marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaZa 50 let zaupanja 50 odstotkov popusta
30.09.2019

Popravite zaslon Samsung pametnega telefona z neverjetnim popustom

V zadnjih dveh desetletjih so se telefoni razvijali, postali so "pametni" in nenadomestljivi v vsakdanjem življenju, zato si le težko predstavljamo, da bi preživeli dan brez njih. Naj gre za poslovne obveznosti, pogovor s prijateljem ali preverjanje vremena, pametni telefoni so ključni del tega.

slikaSamsung na 6. mestu na lestvici najboljših globalnih znamk po Interbrandu
21.10.2019

Samsung Electronics je z blagovno znamko Samsung, vredno 61,1 milijarde dolarjev, zasedel šesto mesto na lestvici najboljših globalnih znamk po Interbrandu. Družba je dosegla dvoodstotno rast vrednosti blagovne znamke.

slikaHuawei na prodajna mesta letos razposlal že 26 % več pametnih telefonov kot lani
18.10.2019

Huawei je objavil poslovne rezultate za tretje četrtletje (Q3) letošnjega leta. V prvih treh četrtletjih je Huawei ustvaril prihodke v višini 610,8 milijarde juanov (približno 78,02 milijarde evrov), kar je 24,4 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

slikaXiaomi patentiral vogalno zasnovo sprednje kamere
16.10.2019

Oblika monilnika, kjer zaslon zavzema celotno sprednjo površino, je danes že vsakdanja stvar. Čeprav je večina izvedb trenutno namenjena mobilnikom iz višjega cenovnega razreda, se očitno obeta tudi rešitev za cenejše mobilnike.

slikaSamsung zaprl zadnjo tovarno na Kitajskem
14.10.2019

Samsung je zaprl svojo zadnjo tovarno na Kitajskem, ki se je nahajala v kraju Huizhou. V tovarni so še v letu 2017 imeli 6000 zaposlenih, ti pa so izdelali preko 64 milijonov mobilnikov. Zaprtje tovarne ne pomeni, da se Samsung umika iz tega trga.

članki

Apple v App Storu ponudil storitve naročanja

Deli z ostalimi

22.02.2011
Objavil: Thomas Bergant

Apple je sporočil, da je ponudnikom aplikacij z medijskimi vsebinami v App Storu, ki vključujejo revije, časnike, video in glasbo, omogočil storitev naročanja. Gre za enako inovativno obliko storitve naročanja kot jo je Apple nedavno ponudil z aplikacijo založbe News Corp. »The Daily«.

Naročnine, sklenjene znotraj App Stora, se bodo prodajale z istim sistemom obračunavanja, ki se ga uporablja za kupovanje na tisoče aplikacij in za nakupe znotraj le-teh. Založniki določijo ceno in trajanje naročniških razmerij (tedensko, mesečno, dvomesečno, četrtletno, polletno in letno). Kupci nato z enim klikom izberejo naročniško obdobje, ki se jim takoj obračuna glede na izbrano dolžino (tedensko, mesečno, itd.). Uporabniki lahko svoje naročnine pregledujejo in upravljajo znotraj osebnega računa, tam lahko tudi prekinejo samodejno podaljševanje določene naročnine. Apple obdeluje vsa plačila in zadrži 30-odstotni delež, kakor to počne za ostale nakupe znotraj aplikacij.

»Naša filozofija je enostavna – ko Apple pripelje novega naročnika v aplikacijo, zasluži 30-odstotni delež; ko obstoječega ali novega naročnika pripelje založnik, le-ta obdrži 100-odstotni delež cene, Apple pa pri tem na zasluži nič,« je dejal Steve Jobs, predsednik uprave Appla. »Vse, kar zahtevamo, je, da če založnik ponuja naročnino zunaj aplikacije, da enako (ali boljšo) ponudbo zagotovi tudi znotraj aplikacije, tako da se lahko kupci enostavno naročijo z enim samim klikom znotraj aplikacije. Prepričani smo, da bo ta inovativna storitev naročanja založnikom prinesla povsem novo priložnost razširiti digitalni dostop do njihovih vsebin na iPadu, iPod touchu in iPhonu, kar bo všeč tako novim kot tudi obstoječim naročnikom.«

Založniki, ki v svoji aplikaciji uporabljajo Applovo storitev naročanja, lahko izkoristijo tudi druge metode za pridobivanje novih digitalnih naročnikov izven aplikacije. Na primer, založniki lahko prodajajo digitalne naročnine na svojih spletnih straneh ali se odločijo ponuditi brezplačen dostop obstoječim naročnikom. Apple v teh transakcijah ni vpleten, zato ne prihaja do delitve prihodkov ali izmenjave informacij o naročnikih. Založniki morajo v aplikaciji zagotoviti lasten sistem preverjanja naročnikov, ki so naročniška razmerja sklenili izven aplikacije. Vendar pa Apple zahteva, da v primeru, ko založnik izbere možnost prodaje digitalnih naročnin izven aplikacije, je enaka ponudba naročnine na voljo v aplikaciji po enaki ali nižji ceni. Poleg tega založniki v svojih aplikacijah ne smejo več objavljati povezav (na primer na spletno stran), ki bi uporabnikom omogočile kupovanje vsebin ali sklepanje naročnin izven aplikacije.
Zaščita zasebnosti kupcev je ključna lastnost vseh transakcij v App Storu. Kupci, ki bodo sklepali naročniško razmerje skozi App Store, bodo založniku zaupali svoje ime, elektronski naslov in poštno številko. Uporabo teh podatkov bo urejal založnikov pravilnik o zaščiti osebnih podatkov, ne pa tudi Applov. Založniki lahko od uporabnikov App Stora zahtevajo dodatne podatke, vendar morajo stranke imeti jasno izbiro in morajo biti seznanjene s tem, da bo z vsemi dodatnimi informacijami upravljal založnik pod svojimi pogoji, in ne Apple.

Revolucionarna spletna trgovina App Store ponuja več kot 350.000 aplikacij uporabnikom v 90 državah, od teh je več kot 60.000 aplikacij namenjenih samo iPadu. Uporabniki več kot 160 milijonov naprav iOS po vsem svetu imajo na voljo neverjeten izbor aplikacij v 20 kategorijah, kot so igre, posel, novice, šport, zdravje, informacije in potovanja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki