marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

članki

Evropejci so izgubili nadzor nad svojimi osebnimi podatki na spletu

Deli z ostalimi

14.11.2018
Objavil: Dare Gliha

Od elektronski naslovov in telefonskih številk, do mesta zaposlitve in datuma rojstva; na spletu se o nas najde alarmno število podatkov. Evropejci so tako izgubili pregled nad tem, kako daleč potujejo njihovi osebni podatki, katera podjetja in platforme hranijo informacije o njihovi identiteti ter koliko je na spletu informacij o njihovih otrocih.

Lahko bi rekli, da je preveč ljudi v Evropi izgubilo nadzor nad svojimi osebnimi podatki. Gre za izziv, ki ga želijo nasloviti v družbi Kaspersky Lab. Zagonski inkubator podjetja je tako izdal beta verzijo storitve pregleda zasebnosti 'Privacy Audit', ki je posebej zasnovana, da uporabnikom pomaga ugotoviti, katere njihove informacije se najdejo v spletnem svetu.

Družba Kaspersky Lab je v raziskavi, ki je vključevala več kot 7000 potrošnikov iz vseh držav po Evropi, ugotovila, da izguba nadzora nad osebnimi podatki vpliva na večino ljudi v Evropi. Za to so številni razlogi. Raziskava kaže, da 64 % ljudi ne ve, kje vse na spletu so shranjeni njihovi osebni podatki. Morda celo huje, 39 % staršev ne ve, katere osebne podatke svojih otrok delijo na spletu.

Raziskava družbe Kaspersky Lab kaže, da uporabnike skrbi usoda njihovih informacij. 88 % jih je namreč zaskrbljenih, da so njihovi podatki uporabljeni nezakonito. Poleg tega bi se 57 % počutilo prestrašene in/ali v stresu, če bi jim vdrli v osebne finančne podatke. Zgovorni pa sta ugotovitvi, da samo 45 % anketirancev zaupa večjim podjetjem, da skrbijo za njihove podatke, in samo 36 % jih verjame, da so njihovi podatki na straneh družbenih omrežij varni.

Kljub temu uporabniki ne storijo veliko, da bi si sami pomagali pri zaščiti, zaskrbljujoče število anketirancev pa dela osnovne napake. Eden od petih (20 %) ne zaščiti svojega brezžičnega omrežja z geslom, 31 % se strinja s trditvijo »še nikoli nisem posodobil varnostnih možnosti na usmerjevalniku svojega brezžičnega omrežja«, 30 % pa svojih naprav ne zaščiti z varnostno programsko opremo.
Seveda tudi kadar podjetja in uporabniki postavijo nekatere varnostne ovire, se lahko te zaradi splošnega človeškega vedenja izkažejo za neuporabne. Podjetja, ki skrbno varujejo osebne podatke, še vedno ne morejo preprečiti uporabnikom, da ti ne bi počeli nevarnih stvari. Med te štejemo uporabo istega gesla za številne račune, delitev gesla z drugimi, uporaba enostavnih gesel ali kadar se ne zagotovi varnosti usmerjevalnika.

Marco Preuss, direktor skupine za globalne raziskave in analize za Evropo v družbi Kaspersky Lab, razlaga: »Ljudje se zavedajo, da morajo zaščititi svoje podatke, saj ima lahko njihova neuspešna zaščita katastrofalne posledice. Če so vaši podatki ukradeni, lahko izgubite denar, lahko vas terjajo za dolg, ki ga je ustvaril kdo drug, uničijo vaš ugled ali vas celo obtožijo, da ste storili kakšen zločin. Prav tako lahko vaše podatke prodajo, zaslužen denar pa je porabljen za različna kriminalna dejanja.«

Sedaj je možno, da ljudje ponovno pridobijo nadzor nad svojimi osebnimi podatki z varnostno storitvijo Privacy.Audit.me. Gre za spletno orodje, ki uporabnikom omogoča nadzor nad njihovimi osebnimi podatki na spletu. Avtomatizirana konzola omogoča uporabnikom nadzor podatkov iz različnih spletnih strani in virov na enem mestu. Hkrati jim dovoljuje, da vzpostavijo in nadzirajo obseg svoje zasebnosti na spletu. Cilj varnostne rešitve je postati digitalni glasnik za svoje uporabnike, saj danes, bolj kot kadarkoli prej, potrošniki to storitev potrebujejo. Varnostna rešitev 'Privacy Audit' je v beta verziji dostopna v Veliki Britaniji, v letu 2019 pa bo dostopna tudi v drugih državah.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki