marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung in Microsoft krepita strateško partnerstvo
23.08.2019

Samsung Electronics je predstavil naslednji korak v svojem dolgoročnem strateškem partnerstvu z Microsoftom, katerega namen je zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah, aplikacijah in pri različnih storitvah. Z ekskluzivno Microsoftovo integracijo v novi Galaxy Note10 bodo uporabniki lahko enostavno preklapljali med pametnim telefonom in osebnim računalnikom.

slikaSerija Samsung Galaxy Note10 predstavljena tudi v Sloveniji
22.08.2019

Po globalni predstavitvi v New Yorku so bili Samsung Galaxy Note10 in Note10+ pametni telefoni premierno predstavljeni tudi v Sloveniji. Udeleženci dogodka so lahko iz prve roke izvedeli vse o edinstvenih, izjemno zmogljivih napravah, saj je Samsung z Galaxy Note10 in Note10+ ustvaril novo mobilno izkušnjo, ki v eni sami napravi združuje računalnik, igralno konzolo, visokotehnološko filmsko kamero in inteligentno S Pen pisalo.

slikaEMUI 10 – uporabniški vmesnik, s pogledom v prihodnost
21.08.2019

Dr. Wang Chenglu, predsednik oddelka programske opreme pri Huawei Consumer Business Group je dejal, da EMUI 10 na pionirski način uporablja porazdeljeno tehnologijo, da zagotovi vrhunsko uporabniško izkušnjo v vseh načinih rabe naprav.

slikaXiaomi razvija novo aplikacijo Mi Health
19.08.2019

Xiaomijeva aplikacija Mi Fit je narejena za zbiranje podatkov iz Xiamomi naprav, kot so Mi Band, Mi Scale, Redmi mobilniki in druge podobne naprave. Očitno pa pri podjetju želijo uporabnikom ponuditi še več, saj načrtujejo aplikacijo Mi Health, ki je bila prvič opažena v preizkusni različici MIUI.

slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

članki

Apek zaskrbljeno zaključil z zbiranjem ponudb za določitev izvajalca univerzalne storitve

Deli z ostalimi

22.09.2009
Objavil: Thomas Bergant

Agencija za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije je zaključila z zbiranjem ponudb za izvajanje univerzalne storitve. Z razpisom, objavljenim konec junija, je APEK odprl poti tržnosti in konkurenčnosti tudi na tem področju telekomunikacij, ...

... saj je omogočil regionalizacijo ponujanja priključitve na javno telefonsko omrežje in telefonske storitve kjerkoli v Sloveniji, zagotavljanje informacijske pomoči uporabnikom, upravljanje telefonskih storitev in prilagojenih storitev za invalide. Slovenski operaterji za razpis, razen za zagotavljanje univerzalnega imenika in imeniške službe, niso pokazali nikakršnega zanimanja.

Agencija za pošto in elektronske komunikacije Republike Slovenije (APEK) je junija pripravila nov razpis za zagotavljanje univerzalne storitve. Vanj so uvedli pomembno novost, s katero so postavili nove temelje razvoja konkurenčnosti slovenskega trga elektronskih komunikacij. Do zdaj je za priključitev na javno telefonsko omrežje in telefonske storitve kjerkoli v Sloveniji, zagotavljanje informacijske pomoči uporabnikom, upravljanje telefonskih storitev in prilagojenih storitev za invalide skrbel le en operater, nov razpis pa je dal to možnost tudi regionalnim izvajalcem.

Na ključne dele razpisa se ni prijavil noben ponudnik, ponovna prijava za obdobje petih let ni bila zanimiva niti za dosedanjega ponudnika Telekom Slovenije. Le v delu, ki določa zagotavljanje univerzalnega imenika in univerzalne imeniške službe, sta se na razpis prijavila konzorcij pod vodstvom MCA d.o.o. in družba Teledat d.o.o. »Skrbi nas dejstvo, da v poslovnih načrtih operaterjev, vključno z nacionalnim operaterjem, družbena odgovornost in skrb za uporabnike, tudi za najbolj ranljive družbene skupine – invalide, očitno nimata dovolj pomembne vloge,« nezainteresiranost slovenskih ponudnikov vidi direktor APEK-a mag. Tomaž Simonič.
Dostopnost telekomunikacij, vključno z dostopnostjo na ruralnih predelih, sicer sodi med prioritetne naloge nacionalnega regulatorja elektronskih komunikacij. »Vsakdo mora imeti omogočen dostop do javnih telefonskih storitev, zato bomo izvajalca le-teh primorani izbrati v upravnem postopku, in sicer na podlagi ugotovitev pomembne tržne moči,« nadaljnje korake Agencije napoveduje direktor mag. Tomaž Simonič.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki