marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

članki

Honor predstavlja prvega ambasadorja svoje znamke


14.10.2016
Objavil: Dare Gliha

Poleg ustaljenih marketinških prijemov je danes vse bolj v trendu komunikacija preko mnenjskih voditeljev, novinarjev, priznanih športnikov in drugih, ki jim javnost zaupa. Ob izbiri relevantnega ambasadorja se podjetja navadno odločijo s pomočjo dveh poglavitnih kazalnikov: ambasador mora biti tipični pripadnik ciljne skupine produkta in/ali pa ta ciljna skupina zvesto sledi njegovemu mnenju in stilu.

Honor, mladostna blagovna znamka kitajskega mogotca Hauwei, je k ambasadorskemu sodelovanju povabila skejterja Timoteja Lampeta Ignjića. Kot predstavnik urbane kulture in športnik, ki živi z adrenalinom, je Lampe Ignjić značilen uporabnik Honor telefonov.

Ti so namenjeni mladim in aktivnim uporabnikom. Lampe Ignjič je najboljši slovenski skejter, ki se bo, zelo verjetno, udeležil naslednjih letnih olimpijskih iger. Skejtanje je namreč eden izmed športov, ki se bodo na naslednjih letnih olimpijskih igrah predstavili prvič. »Honor telefon ponuja vrhunsko izkušnjo fotografije, kar je zame in za upravljanje vseh mojih družabnih omrežij izredno pomembno,« pove Lampe Ignjić, ki prepoznava atribute telefona kot idealne za aktivnega uporabnika, ki želi telefon prilagajati svojim potrebam.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki