marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

slikaSony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored
14.08.2019

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

slikaHuawei predstavil porazdeljeni operacijski sistem HarmonyOS
12.08.2019

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC predstavil operacijski sistem HarmonyOS. Sistem temelji na majhnem jedru (microkernel) in je zasnovan za zagotavljanje povezane uporabniške izkušnje na vseh napravah in v različnih načinih rabe.

slikaUporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov
09.08.2019

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

slikaHuawei po polovici leta zabeležil 23,2-odstotno rast prihodkov
07.08.2019

V prvem polletju letošnjega leta (H1 2019) je Huawei ustvaril prihodke v višini 401,3 milijarde juanov (približno 52,576 milijarde evrov), kar je 23,2 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

članki

Do mobilne naročnine med vsakodnevnimi nakupi

Deli z ostalimi

22.08.2012
Objavil: Dare Gliha

V trgovinah Tuš zdaj nudijo več storitev na enem mestu. Ponudbo so razširili s cenovno ugodnimi in kakovostnimi zavarovanji Generali Expresso, naročniškimi in predplačniškimi paketi Tušmobila in darilnimi karticami. V priročni embalaži in s preprostim potekom aktivacije storitev lahko zdaj kupci skrajšajo svoje poti do običajnih okenc in storitve poiščejo kar na posebej označenih stojalih.

Z dopolnitvijo ponudbe, ki sledi viziji kupcu ponuditi največ na enem mestu, so nadgradili izjemno dobro sprejeto plačevanje položnic, ki ga zagotavljajo ob pomoči Abanke.

Na posebej označenih stojalih »Dobra ideja« so na voljo različna zavarovanja Generali Expresso, FREE paketi Tušmobila in darilne kartice za najrazličnejše priložnosti. Tako so storitve, ki so včasih vzele veliko časa, zdaj dostopne med vsakodnevnimi nakupi, hitro, preprosto in kupcu prijazno. »Sodobni trendi nakupovanja že nekaj časa narekujejo želje kupcev, ki želijo karseda največ storitev opraviti na enem mestu, in to s preprostimi ter učinkovitimi postopki,« pojasnjujejo v Tušu. Zato so med prvimi v sodelovanju z Abanko ponudili plačilo položnic na posebej označenih blagajnah. »Odziv na prvo tovrstno dodatno storitev v naših trgovinah je bil izjemno dober, zato smo se odločili poiskati še nove vsebine. Predvsem takšne, ki kupcem poenostavijo vzpostavljanje vsakodnevnih storitev,« dodajajo v Tušu.

V trgovinah Tuš je možen nakup mobilnih naročniških paketov Tušmobila. S preprostim načinom aktivacije, ki omogoča tudi nakup enega od najsodobnejših mobilnih telefonov, ki so na voljo že za 1 €, je ta nova možnost med kupci že zelo priljubljena. Ob tem v Tušu nudijo še darilne kartice z različnimi motivi za rojstne dneve ali npr. rojstva, na katere na blagajni naložijo vrednost, s čimer kartica postane darilni bon.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki