marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung želi uporabnike iPhonov
22.11.2017

Samsung je na domačem trgu v Južni Koreji predstavil zanimiv prodajni prijem, ki je namenjen predvsem uporabnikom jabolčnih naprav. Tako imajo le-ti možnost enomesečne uporabe Galaxya S8 in Note8 in s tem možnost, da si ustvarijo lastno mnenje o napravah.

TelekomOdslej je mogoč nakup kriptovalut tudi prek sporočil SMS
20.11.2017

Telekom Slovenije je v sodelovanju s ponudnikom storitve BitIns Ltd. omogočil nakup kriptovalut Bitcoin in Ethereum tudi prek sporočil SMS, uporabnik pa nakup plača s pomočjo storitve Moneta, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z mobilnikom.

slikaTudi LG prejel nagrade CES za inovativnost
17.11.2017

Podjetje LG Electronics (LG) je za inovacije na področju tehnologije in oblikovanja prejelo nagrade sejma CES 2018 za inovacije (CES Innovation Award), ki jih podeljuje Zveza potrošnikov za tehnologijo (CTA). Nagrade bodo podeljene januarja na sejmu v Las Vegasu.

slikaSamsung prejel nagrade za inovacije CES 2018
15.11.2017

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

slikaLenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov
13.11.2017

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

slikaMobilna aplikacija MOJ@SKB
10.11.2017

Končno so tudi pri SKB banki poskrbeli za uporabnike mobilnih napravic in izdali aplikacijo MOJ@SKB s katero je možno preko pametnega mobilnika upravljati s svojimi financami podobno, kot je bilo doslej možno preko spletne banke SKB.net.

članki

Za nove dimenzije estetike s partnerstvom z blagovno znamko Ricostru

Deli z ostalimi

17.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei verjame, da je dizajn eden ključnih elementov v tehnologiji. S tem namenom je povezal modo in tehnologijo z zanimivim partnerstvom z modno blagovno znamko Ricostru. Partnerstvo prinaša novo estetiko v tehnološko oblikovanje prihajajočih telefonov in dodatkov zanje. Z združitvijo Huaweijeve napredne tehnologije in Ricinega futurističnega oblikovanja bo Huawei povzdignil izgled in uporabnost svojih telefonov.

Rico Manchit Au, vzhajajoča zvezda modnega sveta, si je prislužila svoje mesto in podporo mednarodne modne industrije z vključitvijo v prestižen izbor “Vogue Talent Corner” leta 2012 in s predstavitvijo kolekcije za pomlad/poletje 2017 na milanskem tednu mode. Blagovna znamka Ricostru združuje vizualno estetiko z ostrimi linijami, inovativnim izdelovanjem in visoko-tehnološkimi tkaninami, ki prinašajo futurističen duh prepletanja narave, časa in prostora. Kreativni pristopi blagovne znamke se prenašajo v udobne in čiste dizajne.

Kot tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov je Huawei CBG v letu 2016 doživel neverjetne uspehe. Na prestižni Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk je dosegel 72. mesto, s prodajo telefonov Huawei P9 in Huawei P9 Plus pa je presegel številko 10 milijonov.

Partnerstvo z Ricostru bo nadgradilo Huaweijeve pretekle dosežke s presenetljivo estetiko in unikatno uporabniško izkušnjo. Glory Cheung, direktorica Huaweijevega marketinga je povedala: »Resnično se veselimo sodelovanja z Rico, ki v svet dodatkov za pametne telefone prinaša nove estetske koncepte. Huawei verjame, da lahko tehnologija zaživi z umetnostjo in uporabnikom omogoči izražanje svoje identitete. Huawei bo še naprej ponujal produkte, ki bodo na trgu izstopali – tokrat z dizajnom in vizijo Ricostru.«

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki