marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNovo globalno združenje za pomoč žrtvam programske opreme za zalezovanje
22.11.2019

Ta teden je deset organizacij ustanovilo globalno pobudo, imenovano Koalicija proti programski opremi za zalezovanje (angl. Coalition Against Stalkerware). Namen koalicije je zaščita uporabnikov pred programsko opremo, ki je namenjena zalezovanju.

slikaHuawei prejel trimesečno podaljšanje licence
20.11.2019

Huawei je od ameriškega ministrstva za trgovino prejel še eno trimesečno podaljšanje začasne splošne licence, ki zdaj velja do 16. februarja 2020. To pomeni, da bo Huawei lahko prosto nadaljeval poslovanje z ameriškimi podjetji s komponentami, ki »ne ogrožajo nacionalne varnosti«.

slikaNemčija prisilila Apple, da NFC plačevanje omogoči tudi drugim ponudnikom
18.11.2019

Apple že vse od pričetka uporabe NFC v svojih telefonih dostop do te funkcionalnosti precej omejuje, še posebej to velja za mobilno plačevanje. Vsaj v Nemčiji pa se očitno obetajo spremembe, saj je tamkajšnje sodišče z odločbo Apple prisililo v odobritev dostopa do mobilne denarnice tudi za druge stranke.

slikaBo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?
15.11.2019

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

članki

Ali klicatelj laže?

Deli z ostalimi

03.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

V južni Koreji so na mobilnih omrežjih predstavili novo glasovno storitev, ki bo ugotovila, ali klicatelj laže. Nova storitev "resničnih klicev" družbe KTF je osnovana na inovativnem glasovnem sistemu družbe Nemesysco, ki se obnaša kot detektor čustev. S tem tehnologija oceni stopnjo odkritosti pri klicani osebi.

Med pogovorom so klicanemu predvajani različni zvoki, ki prepoznajo izjave. Le-te so potem še bolj podrobno preiskane na podlagi različnih čustev. Po koncu klica dobi klicatelj sporočilo z grafom upodobljene resničnosti. Priložene so še stopnje stresa, številni zmotni odgovori in poizkusi preusmerjanja toka pogovora.

Vodilna tehnologija omenjenega podjetja pa poganja tudi novo ljubezensko storitev družbe KTF. Storitev vsakih 10 sekund sporoči klicatelju "stopnjo zaljubljenosti" osebe na drugi strani linije. Tako lahko naročniki med pogovorom ugotovijo, če njihove boljše ali slabše polovice z njimi delijo čustva. Potem, ko je klic končan, dobi klicatelj sporočilo na katerem se pokaže naklonjenost osebe in pa grafi, ki merijo različne lastnosti, kot so stopnja zainteresiranosti, pozornost, pričakovanja in stopnja zadrege.

Nove mobilne storitve so bazirane na tehnologiji SENSE. Tehnologija preko glasu analizira določene možganske aktivnosti, ki se odražajo v specifičnih lastnostih v glasu. Tako zaznajo in zmerijo širok spekter čustev, kot naprimer: strast, navdušenje, udobje ali negotovost. Z uporabo različnih čustvenih lastnosti tehnologija SENSE izdela tudi neke vrste profil resničnih izjav, ki jih je podal klicatelj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki