marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Huawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018


14.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

Pri Brand Finance vsako leto ocenijo tisoče znanih blagovnih znamk. Gre za eno najbolj kredibilnih globalnih agencij, ki ocenjuje vrednost blagovnih znamk s strogim kriterijem, ki ne upošteval le indeksa moči znamke (Brand Stregth Index, BSI), ampak tudi zvestobo blagovni znamki in marketinške investicije.

Letno poročilo organizacije Brand Finance vedno sproži debato, ker za mednarodna podjetja, ki se pojavijo na seznamu, to ne pomeni le prikaza celovite moči, ampak potrjuje vrednost njihove znamke na globalnem nivoju.

Huawei se je od leta 2016 do leta 2018 uvrstil sledeče:

• Leto 2016: 47. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2017: 40. mesto na lestvici Brand Finance Global 500
• Leto 2018: 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500

Poleg vsakoletnega napredovanja po lestvici Brand Finance pa se je Huawei pojavil tudi na lestvici BrandZ Top 100 Brands ter Interbrandovi lestvici Best 100 Brands. Iz vsega tega sta razvidna moč in trud vztrajno rastoče znamke.

Leto 2017 je bilo za Huawei v znamenju stalnih prebojev. Huaweijeva serija Mate 10 je prejela številne nagrade. Huawei je nadaljeval sodelovanje z Leico, Porsche Designom, Googlom ter drugimi vrhunskimi blagovnimi znamkami v želji po izboljšanju uporabniške izkušnje.

Tudi v prihodnosti se bo Huawei na podlagi potreb potrošnikov s pomočjo inovativnih idej pomikal naprej in prinašal vedno nova presenečenja globalnim potrošnikom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki