marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

HMD Global praznuje eno leto kot novi dom Nokiinih telefonov

Deli z ostalimi

01.12.2017
Objavil: Dare Gliha

HMD Global, dom Nokiinih telefonov, danes praznuje svoj prvi rojstni dan. Start up se lahko v 12 mesecih svojega delovanja pohvali z 12 velikimi najavami, vključno s predstavitvami 11 novih aparatov in globalnimi partnerstvi s prepoznavnimi velikani industrije, kot je ZEISS.

V tem hitrem tempu je dom Nokiinih telefonov vodilo in motiviralo navdušenje in hitro rastoča baza oboževalcev. HMD Global je s svojo ambicijo globalne prisotnosti od prvega dne že izdal svoj novi portfelj šestih pametnih telefonov Nokia in petih funkcijskih telefonov na več kot 80 trgih, z aktivacijami v več kot 170 državah, ki ponujajo spletne strani v 48 jezikih in postavljajo trdne temelje za prihodnjo rast.

Hitra rast in obseg

Vstop družbe HMD Global na trg sta zaznamovali vrnitev Nokie 3310, njena predstavitev na Mobile World Congress 2017, ter uvedba njenega prvega pametnega telefona s sistemom Android. Novi portfelj je na sejmu osvojil več kot 20 nagrad in bil razprodan po trgih. Danes so telefoni Nokia v prodaji v več kot 80 državah in v 48 jezikih na 45 lokalnih spletnih mestih. Naprave so že aktivirane v več kot 170 državah.

V prvem letu je HMD Global ustvaril glavna strateška partnerstva z vodilnimi podjetji, med njimi so Nokia, Google, Foxconn in ZEISS. V naslednjem letu si družba prizadeva s temi partnerstvi zagotoviti svojim oboževalcem pomembne inovacije in postaviti nove standarde za tisto, kar lahko pričakujete od pametnega telefona.

Izjemen odziv oboževalcev

Oboževalci Nokie po celem svetu so pokazali neverjetno strast, angažiranost in navdušenje nad novim portfeljem. Prenos v živo Nokie 3310, Nokie 3, Nokie 5 in Nokie 6 na MWC 2017 si je ogledalo več kot milijon ljudi. V preteklem letu so zabeležili več kot 200 milijonov ogledov videoposnetkov in 87 milijonov obiskov spletnih strani. Na Facebooku jih redno spremlja 2,2 milijona sledilcev, ki so interaktivni in glasni.

Florian Seiche, CEO HMD Global, pravi:

»Po čudovitem letu, ki ga imamo za seboj, se najprej zahvaljujem našim oboževalcem za tako neverjeten sprejem. Njihova angažiranost, navdušenje in ljubezen do naših novih telefonov Nokia ter tisto, kar poskušamo doseči, nam je omogočilo uresničiti vse naše napovedi. To resnično dokazuje, kako pomembno je doseči ljudi, graditi skupnosti in poslušati, kaj želijo videti v svojih telefonih. Z napredkom, ki smo ga naredili, in odzivom, ki smo ga prejeli, vem, da govorim za vse, ko rečem, da sem navdušen nad tem, kar leto 2018 prinaša za nas in naše oboževalce.«

Zaveza produktu in dosežki

S celovitim in diferenciranim portfeljem izdelkov, ki je bil predstavljen v zgolj enem letu, se je HMD Global še naprej zavezal, da bo vsem svojim pametnim telefonom ponudil čisti Android. Ostajajo zvesti znameniti oblikovni dediščini telefonov Nokia, vsako napravo oblikujejo tri ključna vodila - tehnologija z namenom, človeški dizajn ter čisti, varen in najnovejši Android.

Dom Nokiinih telefonov je ponosen tudi na to, da lahko svojemu portelju zdaj doda Android OreoTM. Začenši z Nokio 8, je posodobitev danes na voljo v še več državah in čisti Android dopolnjuje s funkcijami, kot sta aplikacija Andorid Instant in Background Limits.

Juho Sarvikas, direktor proizvodov HMD Global:

»Svoje potovanje smo začeli z velikimi pričakovanji oboževalcev in veliko odgovornostjo, da zagotovimo standarde zapuščine telefonov Nokia. Zvesti svojim skandinavskim koreninam smo zasnovali čudovite naprave takšne kakovosti, ki jo pričakujete od dediščine telefonov Nokia. Nismo ubirali bližnjic pri integraciji najnovejše tehnologije, s katero smo izboljšali vsakodnevne življenjske izkušnje. Hkrati smo ponudili inovativne predloge, kot sta Dual-Sight na Nokii 8 in izredna dvodnevna življenjska doba baterije na Nokii 2.«

»Naš prvi pametni telefon Nokia 6 je bil na Kitajskem razprodan v samo 23 sekundah. Pred kratkim sta bila Nokia 8 in Nokia 2 prepoznana kot paradna konja vodilne kakovosti po dostopni ceni. Odzivi in nagrade resnično govorijo zase in izjemno smo hvaležni za navdušeno podporo naših oboževalcev.«

Pekka Rantala, izvršni podpredsednik in direktor marketinga HMD Global:

»Naš porfelj izdelkov je oblikovan in zasnovan na podlagi informacij, kaj želijo naši oboževalci. Zato je toliko bolj pomembno, ko vidimo njihov pozitiven odziv. Skozi vseh 12 mesecev smo prejemali izjemno dober odziv, ki nas je navdihnil za to, kar še prihaja. Na splošno je bilo to vznemirljivo prvo leto in že se veselimo naslednjega leta ter vsega, kar nam to prinaša. Prepričani smo, da bo to naše najboljše doslej.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki