marketing
več | arhivpoudarjeno
TelekomTelekom s paketom, ki vsebuje letno količino prenosa podatkov
16.11.2018

V Telekomu Slovenije so kot prvi pri nas pripravili mobilni paket, ki mobilnega prenosa podatkov ne omejuje več na mesec, temveč uporabniku daje na voljo 2019 GB prenosa podatkov za vse leto, v državah območja z EU-tarifo pa je brez doplačila na voljo do 9,1045 GB mesečno. Poimenovali so ga Vse dobro.

slikaEvropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu
14.11.2018

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

slikaSamsung razkriva inovacije na področju umetne inteligence, interneta stvari in mobilne uporabniške izkušnje
12.11.2018

Samsung je predstavil novo zmogljivo orodje za svoji platformi Bixby in SmartThings, ter novo, zmogljivo mobilno izkušnjo z One UI in Infinity Flex Display. Da bi povezano življenje lahko postalo realnost, je Samsung razvijalcem in partnerjem olajšal hitro gradnjo, zagon in širjenje novih izkušenj na milijone naprav po vsem svetu.

slikaNokia 6.1 Plus ponovno dobiva opcijo skrivanja zareze
09.11.2018

Zareza, ki jo je prvi predstavil Apple z iPhonom X je predmet razprav že vse od takrat. Nekateri jo zagovarjajo, spet nekateri menijo, da ne izboljša uporabniške izkušnje. Nekateri proizvajalci v mobilnike vgrajujejo možnost skrivanja zareze, to opcijo je imela tudi Nokia 6.1 Plus, vendar jo je kasneje umaknil Google.

slikaZTE v ZDA izgublja tržni delež
07.11.2018

ZTE, nekoč vodilni proizvajalec naprav na predplačniškem trgu v ZDA, počasi izginja iz tega trga, kar je posledica težav z oblastmi, navajajo pri analitičnem podjetju GlobalData.

slikaSpletni nepridipravi so na lovu za uporabniškimi imeni in gesli študentov ter zaposlenih
05.11.2018

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so zaznali številne spletne napade, ki so bili usmerjeni na najmanj 131 univerz v 16 državah. Ti poskusi kraje občutljivih univerzitetnih podatkov so se zgodili v 12 mesecih (od septembra 2017 do avgusta 2018), pri čemer so od septembra 2017 zabeležili skoraj 1000 napadov s spletnim ribarjenjem.

članki

Lenovo viša prihodke

Deli z ostalimi

07.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Lenovo je objavilo rezultate za tretje poslovno četrtletje, ki se je za podjetje končalo 31. decembra 2017. V omenjenem obdobju je ustvarilo 12,9 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 6,3 odstotka več kot v enakem obdobju leto prej in 10 odstotkov več kot v drugem četrtletju poslovnega leta 2017/18.

Odlično poslovanje sta beležila predvsem oddelka računalnikov in pametnih naprav (PCSD) in rešitev za podatkovne centre (DCG). Oddelek mobilnih rešitev (MBG) je posloval skladno s pričakovanji za to četrtletje. Lenovo je ustvaril 150 milijonov dolarjev dobička pred obdavčitvijo, kar je štirikrat več kot v prejšnjem četrtletju in skoraj 50 odstokov več kot v istem obdobju lani.

Vodstvo podjetja Lenovo je odlične rezultate pripisalo izvajanju trivalovne strategije, ki poudarja ohranjanje vodilne vloge na ključnih področjih, rasti na pomembnih segmentih in vlaganj v tehnologije v razvoju. V obravnavanem četrtletju so za rast Lenova skrbeli predvsem prodaja osebnih računalnikov ter dobro poslovanje oddelkov za podatkovne centre in mobilne rešitve kot tudi razvoj na področju naprav in oblačnih storitev ter infrastrukturnih oblačnih tehnologij.

"Družba Lenovo pospešuje svojo preobrazbo v vodilno podjetje na vseh segmentih, kjer deluje. Opažamo znatno izboljšanje in močne rezultate v nekaterih najbolj zanimivih tehnoloških sektorjih, na področju pametnih naprav in podatkovnih centrov. »Prihodki, marže, dobiček, inovacije, zmogljivosti in uporabniške izkušnje rastejo, rezultati pa spet potrjujejo pravilnost strategije preoblikovanja, ki jo izvajamo«, je povedal Yang Yuanqing, predsednik in izvršni direktor družbe Lenovo.

Oddelek računalništva in pametnih naprav (PCSD) je v tretjem četrtletju spet dokazal svojo moč. Lenovo je dobil nov zagon in izkoristil prednosti razvoja novih rešitev. Podjetje je izkoristilo trenutek in vlagalo v prihajajoče tehnologije, vključno z obogateno (AR) in navidezno resničnostjo (VR). Zastavonoše so bili dodatki Star Wars: Jedi Challenges AR, ki jih je podjetje razvilo v partnerstvu z družbo Disney in tako še utrdilo svojo prisotnost v segmentu rešitev VR/AR.

Oddelek za podatkovne centre (DCG) nadaljuje s svojo preobrazbo, v tretjem četrtletju pa je dosegel najvišje prihodke v zadnjih dveh letih. Napredek je očiten v vseh segmentih in po vsem svetu.

Oddelek za mobilne rešitve (MBG) je posloval po pričakovanjih glede na številne izzive s strani konkurentov. Podjetje sledi usmeritvi doseganja dolgoročne in trajnostne rasti. Najboljše rezultate je prodaja mobilnih telefonov zabeležila v Latinski Ameriki, kjer je na letni ravni presegla rast trga za skoraj 30 odstotnih točk.

Bruto dobiček iz poslovanja se je povečal za 9,8 odstotka in dosegel 1,8 milijarde dolarjev (8,6 odstotka več glede na enako lansko četrtletje). Bruto marža je znašala 13,5 odstotka, operativni dobiček v četrtletju pa se je v primerjavi z lanskim letom povečal za 114 milijonov dolarjev.

Osnovna izguba na delnico je znašala 2,53 centa USD, kar je posledica enkratnega negotovinskega davka v višini 400 milijonov dolarjev, ki je posledica davčne reforme v ZDA in ponovnega merjenja odloženih davčnih terjatev. Družba Lenovo meni, da lahko nižja davčna stopnja v prihodnje koristi njenemu poslovanju v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki