marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Skupni Mercatorjev in Si.mobilov prodajni nastop


17.05.2007
Objavil: Thomas Bergant

Družbi Mercator in Si.mobil sta razširili svoje partnersko sodelovanje in s prodajno informativno točko M mobil strankam nudita celovito ponudbo predplačniškega paketa M mobil in naročniških paketov Si.mobil – Vodafone. M mobil točki zdaj v Hipermarketu Ljubljana in Kranj.

Nove prodajne točke M mobil so rezultat tesnega sodelovanja med družbama Mercator in Si.mobil, ki se je pričelo avgusta 2006 z Mercatorjevo uvedbo paketa M mobil na slovenski trg. Prvi med slovenskimi trgovci je tako svojim kupcem ponudil tudi mobilno telefonijo kot nov komunikacijsko-prodajni kanal in nov segment ponudbe za zadovoljstvo kupcev. Paket M mobil omogoča najcenejše klicanje med skupino uporabnikov s storitvijo Prijatelji, edini na trgu pa omogoča tudi bonitetni sistem v povezavi s kartico Mercator Pika. Paket M mobil je cenovno ugoden, njegov nakup priročen, je brez mesečne naročnine, brez priključnine, z nadzorom nad stroški porabe, uporaba storitev je možna doma in v tujini, omogoča uporabo posebnega sklopa M mobil na Vodafone live! in uporabo multimedijskega portala Vodafone live!.

Mercator in Si.mobil – Vodafone, ki tudi s paketom M mobil postavljata v ospredje odlično izkušnjo uporabnika z mobilno telefonijo, hitre in kakovostne storitve ter prilagojeno ponudbo, sta svoje partnersko sodelovanje na področju predplačniških mobilnih storitev zdaj razširila tudi na skupni prodajni nastop. Prodajno informativna točka M mobil v Hipermarketu Mercator Ljubljana bo začela z delovanjem 16. maja 2007, v Kranju pa 17. maja 2007. Uporabnikom bo na voljo celotna ponudba storitev predplačniškega paketa M mobil družbe Mercator in naročniških paketov Smart operaterja Si.mobil – Vodafone. Uporabniki bodo na prodajnih točkah M mobil lahko preizkusili vse razstavljene telefonske aparate in ponujene storitve. S pomočjo usposobljenih prodajnih svetovalcev bodo pridobili celovite informacije o ponudbi in izbrali najprimernejši paket zase.

Mag. Mateja Jesenek, članica uprave Sistema Mercator za trženje in nabavo, je o novem skupnem prodajnem formatu dejala: "Na točkah M mobil bodo naši kupci lahko zdaj dobili več strokovnih informacij, ki jih nudi Si.mobil – Vodafone, kar bo še potrdilo razloge za nakup. S predplačniškimi paketi M mobil, ki smo jih vključili v sistem kartic Mercator Pika, našim kupcem namreč omogočamo tudi dostop do ekskluzivnih ugodnosti v trgovinah različnih programov skupine Mercator in Mercatorjevih partnerjev."

Dejan Turk, predsednik Si.mobilove uprave, je o skupnem prodajnem nastopu na trgu dejal: "Ponudba predplačniških paketov M mobil odlično dopolnjuje našo ponudbo najugodnejših naročniških paketov Smart. Si.mobil - Vodafone z znanjem, izkušnjami in kot izvajalec storitev za paket M mobil želi še naprej prispevati k uspešnemu nastopu Mercatorja na trgu mobilne telefonije."

Prodajno informativno točko M mobil zaznamuje tudi oblikovna drugačnost, ki odraža novost v prodajnem pristopu in sledi trendom hitro razvijajoče se telekomunikacijske panoge, ki v ospredje postavlja uporabniško izkušnjo.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki