26.11.2005
Objavil: Mitja Zupančič
Motorola je objavila vest o nenadni smrti Geoffreya Frosta, izvršnega predsednika in glavnega nadzornika prodaje pri Motoroli.
Geoffrey se je pridružil Motoroli leta 1999. Veliko je prispeval pri določanju Motoroline glavne naloge. Njegova zapuščina je znova okrepljena globalna znamka – znamka, ki je bil ponovno odkrila svoje korenine in postala zopet "kul".
"To je zelo žalosten dan za vse nas. Naše misli in molitve so pri Geoffrejevi družini," je povedal predsednik, Ed Zander. "Geoffrey je bil zelo inovativen in karizmatičen voditelj in ljubitelji Motorol po celem svetu so se zanašali nanj in mu zaupali kot svojemu prijatelju. Motorola in prodajna skupnost so pri tem izgubili kreativnega genija."
Priznanje njegovih dosežkov pa predstavalja naziv prodajalec leta 2005 revije Brand Week in oglaševalcev Ad Age. Pod vodstom Geoffreyja je Motorola prejela množico nagrad, vključno z "Effie" nagrado v letu 2000 za reklamno uspešnost.
Preden se je pridružil Motoroli, je bil Geoffrey globalni direktor oglaševanja in komunikacij za znamko Nike, kjer je nadziral strategijo znamke, oglaševanja, direktne prodaje in Nike.com. Največje dosežke službovanja pri izdelovalcu športne opreme je dosegel s kampanjami, kot so: Michael Jordan "Frozen Moment", Tiger Woods "Hello World" in "I am Tiger Woods".
Motorolino globalno marketinško organizacijo bo začasno vodil George Neill, predsednik marketinga.
Izdelava spletnih strani - Sistem za izgradnjo in optimizacijo spletnih strani za spletne iskalnike | Oblikovanje - Spletno in grafično oblikovanje Spam prevention |
.SI domene in gostovanje - Brezplačne domene ob nakupu gostovanja |