marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei dokazuje, da tablice uspevajo
19.09.2018

Huawei je pred kratkim dodal dva nova člana k svoji rastoči družini tablic – Huawei MediaPad M5 Lite in MediaPad T5. Nova izdelka ne zadovoljita le estetskega vidika s svojim živahnim 10,1 palčnim zaslonom z ločljivostjo 1080p, ampak ponujata še več. Izboljšan zvočni sistem in funkcija udobja za oči sta odlična sopotnika pri dnevnih opravilih in prostočasnih aktivnostih.

slikaA1 z nižjimi cenami paketov in neomejenim dostopom do najljubših vsebin
18.09.2018

V A1 Slovenija z novimi mobilnimi paketi A1 GO!, opcijami A1 Play in programom A1 Connect spreminjajo pravila. Mobilni paketi A1 GO! uporabnikom po nižjih cenah kot doslej prinašajo samo tiste storitve, ki jih najpogosteje potrebujejo.

slikaV novem Samsungovem raziskovalnem centru v New Yorku bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence
17.09.2018

Poleg petih obratov v Koreji, ZDA, v Združenem Kraljestvu, Kanadi in Rusiji, družba Samsung Research ustanavlja raziskovalni center v New Yorku, kjer bodo raziskovali s pomočjo umetne inteligence ter se specializiral na področje robotike

slikaHoT že s 50.000 uporabniki
14.09.2018

HoT, HOFER Telekom, prvi digitalni mobilni operater v Sloveniji še naprej beleži hitro rast števila uporabnikov. V začetku septembra je tako HoT uporabljalo že več kot 50.000 uporabnikov, kar pomeni, da je HoT najhitreje rastoči virtualni operater v zgodovini Slovenije.

slikaAplikacija, ki pove, ali je vaša ročna prtljaga ustrezne velikosti
14.09.2018

Potovanja nam širijo obzorja in nas v številnih pogledih delajo bogatejša. Bogatejša za nova doživetja, nove izkušnje in nova poznanstva. Vznemirljivo je lahko že samo pakiranje, pri katerem moramo biti pozorni na določene stvari.

slikaGoogle napovedal dogodek za 9. oktober
12.09.2018

Google je za 9. oktober napovedal dogodek, na katerem se pričakuje, da bo predstavil naslednike mobilnikov Pixel. Dogodek, ki bo to pot v New Yorku, bo moč spremljati tudi v živo preko prenosa na Youtube-u.

članki

Bosch ustanavlja oddelek za povezane mobilne storitve

Deli z ostalimi

26.02.2018
Objavil: Dare Gliha

Bosch še naprej vodi svoje preoblikovanje v ponudnika mobilnih storitev. Njegov novi oddelek za rešitve povezane mobilnosti bo združil več kot 600 zaposlenih, ki bodo razvijali in prodajali digitalne mobilne storitve. Te vključujejo deljenje vozil, deljenje prevoza in povezljivost na podlagi storitev za voznike avtomobilov.

»Povezljivost bo temeljito spremenila način, kako pridemo od točke A do B, in v tem procesu bo pomagala rešiti prometne težave današnjega dne. Uporabljamo jo, da bi realizirali našo vizijo mobilnosti brez emisij, stresa in nesreč,« je dejal dr. Volkmar Denner, predsednik uprave družbe Bosch, na konferenci Bosch ConnectedWorld 2018 IoT v Berlinu. Povezljivost ponuja ogromen poslovni potencial. Do leta 2025 bo na svetovnih cestah več kot 470 milijonov povezanih vozil (vir: PwC). V štirih letih bo trg mobilnih storitev in povezanih digitalnih storitev vreden 140 milijard evrov (vir: PwC). »Povezana vožnja je področje rasti za Bosch. Bosch si prizadeva za dvomestno rast z rešitvami, ki jih ponuja,« je dejal Denner. Načrt je, da novi oddelek nadalje razširi obstoječ portfelj storitev. Na primer Boscheve mobilne storitve pošiljajo opozorila voznikom, ki vozijo v napačno smer, in spreminjajo pametne telefone v avtomobilske ključe. Najnovejša od teh je storitev deljenja prevoza, ki jo ponuja ameriško zagonsko podjetje Splitting Fares Inc. (SPLT). Denner je v Berlinu predstavil tudi sistem!e. Povezane storitve za elektromobilnost naj bi še povečale primernost električne vožnje za masovni trg.

Bosch vstopa v posel deljenja prevoza
En rastoči trg na področju povezane mobilnosti je deljenje prevoza, ki zajema spletne storitve in aplikacije za souporabo vozil kot tudi za dogovarjanje glede
21. februar 2018 PI 10015 RB Fi/BT voznih storitev in taksijev. Do leta 2022 naj bi se število uporabnikov deljenja prevoza na svetu povečalo za 60 odstotkov, tj. na 685 milijonov (vir: Statista). Do sedaj je bila večina takih storitev usmerjena na ljudi, ki slučajno potujejo v isto smer ali želijo rezervirati potovanje v zadnjem trenutku; podjetja in vozniki so bili obravnavani kot manj prednostni. Tukaj pa nastopi SPLT. To ameriško zagonsko podjetje, ki ga je nedavno prevzela družba Bosch, je razvilo platformo, ki jo lahko uporabljajo podjetja, univerze ali občinske oblasti, da se dogovorijo za deljenje prevoza za svoje osebje. Ta pristop B2B je usmerjen neposredno v vozače: aplikacija SPLT združuje ljudi, ki si želijo deliti prevoz do istega delovnega mesta ali kraja študija. Ena od prednosti tega je, da si prevoz delijo kolegi, kar pomeni, da uporabnikom nikoli ni treba sesti v vozilo s popolnimi tujci. V nekaj sekundah algoritem najde primerno vožnjo, preračuna najhitrejšo pot skozi promet in s tem prevzame, kar je bila nekoč zamudna naloga usklajevanja točke odhoda, časa odhoda, najboljše poti in potnikov. Deljenje prevoza je dobro za živce, denarnico in okolje. Podjetja lahko s tem zmanjšajo tudi obseg prometa. »Povezljivost je način, da ponovno premislimo ne samo o avtomobilih, temveč o celotnem načinu, kako uporabljamo prevoz,« je dejal Denner.

Digitalne storitve za električna vozila
Boscheva hčerinska družba COUP že od leta 2016 v Berlinu ponuja e-skuterje za najem. Po predstavitvi deljenja e-skuterjev v Parizu lani bo letos storitev na voljo v Madridu. S tem bo skupno število e-skuterjev naraslo na 3500. »Digitalne storitve bodo spodbudile električno vožnjo,« je dejal Denner. Na konferenci IoT je izvršni direktor družbe Bosch predstavil sistem!e, celovit sistem povezanih sestavnih delov elektrificiranih pogonskih sistemov in nove servisne storitve za električna vozila. V ta namen je Bosch povezal električno vožnjo v oblak Bosch Automotive Cloud Suite. Družba razvija spletne storitve, ki se zanašajo na to interakcijo. V prihodnosti bodo inteligentni električni avtomobili natančno vedeli, kdaj jim bo zmanjkalo energije, pa tudi, kje lahko najdejo najbližjo polnilno mesto.

Odpravljanje tesnobe: storitve, ki spodbujajo vsakodnevno uporabo
Mnogi kupci avtomobilov se ne odločijo za nakup električnega vozila zaradi skrbi, da jih bo pustilo na cedilu. Sistem!e pa je zasnovan ravno zato, da bi rešil ta problem. Ker je električni pogon povezan z oblakom, lahko sistem poda »napoved za širše območje«. Algoritem preračuna podatke o vozilih, kot so trenutna napolnjenost akumulatorja, poraba energije ogrevanja ali klime in voznikov stil vožnje kot tudi informacije iz okolice vozila. Te vključujejo trenutno stanje prometa in topografske podatke za nadaljnjo pot. Na podlagi teh informacij lahko sistem zanesljivo preračuna natančen doseg vozila. Za daljša potovanja v električnem vozilu napoved razširjenega območja dopolnjuje »pomočnik za polnjenje«. Ta storitev ve, kje so vsa polnilna mesta na danem potovanju, recimo od Münchna do Hamburga, zato lahko vnaprej načrtuje potrebne postanke za polnjenje; prav tako pa upravlja postopek plačevanja. Zaradi dodatnih informacij, na primer za restavracije, kavarne, nakupovanja, lahko vozniki čim bolje izkoristijo čas polnjenja in se sprostijo. Tretja storitev upravlja polnjenje vozil v pametnih domovih in pomaga optimizirati njihovo uporabo energije. Električni avtomobil vgradi v električno omrežje pametnega doma, kar pomeni, da akumulator vozila dopolnjuje stacionarno napravo za fotonapetostni sistem hiše. Čez dan avtomobil absorbira odvečno solarno energijo in jo ponoči po potrebi dovaja nazaj. »Za Bosch mobilnost presega avtomobil. Naša širina tehnološkega znanja na številnih področjih nas postavlja v neprimerljiv položaj, da razvijemo in upravljamo ekosistem med aplikacijami,« je dejal Denner.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki