marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei dokazuje, da tablice uspevajo
19.09.2018

Huawei je pred kratkim dodal dva nova člana k svoji rastoči družini tablic – Huawei MediaPad M5 Lite in MediaPad T5. Nova izdelka ne zadovoljita le estetskega vidika s svojim živahnim 10,1 palčnim zaslonom z ločljivostjo 1080p, ampak ponujata še več. Izboljšan zvočni sistem in funkcija udobja za oči sta odlična sopotnika pri dnevnih opravilih in prostočasnih aktivnostih.

slikaA1 z nižjimi cenami paketov in neomejenim dostopom do najljubših vsebin
18.09.2018

V A1 Slovenija z novimi mobilnimi paketi A1 GO!, opcijami A1 Play in programom A1 Connect spreminjajo pravila. Mobilni paketi A1 GO! uporabnikom po nižjih cenah kot doslej prinašajo samo tiste storitve, ki jih najpogosteje potrebujejo.

slikaV novem Samsungovem raziskovalnem centru v New Yorku bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence
17.09.2018

Poleg petih obratov v Koreji, ZDA, v Združenem Kraljestvu, Kanadi in Rusiji, družba Samsung Research ustanavlja raziskovalni center v New Yorku, kjer bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence ter se specializiral na področje robotike

slikaHoT že s 50.000 uporabniki
14.09.2018

HoT, HOFER Telekom, prvi digitalni mobilni operater v Sloveniji še naprej beleži hitro rast števila uporabnikov. V začetku septembra je tako HoT uporabljalo že več kot 50.000 uporabnikov, kar pomeni, da je HoT najhitreje rastoči virtualni operater v zgodovini Slovenije.

slikaAplikacija, ki pove, ali je vaša ročna prtljaga ustrezne velikosti
14.09.2018

Potovanja nam širijo obzorja in nas v številnih pogledih delajo bogatejša. Bogatejša za nova doživetja, nove izkušnje in nova poznanstva. Vznemirljivo je lahko že samo pakiranje, pri katerem moramo biti pozorni na določene stvari.

slikaGoogle napovedal dogodek za 9. oktober
12.09.2018

Google je za 9. oktober napovedal dogodek, na katerem se pričakuje, da bo predstavil naslednike mobilnikov Pixel. Dogodek, ki bo to pot v New Yorku, bo moč spremljati tudi v živo preko prenosa na Youtube-u.

članki

Več kot 175 milijonov Evropejcev pripravljenih na plačevanje z nosljivimi napravami

Deli z ostalimi

28.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Četrtina (24%) Evropejcev se po novih podatkih Mastercarda nadeja začetka uporabe brezstičnega plačevanja “tap and go” s pametno uro, zapestnico, obeskom za ključe ali drugimi nosljivimi napravami za plačevanje. Brezstično plačevanje s karticami Mastercard in Maestro se je lani povečalo za 145%. Ob tem uspehu lahko vidimo, da so mnogi Evropejci pripravljeni raziskovati nove načine plačevanja.

Te številke prihajajo ravno v času, ko je vodilna nizozemska banka ABN AMRO začela preizkušati plačevanje z nosljivimi napravami. Hkrati z nadaljevano rastjo brezstičnega plačevanja se zmanjšujejo tudi ovire. Najbolj se je zmanjšala zaskrbljenost glede prevar (-24%). Gledano po lokalnih trgih se je zaskrbljenost glede prevar najbolj zmanjšala na Nizozemskem (-41%), v Španiji (-33%) ter v Združenem kraljestvu (-31%), kar utrjuje zaupanje v Mastercardovo brezstično tehnologijo.

Banke po vsej Evropi sodelujejo z Mastercardom, da bi ponudile nove načine brezstičnega plačevanja. ABN AMRO je ena prvih bank, ki bo omogočila mednarodno plačevanje z nosljivo napravo, ki je vezana na transakcijski račun. V pilotnem projektu sodeluje 500 strank različnih starostnih skupin, ki bodo preizkušali kako je opravljati brezstična plačila s prstanom, uro, zapestnico ali obeskom za ključe. (Video prispevek o začetku pilotnega projekta si lahko ogledate tukaj.)

»Evropa je vodilna na svetu v brezstičnem plačevanju in njegov izjemen uspeh je ustvaril povpraševanje po še bolj priročnih načinih plačevanja,« je dejal Paolo Battiston, izvršni podpredsednik Digital Payments & Labs Europe pri Mastercardu. »Zaupanje kupcev v brezstično plačevanje je večje kot kdajkoli in kaže, da so uporabniki s preizkušanjem brezstičnega plačevanja s povezanimi napravami pripravljeni narediti še en korak naprej. Pilotni projekti, kot je ta na Nizozemskem, bodo potrošnike opolnomočili za digitalno ekonomijo.«

Mastercard nadaljuje sodelovanje s trgovci, da bi pomagal doseči pričakovanja glede plačevanja z nosljivimi napravami. V Evropi beležijo 42% rast števila prodajnih mest, ki sprejemajo brezstična plačila. Rezultat tega je, da je 38% vseh transakcij v trgovinah že brezstičnih. Nizozemska predstavlja odličen preizkusni poligon za plačevanje z nosljivimi napravami, saj že 80% terminalov v tej državi podpira brezstična plačila. Po podatkih ABN AMRO je že več kot 50% plačil na Nizozemskem opravljenih brezstično.

»Z jasnimi pričakovanji uporabnikov in novo tehnologijo, ki je na voljo danes, je prišel čas, da opustimo nepraktične načine plačevanja ter sprejmemo boljšo izkušnjo, ki jo omogoča plačevanje z nosljivimi napravami,« je dejala Yvonne Duits, produktna vodja za plačila pri ABN AMRO. »Prizadevamo si, da naredimo stvari za uporabnike priročne in vsakomur ponudimo način plačevanja, ki ustreza njegovim potrebam in željam. Ta pilotni projekt je dokaz za to.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki