marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPrihaja skeniranje hrane s pametnimi mobilniki
15.10.2018

BASF predstavlja Hertzstück, inovativni infrardeči detektor, ki lahko kmalu preusmeri pametne telefone v prenosne laboratorije, primerne velikosti za v žep. Prikazani prototip miniaturnega spektrometra bo potrošnikom denimo omogočil merjenje vsebnosti maščobe v skuti, kot prikazuje infografika.

slika5G in GDPR koristna za kiberkriminal?
12.10.2018

Europol je v zadnjem poročilu IOCTA 2018 navedel, da se lahko zaradi prihajajoče tehnologije 5G v navezi z GDPR zgodi, da bodo varnostne službe precej težje sledile kiberkriminalu, posledično pa bo delo zlikovcem olajšano.

slikaFacebook Lite sedaj tudi za iOS
10.10.2018

Facebook Lite je različica aplikacije Facebook, ki omogoča hitrejše delovanje na manj zmogljivi strojni opremi. Za operacijski sistem Android je na voljo že od leta 2015, sedaj pa se aplikacija seli tudi na jabolčne naprave.

slikaBo Google Applu plačeval devet milijonov dolarjev letno?
08.10.2018

Google naj bi Applu plačeval okoli devet milijonov dolarjev letno in sicer zgolj za to, da bo na operacijskem sistemu iOS privzeti brskalnik. Novico je prvi lansiral Rod Hall, analist pri Goldman Sachsu.

slika75 % ljudi uporablja svojo povezano napravo, da se izogne pogovoru v živo
05.10.2018

Povezane naprave postajajo ključne pri ohranjanju medosebnih stikov, hkrati pa so za številne tudi pomembna uteha v različnih družbenih situacijah, ko ne želijo komunicirati z drugimi. Nedavna raziskava družbe Kaspersky Lab je namreč potrdila ta vedenjski trend, saj je kar tri četrtine ljudi (75 %) priznalo, da uporabljajo svoje naprave pod pretvezo zaposlenosti, ker se želijo izogniti pogovoru z drugo osebo.

slikaSodelovanje podjetij MBILLS, Petrol in Mastercard prinaša preprosto plačevanje za vse, kadarkoli in kjerkoli
04.10.2018

Podjetje MBILLS je z uvedbo debetne kartice mBills Mastercard skokovito razširilo možnosti plačevanja z mBills na skoraj 44 milijonov prodajnih mest•* po vsem svetu. MBILLS je tako postalo tudi prvo slovensko podjetje, ki je lansiralo debetno kartico Mastercard.

članki

Huawei edino kitajsko podjetje na lestvici Most Valuable Brands of 2018

Deli z ostalimi

01.06.2018
Objavil: Dare Gliha

Huawei je edino kitajsko podjetje, ki se pojavlja na lestvici Most Valuable Brands, ki jo vsako leto sestavi revija Forbes. Huawei je že drugo leto zapored prisoten na lestvici in z blagovno znamko v vrednosti 8,4 milijarde ameriških dolarjev zaseda 79. mesto.

Huawei se je na lestvici prvič pojavil leta 2017, ko je zasedel 88. mesto z blagovno znamko v vrednosti 7,3 milijarde ameriških dolarjev. Po letu hitrega razvoja je vrednost blagovne znamke Huawei zrasla za 15 % glede na prejšnje leto in sedaj znaša 8,4 milijarde ameriških dolarjev, kar pomeni preskok iz 88. na 79. mesto na lestvici.

Tehnološka podjetja še naprej kraljujejo na prvih 5 mestih seznama in predstavljajo kar 20 % celotne vrednosti lestvice 100 najboljših. Na prvo mesto se je že osmo leto zapored uvrstilo podjetje Apple. Sledijo mu Google, Microsoft in Amazon. Podjetja na seznamu najboljših 100 prihajajo iz 16-ih držav in regij po svetu. ZDA zasedajo kar 54 mest, sledijo pa ji Nemčija z 12 ter Japonska in Francija s 7. Huawei je še vedno edino kitajsko podjetje na seznamu.

V letu 2017 je Huawei dosegel hiter globalni razvoj, ki ga je poganjal poln nabor naprav serije Mate, P in Nova. Predstavitev modelov serij Huawei P10 in Mate 10 je pripomogla rasti premuim statusa ter vpliva znamke Huawei v svetovnem trgu naprav najvišjega segmenta. Po drugi strani pa je Nova 2s, s poudarkom na najnovejših modnih trendih, požela uspeh med mlajšimi generacijami.

Huawei je marca 2018 v Parizu uradno predstavil serijo P20. Z edinstveno in inovativno trojno Leica kamero, barvnim prelivom Twilight na hrbtu in funkcijami umetne inteligence je serija Huawei P20 postala globalna senzacija. Po podatkih organizacije IDC je Huawei povečal tržni delež za 13,8 % in sedaj znaša 11,7 %. To uvršča podjetje Huawei na tretje mestu na svetu.

Svetovna prepoznavnost blagovne znamke Huawei je prav tako zrasla na 85 % v letu 2018, medtem ko se je za 100 % dvignil razmislek med potrošniki o znamki Huawei pri nakupu. Glede na podatke organizacije IPSOS se prepoznavnost, razmislek in ocena NPS znamke Huawei na domačem, kitajskem trgu uvršča na 1. mesto.

Medtem pa se je Huawei odrezal dobro tudi v drugih svetovnih merilih blagovnih znamk. Huawei se je septembra 2017 uvrstil na 70. mesto lestvice najbolj vrednih blagovnih znamk Interbrand TOP100. Februarja 2018 je organizacija Brand Finance predstavila lestvico "Global TOP 500 Brand Values in 2018", kjer je Huawei zavzel 25. mesto z vrednostjo znamke 38 milijard ameriških dolarjev.

Stalna rast podjetja Huawei na globalnih trgih ter višanje vpliva blagovne znamke so posledica dolgoletne predanosti tehnološkim inovacijam in vlaganja v razvoj in raziskave. Glede na letno poročilo družbe Huawei so v letu 2017 vložili 89,7 milijard kitajskih juanov, kar predstavlja kar 14,9 % prihodkov. V zadnjih desetih letih je Huawei tako vložil skupno več kot 394 milijard kitajskih juanov.

Na področju patentov je imel Huawei na dan 31. decembra 2017 skupno odobrenih kar 74.307 patentov. Poleg tega je Huawei vložil 64.091 patentov na Kitajskem in nabral kar 48.758 patentnih prijav v tujini, od katerih jih je bilo kar 90 % vezanih na izume.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki