marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung in Microsoft krepita strateško partnerstvo
23.08.2019

Samsung Electronics je predstavil naslednji korak v svojem dolgoročnem strateškem partnerstvu z Microsoftom, katerega namen je zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah, aplikacijah in pri različnih storitvah. Z ekskluzivno Microsoftovo integracijo v novi Galaxy Note10 bodo uporabniki lahko enostavno preklapljali med pametnim telefonom in osebnim računalnikom.

slikaSerija Samsung Galaxy Note10 predstavljena tudi v Sloveniji
22.08.2019

Po globalni predstavitvi v New Yorku so bili Samsung Galaxy Note10 in Note10+ pametni telefoni premierno predstavljeni tudi v Sloveniji. Udeleženci dogodka so lahko iz prve roke izvedeli vse o edinstvenih, izjemno zmogljivih napravah, saj je Samsung z Galaxy Note10 in Note10+ ustvaril novo mobilno izkušnjo, ki v eni sami napravi združuje računalnik, igralno konzolo, visokotehnološko filmsko kamero in inteligentno S Pen pisalo.

slikaEMUI 10 – uporabniški vmesnik, s pogledom v prihodnost
21.08.2019

Dr. Wang Chenglu, predsednik oddelka programske opreme pri Huawei Consumer Business Group je dejal, da EMUI 10 na pionirski način uporablja porazdeljeno tehnologijo, da zagotovi vrhunsko uporabniško izkušnjo v vseh načinih rabe naprav.

slikaXiaomi razvija novo aplikacijo Mi Health
19.08.2019

Xiaomijeva aplikacija Mi Fit je narejena za zbiranje podatkov iz Xiamomi naprav, kot so Mi Band, Mi Scale, Redmi mobilniki in druge podobne naprave. Očitno pa pri podjetju želijo uporabnikom ponuditi še več, saj načrtujejo aplikacijo Mi Health, ki je bila prvič opažena v preizkusni različici MIUI.

slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

članki

Evropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu

Deli z ostalimi

14.11.2018
Objavil: Dare Gliha

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

Lahko bi rekli, da je preveč ljudi v Evropi izgubilo nadzor nad svojimi osebnimi podatki. Gre za izziv, ki ga želijo nasloviti v družbi Kaspersky Lab. Zagonski inkubator podjetja je tako izdal beta verzijo storitve pregleda zasebnosti 'Privacy Audit', ki je posebej zasnovana, da uporabnikom pomaga ugotoviti, katere njihove informacije se najdejo v spletnem svetu.

Družba Kaspersky Lab je v raziskavi, ki je vključevala več kot 7000 potrošnikov iz vseh držav po Evropi, ugotovila, da izguba nadzora nad osebnimi podatki vpliva na večino ljudi v Evropi. Za to so številni razlogi. Raziskava kaže, da 64 % ljudi ne ve, kje vse na spletu so shranjeni njihovi osebni podatki. Morda celo huje, 39 % staršev ne ve, katere osebne podatke svojih otrok delijo na spletu.

Raziskava družbe Kaspersky Lab kaže, da uporabnike skrbi usoda njihovih informacij. 88 % jih je namreč zaskrbljenih, da so njihovi podatki uporabljeni nezakonito. Poleg tega bi se 57 % počutilo prestrašene in/ali v stresu, če bi jim vdrli v osebne finančne podatke. Zgovorni pa sta ugotovitvi, da samo 45 % anketirancev zaupa večjim podjetjem, da skrbijo za njihove podatke, in samo 36 % jih verjame, da so njihovi podatki na straneh družbenih omrežij varni.

Kljub temu uporabniki ne storijo veliko, da bi si sami pomagali pri zaščiti, zaskrbljujoče število anketirancev pa dela osnovne napake. Eden od petih (20 %) ne zaščiti svojega brezžičnega omrežja z geslom, 31 % se strinja s trditvijo »še nikoli nisem posodobil varnostnih možnosti na usmerjevalniku svojega brezžičnega omrežja«, 30 % pa svojih naprav ne zaščiti z varnostno programsko opremo.
Seveda tudi kadar podjetja in uporabniki postavijo nekatere varnostne ovire, se lahko te zaradi splošnega človeškega vedenja izkažejo za neuporabne. Podjetja, ki skrbno varujejo osebne podatke, še vedno ne morejo preprečiti uporabnikom, da ti ne bi počeli nevarnih stvari. Med te štejemo uporabo istega gesla za številne račune, delitev gesla z drugimi, uporaba enostavnih gesel ali kadar se ne zagotovi varnosti usmerjevalnika.

Marco Preuss, direktor skupine za globalne raziskave in analize za Evropo v družbi Kaspersky Lab, razlaga: »Ljudje se zavedajo, da morajo zaščititi svoje podatke, saj ima lahko njihova neuspešna zaščita katastrofalne posledice. Če so vaši podatki ukradeni, lahko izgubite denar, lahko vas terjajo za dolg, ki ga je ustvaril kdo drug, uničijo vaš ugled ali vas celo obtožijo, da ste storili kakšen zločin. Prav tako lahko vaše podatke prodajo, zaslužen denar pa je porabljen za različna kriminalna dejanja.«

Sedaj je možno, da ljudje ponovno pridobijo nadzor nad svojimi osebnimi podatki z varnostno storitvijo Privacy.Audit.me. Gre za spletno orodje, ki uporabnikom omogoča nadzor nad njihovimi osebnimi podatki na spletu. Avtomatizirana konzola omogoča uporabnikom nadzor podatkov iz različnih spletnih strani in virov na enem mestu. Hkrati jim dovoljuje, da vzpostavijo in nadzirajo obseg svoje zasebnosti na spletu. Cilj varnostne rešitve je postati digitalni glasnik za svoje uporabnike, saj danes, bolj kot kadarkoli prej, potrošniki to storitev potrebujejo. Varnostna rešitev 'Privacy Audit' je v beta verziji dostopna v Veliki Britaniji, v letu 2019 pa bo dostopna tudi v drugih državah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki