marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaDesetletje neverjetnih inovacij Samsung Galaxy pametnih telefonov
24.06.2019

Preteklo desetletje se bomo spominjali po številnih zgodovinskih dogodkih. Prav tako se je v obdobju zadnjih desetih let v svetu mobilne tehnologije veliko spremenilo. Samsung je natanko pred desetimi leti predstavil prvi Samsung Galaxy pametni telefon, ki je povzročil pravo revolucijo in oblikoval prihodnost pametnih telefonov.

slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
21.06.2019

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedla 47. mesto, eno mesto višje kot lani, in sicer z osemodstotnim povečanjem vrednosti. To je že četrto leto zapored, da je blagovna znamka Huawei med 50 najboljšimi.

slikaLouvre in HTC VIVE Arts predstavljata prvo skupno izkušnjo navidezne resničnosti
19.06.2019

V pariškem muzeju Louvre bodo 500. obletnico smrti Leonarda da Vincija obeležili z obsežno razstavo, ki bo obiskovalcem na ogled od 24. oktobra 2019. Ob tej priložnosti bo Louvre v sodelovanju s HTC VIVE Arts, s pomočjo naglavnega sistema navidezne resničnosti HTC VIVE, javnosti prvič ponudil tudi možnost virtualnega ogleda življenjske zgodbe Mone Lize, Da Vincijeve najznamenitejše mojstrovine.

slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

članki

Apple končal prevzem Shazama

Deli z ostalimi

26.09.2018
Objavil: Dare Gliha

Apple je končal prevzem Shazama, priljubljene aplikacije, ki identificira predvajano glasbo. Pri podjetju so še razkrili, da bodo aplikacijo v bližnji prihodnosti brezplačno ponudili brez nadležnih reklam.

Shazam omogoča uporabnikom identifikacijo glasbe, ki se trenutno predvaja okoli njih. Aplikacijo bomo kmalu nadgradili tako, da ne bo več vsebovala reklam in s tem omogočili najboljšo uporabniško izkušnjo.

»Apple in Shazam imata dolgo skupno zgodovino, saj je bila aplikacija ena prvih v trgovini App Store. Z leti je postala zelo priljubljena med uporabniki,« je povedal Oliver Schusser, podpredsednik Apple Music. »S skupno ljubeznijo do glasbe in inovacij smo navdušeni nad združitvijo ekip, s čimer bomo uporabnikom omogočili še boljšo izkušnjo prepoznave glasbe,« je še dodal.

Shazam je bil do sedaj iz trgovine prenesen že več kot milijardo krat, vsaj dan pa prepozna preko 20 milijonov skladb.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki