marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaApple vložil patent za brezžično polnjenje med napravami
20.08.2018

Apple je na ameriškem patentnem uradu USPTO vložil patent, ki opisuje brezžično polnilno tuljavo, ki lahko prenaša tok dvosmerno. Teoretično to pomeni, da bi lahko MacBook ali iPad brezžično polnil iPhone.

slikaHMD želi razširiti poslovanje v ZDA
17.08.2018

HMD je s svojimi produkti v ZDA bolj slabo zastopan, saj ponujajo le nekaj mobilnikov srednjega cenovnega razreda. Očitno pa želijo to sedaj spremeniti, na LikedInu so namreč objavili, da iščejo novo ekipo, ki jim bo pomagala pri rasti na tem trgu.

slikaNokia in T-Mobile v partnerstvo za izgradnjo omrežja 5G
15.08.2018

Nokiini poslovni rezultati v drugem četrtletju letošnjega leta niso bili bleščeči, vendar se do konca leta pričakuje boljše številke. Do konca leta bo namreč več operaterjev pričelo z izgradnjo omrežij 5G, pri Nokii pa so v luči teh pričakovanj oznanili partnerstvo z operaterjem T-Mobile.

slikaHuawei bi lahko prehitel Samsung pri lansiranju zložljivega mobilnika
13.08.2018

Po mnenju tržnih analitikov Huawei vlaga veliko truda, da bi bil prvi proizvajalec, ki bi predstavil popolnoma funkcionalen zložljiv pametni telefon. Viri trdijo, da želi pri tem Kitajski proizvajalec predvsem premagati največjega konkurenta, korejski Samsung.

slikaApplu pada tržni delež v segmentu pametnih ur
10.08.2018

Canalys je objavil svoje četrtletne rezultate na trgu pametnih ur. Čeprav je v drugem četrtletju 2018 Apple prodal preko 3,5 milijona svojih ur Watch, je vseeno zaradi rasti trga izgubil nekaj odstotkov tržnega deleža.

slikaHuawei najavil poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018
09.08.2018

Huawei Consumer Business Group je pred nekaj dnevi najavil svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta 2018. Podjetje je objavilo trdno rast z več kot 95 milijonov odposlanih enot globalno. Po podatkih organizacije IDC se je Huawei povzpel in postal drugi največji proizvajalec pametnih telefonov na svetu v drugi četrtini leta z globalnim tržnim deležem v višini 15,8 %.

članki

Huawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018

Deli z ostalimi

14.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

Pri Brand Finance vsako leto ocenijo tisoče znanih blagovnih znamk. Gre za eno najbolj kredibilnih globalnih agencij, ki ocenjuje vrednost blagovnih znamk s strogim kriterijem, ki ne upošteval le indeksa moči znamke (Brand Stregth Index, BSI), ampak tudi zvestobo blagovni znamki in marketinške investicije.

Letno poročilo organizacije Brand Finance vedno sproži debato, ker za mednarodna podjetja, ki se pojavijo na seznamu, to ne pomeni le prikaza celovite moči, ampak potrjuje vrednost njihove znamke na globalnem nivoju.

Huawei se je od leta 2016 do leta 2018 uvrstil sledeče:

• Leto 2016: 47. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2017: 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2018: 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500

Poleg vsakoletnega napredovanja po lestvici Brand Finance pa se je Huawei pojavil tudi na lestvici BrandZ Top 100 Brands ter Interbrandovi lestvici Best 100 Brands. Iz vsega tega sta razvidna moč in trud vztrajno rastoče znamke.

Leto 2017 je bilo za Huawei v znamenju stalnih prebojev. Huaweijeva serija Mate 10 je prejela številne nagrade. Huawei je nadaljeval sodelovanje z Leico, Porsche Designom, Googlom ter drugimi vrhunskimi blagovnimi znamkami v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje.

Tudi v prihodnosti se bo Huawei na podlagi potreb potrošnikov s pomočjo inovativnih idej pomikal naprej in prinašal vedno nova presenečenja globalnim potrošnikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki