marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNovo globalno združenje za pomoč žrtvam programske opreme za zalezovanje
22.11.2019

Ta teden je deset organizacij ustanovilo globalno pobudo, imenovano Koalicija proti programski opremi za zalezovanje (angl. Coalition Against Stalkerware). Namen koalicije je zaščita uporabnikov pred programsko opremo, ki je namenjena zalezovanju.

slikaHuawei prejel trimesečno podaljšanje licence
20.11.2019

Huawei je od ameriškega ministrstva za trgovino prejel še eno trimesečno podaljšanje začasne splošne licence, ki zdaj velja do 16. februarja 2020. To pomeni, da bo Huawei lahko prosto nadaljeval poslovanje z ameriškimi podjetji s komponentami, ki »ne ogrožajo nacionalne varnosti«.

slikaNemčija prisilila Apple, da NFC plačevanje omogoči tudi drugim ponudnikom
18.11.2019

Apple že vse od pričetka uporabe NFC v svojih telefonih dostop do te funkcionalnosti precej omejuje, še posebej to velja za mobilno plačevanje. Vsaj v Nemčiji pa se očitno obetajo spremembe, saj je tamkajšnje sodišče z odločbo Apple prisililo v odobritev dostopa do mobilne denarnice tudi za druge stranke.

slikaBo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?
15.11.2019

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

članki

Motorola zgubila voditelja in idejnega vodjo

Deli z ostalimi

26.11.2005
Objavil: Mitja Zupančič

Motorola je objavila vest o nenadni smrti Geoffreya Frosta, izvršnega predsednika in glavnega nadzornika prodaje pri Motoroli.

Geoffrey se je pridružil Motoroli leta 1999. Veliko je prispeval pri določanju Motoroline glavne naloge. Njegova zapuščina je znova okrepljena globalna znamka – znamka, ki je bil ponovno odkrila svoje korenine in postala zopet "kul".

"To je zelo žalosten dan za vse nas. Naše misli in molitve so pri Geoffrejevi družini," je povedal predsednik, Ed Zander. "Geoffrey je bil zelo inovativen in karizmatičen voditelj in ljubitelji Motorol po celem svetu so se zanašali nanj in mu zaupali kot svojemu prijatelju. Motorola in prodajna skupnost so pri tem izgubili kreativnega genija."

Priznanje njegovih dosežkov pa predstavalja naziv prodajalec leta 2005 revije Brand Week in oglaševalcev Ad Age. Pod vodstom Geoffreyja je Motorola prejela množico nagrad, vključno z "Effie" nagrado v letu 2000 za reklamno uspešnost.

Preden se je pridružil Motoroli, je bil Geoffrey globalni direktor oglaševanja in komunikacij za znamko Nike, kjer je nadziral strategijo znamke, oglaševanja, direktne prodaje in Nike.com. Največje dosežke službovanja pri izdelovalcu športne opreme je dosegel s kampanjami, kot so: Michael Jordan "Frozen Moment", Tiger Woods "Hello World" in "I am Tiger Woods".

Motorolino globalno marketinško organizacijo bo začasno vodil George Neill, predsednik marketinga.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki