marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaYouTube Music sedaj tudi v Sloveniji
19.07.2019

YouTube Music je nova storitev pretakanja glasbe, ki je namenjena poslušanju. Svet glasbe je tako lažje raziskovati in storitev je še bolj personalizirana kot kadarkoli prej. Ne glede na to, ali želite poslušati, gledati ali raziskovati – vse to lahko počnete na enem mestu.

slikaTelekom Slovenije v petek pričenja s prodajo pametnih ur Apple Watch
17.07.2019

Od petka, 19. julija dalje, bodo pametne ure Apple Watch Series 4 (GPS) uporabnikom uradno na voljo v Sloveniji in v Telekomu Slovenije. Pri tem bosta slovenskim navdušencem od 348 evrov dalje na voljo Apple Watch 44 mm in Apple Watch 40 mm.

slikaNove slike Samsunga Galaxya Note10 in Note10+
15.07.2019

Znani bloger Evan Blass je zopet prehitel konkurente in prvi objavil sliko novega Samsungovega mobilnika Galaxy Note10+. Slika se ujema s predhodnimi ugibanji, še vedno pa v oči bode izrez v okvirju pri ležišču kartice SIM.

slikaSamsung pripravlja dva nova mobilnika serije A
12.07.2019

Samsung je letos predstavil že kar nekaj mobilnikov serije A, očitno pa še niso pri koncu. Pojavila sta se namreč dva nova modela, ki nosita oznaki SM-A561F in SM-A562N, pridobili pa so že tudi vsa potrebna dovoljenja od Wi-Fi Alliance.

slikaAli tudi Sony razmišlja o zložljivem mobilniku?
10.07.2019

Na spletu so se pojavile govorice, da tudi Sony načrtuje zložljivi mobilnik, ki pa bi za razliko od konkurence imel rolo zložljiv zaslon. Koncept je pred časom na sejmu CES predstavil LG s svojim prvim zložljivim 65 palčnim rolo televizorjem serije R.

članki

Ali klicatelj laže?

Deli z ostalimi

03.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

V južni Koreji so na mobilnih omrežjih predstavili novo glasovno storitev, ki bo ugotovila, ali klicatelj laže. Nova storitev "resničnih klicev" družbe KTF je osnovana na inovativnem glasovnem sistemu družbe Nemesysco, ki se obnaša kot detektor čustev. S tem tehnologija oceni stopnjo odkritosti pri klicani osebi.

Med pogovorom so klicanemu predvajani različni zvoki, ki prepoznajo izjave. Le-te so potem še bolj podrobno preiskane na podlagi različnih čustev. Po koncu klica dobi klicatelj sporočilo z grafom upodobljene resničnosti. Priložene so še stopnje stresa, številni zmotni odgovori in poizkusi preusmerjanja toka pogovora.

Vodilna tehnologija omenjenega podjetja pa poganja tudi novo ljubezensko storitev družbe KTF. Storitev vsakih 10 sekund sporoči klicatelju "stopnjo zaljubljenosti" osebe na drugi strani linije. Tako lahko naročniki med pogovorom ugotovijo, če njihove boljše ali slabše polovice z njimi delijo čustva. Potem, ko je klic končan, dobi klicatelj sporočilo na katerem se pokaže naklonjenost osebe in pa grafi, ki merijo različne lastnosti, kot so stopnja zainteresiranosti, pozornost, pričakovanja in stopnja zadrege.

Nove mobilne storitve so bazirane na tehnologiji SENSE. Tehnologija preko glasu analizira določene možganske aktivnosti, ki se odražajo v specifičnih lastnostih v glasu. Tako zaznajo in zmerijo širok spekter čustev, kot naprimer: strast, navdušenje, udobje ali negotovost. Z uporabo različnih čustvenih lastnosti tehnologija SENSE izdela tudi neke vrste profil resničnih izjav, ki jih je podal klicatelj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki