marketing
več | arhivpoudarjeno
TelemachTelemach sedaj tudi z mobilno poslovalnico
23.10.2017

Telemach se po novem lahko pohvali z inovativnim načinom pristopa k svojim obstoječim in potencialnim uporabnikom. Z mobilno poslovalnico uporabnikom, ki v svoji bližini nimajo Telemachovega prodajnega mesta, namreč omogoča nakup izdelkov in storitev tako rekoč pred njihovim pragom.

slikaDružbi Kaspersky Lab platinasto priznanje Gartner Peer Insights
23.10.2017

Družba Kaspersky Lab je prejemnica platinaste nagrade v kategoriji platform za zaščito končnih točk. Gre za najvišje priznanje strokovnih uporabnikov v okviru ocenjevalne platforme raziskovalne družbe Gartner (angl. 2017 Gartner Peer Insights Customer Choice Awards for Endpoint Protection Platforms).

slikaSamsung Pay ima že 6,44 milijona uporabnikov
20.10.2017

Samsung Pay je v septembru uporabljalo že 6,44 milijona uporabnikov, s tem pa je ta način plačevanja postal najpopularnejša platforma v Južni Koreji. Podatke je posredoval WiseApp.

slikaQualcomm na Kitajskem s tožbo proti Applu
18.10.2017

Qualcomm je 29. septembra na Kitajskem sprožil sodni postopek proti Applu. V tožbi navajajo, da Apple uporablja njihove tehnologije, za katere jim ne plačuje licenčnine. Od sodišča želijo, da prepove tako proizvodnjo kot prodajo mobilnikov iPhone na Kitajskem.

slikaiOS 11 že na 47 % vseh jabolčnih mobilnih naprav
16.10.2017

Apple je lansiral iOS 11 komaj slab mesec dni nazaj, do sedaj pa je z njim že prehitel predhodno različico. Glede na navedbe analitikov podjetja Mixpanel je iOS 11 nameščen na 47 % vseh iOS naprav, iOS 10 pa le »še« na 46 %.

slikaBo Samsung zakupil prve količine procesorja Snapdragon 845?
13.10.2017

Na spletu so se ponovno pojavile govorice, da bo Samsung kupil celotno količino procesorja Snapdragon 845, ki ga bodo uporabili pri svojem novem mobilniku Galaxy S9 / S9+. Podoben dogovor je Samsung s Qualcommom sklenil že za Snapdragon 835.

članki

Huawei Consumer Business Group objavil poslovne rezultate prve polovice leta 2017

Deli z ostalimi

02.08.2017
Objavil: Dare Gliha

Huawei Business Group je razkril svoje poslovne rezultate za prvo polovico leta: prihodki od prodaje so se v prvih šestih mesecih leta 2017 povišali za 36,2 % (na 105,4 milijarde CNY), glede na enako obdobje lani. Število telefonov, ki so bili poslani v prodajo pa je prav tako zrastlo na 73,01 milijona, kar predstavlja 20,6% rast, glede na enko obdobje lani.

“Huawei je tudi letos nadaljeval z rastjo in pri tem presegel industrijsko povprečje. Prodrl je v višji segment na trgih po svetu. Ta rast priča o moči Huaweijeve blagovne znamke in vztrajnostnega momenta, ki smo ga zgradili z zagotavljanjem premium naprav, ki so spremenile trg in so usklajene s potrebami današnjih uporabnikov,” je povedal Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group.

Skoraj 10 odstotkov ljudi uporablja Huawei

V prvi četrtini letošnjega leta je po podatkih analitikov pri IDC, tržni delež Huaweija zrastel na 9,8 % svetovnega trga pametnih telefonov. Ta rast se je napajala predvsem na znatni rasti prodaje v srednjem in višjem cenovnem razredu pametnih telefonov v ključnih regijah. V širši Kitajski si je Huawei zagotovil 22,1 % tržnega deleža, kar predstavlja 24 % več telefonov, poslanih v prodajo, glede na enako obdobje lani. Huawei je prav tako opazil hitro rast števila pametnih telefonov, poslanih v prodajo v Evropi, kjer je 18 % rast, glede na enako obdobje lani. Največji delež temu so prispevale države Srednje in Vzhodne Evrope ter nordijskih držav. Huawei Consumer Business Group pa je prav tako doživela preboj na azijskih pacifiških območjih, med katerimi najdemo Tajsko, Malezijo, Japonsko ter Južno Korejo. Rusija je prav tako doživela rast. Prav tako pa je, po podatkih GfK in Sino blagovna znamka Honor med januarjem in majem kraljevala po številu prodanih enot preko spleta in tudi po zaslužku preko spleta na Kitajskem.

Letna rast se odraža tudi v prepoznavanju Huaweija kot svetovne premium blagovne znamke. V letu 2017 je bil Huawei postavljen na 49. mesto na BrandZ lestvici 100 najbolj vrednih globalnih znamk. Znašli pa so se tudi na 88. mestu na Forbsovi lestvici najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Na 40. mesto pa so jih postavili pri Brand Finance Global 500 Most Valuable Brands.

Po svetu bo več kot 56.000 trgovin Huawei

“Huaweijeve naprave se skladajo z globalnim občinstvom, ker imajo jasno zavezanost kakovosti, izkušnjam in inovacijam,” je dodal Yu. “Z robustnim ekosistemom potrošniških naprav, med katerimi so s strani kritikov pohvaljeni pametni telefoni, tablice, nosljive naprave in sedaj tudi PCji, potrošniki vedo, da lahko zaupajo Huaweiju, da bo prinesel takšno izkušnjo, kot jo pričakujejo od premium naprave.”

Skupaj z rastjo prisotnosti Huaweijeve blagovne znamke, raste tudi strategija prodaje. Huawei cilja na rast svoje široke prodajne mreže, ki bo obsegala kar 56.000 trgovin po vsem svetu, do konca leta 2017 (iz 35.000 v maju 2016). Te trgovine odražajo visoko premium podobo, ki jo Huawei vzpostavil po svetu.

V prihodnosti Huawei pričakuje nadaljnjo rast, medtem ko bo podjetje še naprej spodbujalo inovacije v napravah na področju umetne inteligence ter strojnega učenja, ki bosta gonilo novega obdobja pametnih telefonov. Huawei je predan izdelavi inteligentnih naprav, ki predvidevajo uporabnikove potrebe in se tako zlijejo z načinom dela in komunikacije.

Upoštevajoč lanski in letošnji rezultat, skupaj z globalno pridobljenim ugledom, je Huawei dosegel pomemben preboj na področju vzdržne rasti, ki ga postavlja na mesto enega izmed vodilnih na trgu.

V svojih 15 raziskovalnih centrih po svetu in 36 partnerskih inovacijskih centrih, Huawei nadaljuje z delom na področju novih tehnologij med katere sodijo senzorji, upravljanje s podatki in napredki za čipovja Kirin, ki so zasnovana, da prinesejo vse te funkcije na trg. Huawei prav tako nadgrajuje svoje inovacije s sodelovanjem z vodilnimi v industriji, kot so Leica, Dolby, Microsoft in Google.

Skozi te napore Huawei še naprej navdušuje svoje stranke, izziva industrijo in gradi boljši povezan svet.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki