marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei prodal preko dva milijona ur Watch GT
26.06.2019

Huawei je v prvem četrtletju letošnjega leta odlično prodajal svoje nosljive naprave, zabeležili so kar 282 % povišanje glede na leto poprej. Podjetje je skupaj razposlalo pet milijonov naprav, kar jih uvršča med največje tri znamke v tej kategoriji.

slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

članki

Družba Huawei v letu 2014 vložila več kot 5,6 milijard evrov v raziskave in razvoj

Deli z ostalimi

23.01.2015
Objavil: Thomas Bergant

Družba Huawei je povečala globalne prihodke od prodaje za približno 20 odstotkov in bo v letu 2014 dosegla preko 40 milijard evrov. Predstavniki družbe so ob tem dejali, da ohranjajo rast prodaje predvsem z ustvarjanjem dobrih poduktov z dodano vrednostjo.

Dobiček iz osnovne dejavnosti bo z 12 odstotno rastjo znašal okoli 4,8 milijarde evrov, kar je v skladu z rezultati iz leta 2013, je napovedala članica uprave za finance družbe Huawei Meng Wanzhou.

Vse poslovne enote družbe so v letu 2014 poslovale uspešno, prihodek divizije za nosilna omrežja pa je zahvaljujoč vedno večjim naložbam v 3G omrežja in povečanim naložbam v 4G omrežia po vsem svetu narastel za 15 odstotkov. Poslovna enota za podjetja, ki svoje storitve zagotavlja več kot 100 podjetjem iz seznama TOP500 podjetij na svetu, je zabeležilia rast prihodkov za 27 odstotkov. Družba Huawei je v minulem letu sklenila tudi strateška partnerstva z vodilnimi podjetji kot sta SAP in Accenture iz naslova številnih inovacij na področju računalništva v oblaku in upravljanja masovnih podatkov. Tudi enota za poslovne uporabnike je v primerjavi z lanskimi rezultati dosegla rast prihodkov za 32 odstotkov, predvsem zaradi povečane prodaje naprav srednjega in visokega razreda ter vse večjega zanimanja po napravah družbe Huawei na trgih v razvoju.

"Glavni razlog za kontinuiran uspeh družbe Huawei je vzdrževanje temeljnih vrednot družbe - osredotočenost na potrebe kupcev in vlaganje v zaposlene, ki igrajo ključno vlogo pri poslovnanju družbe," je dejala W. Meng. Dodala je, da je prav tako pomembno tudi nenehno preoblikovanje načina upravljanja in organizacijske strukture za povečanje učinkovitosti ter strast do posla.

"Do leta 2025 bo število povezav po vsem svetu preseglo 100 milijard in medsebojna povezljivost bo postala tako splošno razširjena kot zrak in voda," je dejala gospa Meng. "Vseobsegajoča povezljivost in veliki podatki bodo sprožili novo industrijsko revolucijo v pametni tehnologiji, ki bo pripeljala do modernizacije tradicionalnih industrij in preoblikovala današnje industrije ter poslovni svet.."

"Fokus inovacij v industriji se bo prenesel iz interneta za končne uporabnike, k internetu v industriji. Čaka nas bolj povezan svet. Kjerkoli, kadarkoli, povezljivost bo postala nova norma," je še dodala članica uprave za finance družbe Huawei, Meng Wanzhou.

Družba Huawei se je zavezala k povezovanju številnih sistemov, podjetij, mest in ljudi po vsem svetu. Tako izboljšuje učinkovitost na delovnih mestih, pomaga pri spreminjanju industrije, ustvarja boljšo uporabniško izkušnjo in omogoča prosto izmenjavo misli in idej. Huawei bo postal eno izmed vodilnih podjetij, ki omogoča razvoj informacijske družbe.

Za uresničitev te vizije družba Huawei nenehno vlaga v izgradnjo tehnološko naprednih sistemov in rešitev. V letu 2014 je družba Huawei vložila med 5,5 in 5,7 milijard evrov v raziskave in razvoj, kar je 28 odstotkov več kot v letu 2013. Družba je v minulih desetih letih vložila več kot 26 milijard evrov v raziskave in razvoj. Poleg tega je predložila tudi 546 predlogov za LTE temeljne standarde 3GPP, kar je skoraj četrtina vseh svetovnih predlogov.

Družba Huawei je leta 2014 bila prvič uvrščena tudi na seznam Thompson Reuters Top 100 globalnih inovatorjev. Družba je bila tudi prvo kitajsko podjetje, ki se je uspelo uvrstiti na prestižno lestvico Top 100 najboljših svetovnih blagovnih znamk in se uvrstila na 94. mesto.

Finančni rezultati so nerevidirani. Družba Huawei bo objavilo končne finančne rezultate, ki jih je revidiralo računovodsko podjetje KPMG, marca 2015.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki