marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei predstavil serijo Mate 30, tokrat brez Googlovih aplikacij
20.09.2019

Huawei je včeraj v Munchenu predstavil novi napravi iz serije Mate in sicer Mate 30 in Mate 30 Pro. Gre za prva mobilnika te družbe, ki zaradi trgovinske vojne z ZDA prihajata brez priljubljenih Googlovih aplikacij.

slikaPri Telekomu danes pričenjajo s prodajo mobilnikov iPhone in ure Apple Watch 5
20.09.2019

Telekom Slovenije bo danes, ko se prične tudi globalna prodaja najnovejših Apple naprav, pričel s prodajo mobitelov serije Pro, iPhone 11 Pro in iPhone 11 Pro Max, iPhone 11 ter ure Apple Watch Series 5 (GPS). V E-trgovini Telekoma Slovenije so mobilniki na voljo že od polnoči dalje, v vseh Telekomovih centrih po Sloveniji pa ob njihovem običajnem odprtju.

slikaHTC je imenoval novega izvršnega direktorja za razvoj 5G, AI in XR
18.09.2019

Družba HTC je včeraj na mesto izvršnega direktorja družbe imenovala Yvesa Maitreja. Yves prihaja v HTC iz podjetja Orange, ene največjih svetovnih telekomunikacijskih družb, kjer je zasedal položaj višjega podpredsednika skupine za mobilne večpredstavne vsebine in naprave.

slikaHuawei razmišlja o prodaji 5G
16.09.2019

V nedavnem intervjuju za The Economist je izvršni direktor in ustanovitelj Huaweija Ren Zhengfei razkril, da podjetje preučuje možnost prodaje tehnologije 5G. Dodal je še, da bo Huawei iskal kupca s sedežem zunaj Azije, zelo verjetno na zahodu.

slikaSamsung sodeluje s partnerji za izjemne izkušnje z Galaxy Fold
13.09.2019

Samsung Electronics z Galaxy Fold prepogljivim telefonom utira pot prihodnosti nove mobilne kategorije. Naznanja začetek nove dobe mobilne tehnologije in skupaj s partnerji razvija ter prinaša novo uporabniško izkušnjo na prepogljivem telefonu.

članki

Huawei na 72. mestu na Interbrandovi lestvici globalnih blagovnih znamk

Deli z ostalimi

10.10.2016
Objavil: Dare Gliha

Huawei je na letošnji lestvici stotih najboljših globalnih blagovnih znamk napredoval za 16 mest in je trenutno 72. S tem je Huawei že drugo leto zapored napredoval na lestvici, po tem, ko je družba leta 2014 postala prva kitajska blagovna znamka, ki je bila prepoznana kot del lestvice Best Global Brand.

Interbrand ugotavlja, da je Huawei zopet v središču pozornosti s svojimi rezultati. Vrednost njegove blagovne znamke se je približala 5.835 milijonom dolarjev, kar pomeni 18 % rast. V letnem poročilu Interbrand je Huawei ena od najhitreje rastočih znamk na področju tehnologije, saj se je letos povzpela iz 72. na 88. mesto.

Huawei je prepričan, da hitra rast izhaja iz dejstva, da svoje uporabnike postavljajo na prvo mesto, hkrati pa vztrajajo pri paradigmi zagotavljanja izdelkov in storitev, ki prinašajo dobro kakovost za dobro ceno. Huawei je na vodilni na kitajskem trgu že kar nekaj časa, sedaj pa se strateško pozicionira tudi na globalnem.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki