledljivosti Mlekarne Celeia.

Ta kupcem na spletni strani www.mlecnacesta.si in mobilni aplikaciji Izvor by Origin Trail omogoča, da sledijo izvoru surovin v izdelkih Zelene Doline vse do kmetije, ki je mleko pridelala. Samooskrba s podpiranjem izdelkov domačega izvora je za Slovenijo ključnega pomena, saj ne krepi le domačega gospodarstva in ne oživlja le slovenskega podeželja, temveč kupcem mleka in mlečnih izdelkov prinaša tudi kakovostno izbiro.

Štiri kmetije, štiri različne zgodbe, štirje kamenčki v mozaiku Mlečne ceste. Rakunovi iz Trnave pri Gomilskem, Lukmanovi iz Tabora, Satlerjevi iz Polzele in Pečečnikovi iz Arnač so le majhen, a izjemno ponosen del dobaviteljev mleka Mlekarne Celeia. Nekateri od njih na kmetijo gledajo kot na tehnološko napredno podjetje, v katerem ne zmanjka prostora za povezanost družine. Drugi v njej negujejo pristno sožitje z naravo, živalmi in skupnostjo, v kateri prebivajo. Vsem sta skupna zavezanost k pridelavi kakovostnega mleka za Mlekarno Celeia ter upoštevanje smernic certifikata Brez GSO – pridelano/proizvedeno brez gensko spremenjenih organizmov. Certifikat pomeni, da živali za oddajo mleka niso bile krmljene z rastlinami in krmnimi mešanicami, ki bi bile proizvedene iz gensko spremenjenih rastlin. Prav tako so dodatki v proizvodnji živil brez gensko spremenjenih organizmov. Z jesenjo Mlekarna Celeia omenjene kmetije skupaj z drugimi – več kot tisoč jih je – povezuje v Mlečno cesto.

Prva slovenska mlekarna, ki kupcem omogoča vpogled v izvor surovega mleka
Mlekarna Celeia je prva slovenska mlekarna, ki kupcem na spletu in mobilni aplikaciji omogoča sledljivost mleka v svojih izdelkih blagovne znamke Zelene Doline. To pomeni, da kupci lahko sledijo osnovni surovini, surovemu mleku, od njegovega izvora na kmetiji vse do trgovskih polic. Izvor se začne na odkupnem mestu, na kmetiji ali v zbiralnici, sledijo prevzem mleka v mlekarni, predelava skozi proizvodni proces in skladiščenje. Na koncu je še zadnji kamenček v mozaiku: prodaja mlečnega izdelka kupcu. »Proces sledljivosti pomeni poznavanje izvora surovega mleka ter sledenje po natančno in premišljeno določenih kontrolnih točkah skozi ves proizvodni proces. S tem načinom dela lahko v Mlekarni Celeia vsak trenutek določimo izvor surovega mleka, ki je bilo uporabljeno za posamezno proizvodnjo izdelkov Zelene Doline. Tako z neposrednim komuniciranjem gradimo zaupanje kupcev v blagovno znamko Zelene Doline. Sedaj informacije o sledljivosti kot prvo podjetje v Sloveniji ponujamo tudi kupcem,« je o sledljivosti povedal Marjan Jakob, direktor Mlekarne Celeia.

In kako kupci preverjajo izvor mleka v izbranem izdelku Zelene Doline?
Izvor se lahko preveri na spletni strani www.mlecnacesta.si, kamor se vpišeta črtna (EAN) koda in rok uporabnosti izdelka. Druga možnost preverjanja izvora je z mobilno aplikacijo Izvor by Origin Trail, ki se brezplačno prenese iz spletnih trgovin Google Play ali App Store. Z njo se skenira črtna (EAN) koda na izdelku in vpiše se rok uporabnosti izdelka. Na podlagi teh podatkov se kupcu izpišejo osnovne informacije o proizvodu, tabela hranilnih vrednosti in prednosti mlečnega izdelka. Hkrati aplikacija omogoča dostop do informacij o kmetiji, kjer je bilo mleko pridelano.

Ponuditi pester izbor mlečnih izdelkov Zelene Doline
S povezovanjem kmetij, kmetijskih zadrug in Mlekarne Celeia v Mlečno cesto mlekarna krepi ugled živil domačega izvora. Pri svojem delu sledi pričakovanjem kupcev, vedno bolj pozornih na kakovost in poreklo živil, ki jih zaužijejo. Zato ima vedno večjo težo poznavanje izvora surovin, ki so bile uporabljene v proizvodnem procesu. Izdelki Zelene Doline, proizvedeni v Mlekarni Celeia v Arji vasi, so izključno iz slovenskega mleka in brez gensko spremenjenih organizmov.

Ker si Mlekarna Celeia prizadeva prisluhniti kupcu, se za zagotavljanje pestre ponudbe mlečnih izdelkov povezuje tudi izven naših meja. Kljub prostorski stiski in proizvodno-tehnološkim omejitvam lahko trgu ponudi izdelke, kot sta trajno mleko in trajna smetana za stepanje Zelene Doline. Zanjo ju polni hrvaška mlekarna PIK, izključno iz slovenskega mleka. Tekoči jogurti Zelene Doline, polnjeni v PET-embalažo, so rezultat slovensko-avstrijskega znanja, po katerem proizvaja mlekarna Berglandmilch. Oba poslovna partnerja, ki pripomoreta k zadovoljitvi povpraševanja po teh izdelkih na trgu, sta zavezana proizvodnji brez gensko spremenjenih organizmov. Z vsakim prodanim izdelkom Zelene Doline pa je Mlekarna Celeia bližje uresničitvi načrtovanih razvojnih investicij, ki bodo omogočile, da se bodo v prihodnosti vsi izdelki Zelene Doline proizvajali v Arji vasi.

Več o izvoru izdelkov Zelene Doline si lahko preberete na www.mlecnacesta.si, kjer so dobavitelji mleka Mlekarne Celeia, povezani v Mlečno cesto.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki