marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

slikaVsebine za odrasle odlična krinka za napade
09.02.2018

Več kot 1,2 milijona ljudi ali 25,4 % vseh uporabnikov mobilnih telefonov, sicer žrtev zlonamerne programske opreme v letu 2017, je je bilo napadenih s programi, ki so jih z vsebinami za odrasle zvabili v namestitev škodljive kode.

članki

Huawei se pomika proti vrhu

Deli z ostalimi

17.02.2017
Objavil: Dare Gliha

Glede na podatke, ki jih je predstavilo eno vodilnih analitičnih podjetij Strategy Analytics and Counterpoints Research, je Huawei Consumer Business Group (CBG) postal tretji največji proizvajalec telefonov glede na tržni delež, ki sedaj znaša 10 %. Svetovna rast prodaje telefonov je v splošnem zrasla za 2,3 %, v svetu pa se je prodalo kar 1,47 milijard telefonov, od tega 467 milijonov na Kitajskem.

Največjih pet predstavljajo Samsung, Apple, Huawei, Oppo in Vivo, pri čemer imajo tri kitajske blagovne znanke skupaj kar 20 % tržni delež. V letu 2016 je Huawei prodal kar 139,3 milijonov naprav, kar je 30,2 odstotkov več kot leto poprej.

Kljub upočasnjeni rasti globalnega trga mobilnih telefonov, je letna rast Huaweija pokazala močan napredek, ki je precej nad povprečjem same industrije. V letu 2014 so namreč prodali 75 milijonov telefonov, v letu 2015 108 milijonov, v letu 2016 pa skoraj 140 milijonov.

Več kot 70.000 ponudnikov Huawei telefonov

Huawei je s svojo lastno trgovino prisoten že v več kot 45 državah sveta, sodeluje pa tudi z več tisoč distributerji po vsem svetu, kar odseva dejstvo, da najdete Huawei naprave v kar 70.000 trgovinah po vsem svetu.

»Huawei je osvojil trg s telefonoma P9 in Mate 9, s premium linijami pa bo nadaljeval svojo močno prisotnost na trgu,« pravi Tarun Pathak, pomočnica direktorja Counterpoint Research. Pomladna in jesenska predstavitev novih telefonov – pri čemer sta oba opremljena s kamero Leica – je zagotovila odlične rezultate za Huawei v zadnji četrtini leta 2016. Vsekakor mora Huawei nadaljevati svojo močno prisotnost v Severni Ameriki in Aziji, da bo lahko dosegal želene rezultate. »Če Huaweiju uspe zgraditi svojo pozicijo v Evropi, Latinski Ameriki, Srednjem Vzhodu in Afriki bo vsekakor dosegel svoj cilj, prehiteti Apple,« dodaja Tina Lu, analitičarka Counterpoint Research.

Huawei prehitel Ikeo, Siemens, Vodafone, Zaro

Na lestvici 500 najbolj uveljavljenih blagovnih znamk leta 2017, ki jo kreira Brand Finance, se je Huawei uvrstil na 40. mesto. Huawei, ki je vse bolj priljubljena blagovna znamka tako v Sloveniji kot v svetu, se po lestvici vztrajno vzpenja in se uvršča pred Ikeo, Ford, Volkswagen in H&M.

Huawei prejel kar 5 nagrad za dizajn

Na nedavnem dogodku v Hanoverju je Huawei prejel kar pet nagrad za dizajn. iF nagrade za dizajn so podeljene s strani najstarejšega inštituta za dizajn v Nemčiji, ki je mednarodno prepoznan kot neodvisen, natančen in zanesljiv. Po izstopajočem dizajnu so letos na izboru prepoznali pet izdelkov Huawei: telefon Mate 9 Pro, ovitek za telefon Mate 9 Pro Smart Cover, sodoben telefon linije Nova, Nova Plus, tablico MediaPad M3 in pametno športno uro HUAWEI FIT.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki