marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaBo Apple v letu 2018 izdeloval lastne OLED zaslone?
26.07.2017

Apple trenutno kupuje vse razpoložljive OLED zaslone, že za prihodnje leto pa imajo očitno nove načrte. Kupili so namreč CVD naprave za izdelovanje 2,5G OLED zaslonov.

A1A1 Slovenija presegel svojo obvezo
25.07.2017

A1 Slovenija je do 31. maja 2017 uspešno zagotovil dostop do hitrega širokopasovnega interneta na 225 t.i. belih lisah iz obveze, ki jo je pred tremi leti dal državi, in še na dodatnih 18 belih lisah. Skupaj je tako A1 Slovenija v okviru projekta pokril 291 naselij na belih lisah in danes s svojim omrežjem 4G/LTE in hitrostmi vsaj 10 Mbit/s pokriva že več kot 98 odstotkov prebivalstva Slovenije.

slikaLenovo predstavil svoje videnje umetne inteligence
24.07.2017

Lenovo je na konferenci Tech World, ki jo je organiziral na Kitajskem, predstavil svoje videnje vloge umetne inteligence v sodobnem svetu in več prototipnih rešitev.

slikaSpremembe pri vrhu v HMD Global
21.07.2017

HMD Global, lastnik blagovne znamke Nokia, je dokaj nepričakovano objavil, da jih zapušča njihov prvi mož Arto Numella, njegov odstop pa v veljavo stopi takoj.

slikaSamsung Galaxy S8 se prodaja bolje od predhodnika
19.07.2017

Zadnja poročila iz Južne Koreje navajajo, da se Samsungov dvojec Galaxy S8/S8+ prodaja slabše kot predhodnik Galaxy S7. V poročilu tudi navajajo, da prodaja v zadnjem mesecu upada in da je Samsung prodal »samo« 8,9 milijona Galaxya S8, v enakem obdobju lani pa kar 12 milijonov Galaxya S7.

slikaOdposlanih že milijon Honorjev 9
17.07.2017

Nov Honorjev paradni konj Honor 9 ponaša znamko še višje. Od predstavitve na Kitajskem pred dobrim mesecem dni in samo dva tedna po globalni predstavitvi v Berlinu je bilo po vsem svetu odposlanih že milijon naprav Honor 9.

članki

Za nove dimenzije estetike s partnerstvom z blagovno znamko Ricostru

Deli z ostalimi

17.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei verjame, da je dizajn eden ključnih elementov v tehnologiji. S tem namenom je povezal modo in tehnologijo z zanimivim partnerstvom z modno blagovno znamko Ricostru. Partnerstvo prinaša novo estetiko v tehnološko oblikovanje prihajajočih telefonov in dodatkov zanje. Z združitvijo Huaweijeve napredne tehnologije in Ricinega futurističnega oblikovanja bo Huawei povzdignil izgled in uporabnost svojih telefonov.

Rico Manchit Au, vzhajajoča zvezda modnega sveta, si je prislužila svoje mesto in podporo mednarodne modne industrije z vključitvijo v prestižen izbor “Vogue Talent Corner” leta 2012 in s predstavitvijo kolekcije za pomlad/poletje 2017 na milanskem tednu mode. Blagovna znamka Ricostru združuje vizualno estetiko z ostrimi linijami, inovativnim izdelovanjem in visoko-tehnološkimi tkaninami, ki prinašajo futurističen duh prepletanja narave, časa in prostora. Kreativni pristopi blagovne znamke se prenašajo v udobne in čiste dizajne.

Kot tretji največji svetovni proizvajalec pametnih telefonov je Huawei CBG v letu 2016 doživel neverjetne uspehe. Na prestižni Interbrandovi lestvici najboljših globalnih blagovnih znamk je dosegel 72. mesto, s prodajo telefonov Huawei P9 in Huawei P9 Plus pa je presegel številko 10 milijonov.

Partnerstvo z Ricostru bo nadgradilo Huaweijeve pretekle dosežke s presenetljivo estetiko in unikatno uporabniško izkušnjo. Glory Cheung, direktorica Huaweijevega marketinga je povedala: »Resnično se veselimo sodelovanja z Rico, ki v svet dodatkov za pametne telefone prinaša nove estetske koncepte. Huawei verjame, da lahko tehnologija zaživi z umetnostjo in uporabnikom omogoči izražanje svoje identitete. Huawei bo še naprej ponujal produkte, ki bodo na trgu izstopali – tokrat z dizajnom in vizijo Ricostru.«

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki